לקוחות

 

 

 

התוצאות בשטח מלמדות כי עיצוב מוצלח יכול להשפיע ולקבוע את עתיד העסק שלך. עיצוב מוצלח הופך משהו להיות זכיר ומשמעותי ולכן הוא בעל חשיבות כה רבה.

עיצוב חנות וירטואלית בקונימבו נעשה בדגש על הבנת השאיפות, הרצונות והציפיות של הלקוח, לצורך מציאת השפה הגרפית העיצובית הנכונה עבורו שתביא למיקסום הפוטנציאל העסקי שלו.
כל פרוייקט שלנו עובר תחקיר על החברה ועל המתחרים הקיימים בשוק, ספיגת השראה ממקומות שונים, החלטה על צבעוניות מתאימה, החלטה על פונטים מתאימים, חשיבה על חווית משתמש מנצחת והחלטה על אופן הצגת האימג’ים.
קונימבו היא הפלטפורמה המובילה בישראל להקמת חנויות וירטואליות, מחלקת העיצוב בקונימבו מונה 5 מעצבות, הלקוח בקונימבו מקבל שירות אישי, נעים ומעצבת גרפית שזמינה לו לאורך כל הדרך. אנו מקפידים על עמידה בלוחות זמנים יחד עם חוסר פשרות בסטנדרטים וברמת העיצוב. אנו דואגים לאחידות ולשמירת המותג לאורך כל הדרך, עם הקפדה מדוקדקת על צבעוניות, על איכות התמונות ועל טיפוגרפיה מדוייקת.
בקונימבו אנו באופן מתמיד עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לחדשנות וטרנדים בעולם האינטראקטיב, ומתאימים את העיצובים להתפתחויות האחרונות ולתחום הE-commerce ההולך וצובר תאוצה גדולה מיום ליום, כשבעלי עסקים מבינים שהעתיד נמצא במסחר באינטרנט.
בקונימבו הלקוח מקבל שירות אישי, נעים וזמין, עמידה בלוחות זמנים ושירותי עיצוב גרפי מקצועי ויצירתיות בלתי נלאית. אצלנו לא מתפשרים על אף פרט. 
אנחנו מלווים את הלקוח בכל השלבים החשובים בתהליך להקמתה של חנות וירטואלית שבאמת תמקסם את המכירות והפניות בעסק שלו ועל מנת לקבל מוצר סופי ומושלם ולהגשים לו חלום.
כדי להגשים את החלום אנו מעמידים לרשותו צוות הכולל מאפיין פונקציונלי, 5 מעצבות, 5 מפתחים, 5 מנהלי פרוייקטים ומנהל הקמה שמנצח על כל התהליך הכלכך ייחודי לנו בנוף החנויות הוירטואליות.
מצאנו דרך למצוא את דרך המלך בין ליצור אתר שהוא Custom למידותיו של בעל העסק, מבלי הצורך לעצב ייחודית את כל 17 הדפים השונים אשר נמצאים בחנות וירטואלית של קונימבו…
השיטה הייחודית של קונימבו מאפשרת לנו לתת מענה למגוון רחב מאוד של בעלי עסקים – החל מבעלי חנויות קטנות ואנשים פרטיים שמוכרים מהבית ועד לחנויות גדולות ורשתות ענק.
קונימבו היום מובילה תחומים שלמים כגון – חנויות סלולר, מדפסות, מחשבים, בייביז ועוד.
כמות הפיצ’רים הרבים במערכת נותנים מענה גם ללקוחות אשר רוצים לפתוח חנות פשוטה עם תפעול יחסית פשוט, ועד לקוחות אשר הדרישות שלהן הינן אינטגרציות מורכבות עם מערכות CRM, דיוור לאלפי לקוחות, ניהול הזמנות ופניות, ניהול מטריצות מלאי, עבודה עם רובוט מחירים אוטומטי של זאפ, דילים, שיקוף מוצרים ל BUY2 ועוד.
המערכת גם מתאימה ללקוחות עם עשרות מוצרים, ובעיקר ללקוחות עם מאות ואלפי לקוחות. לקונימבו לקוחות עם 8000 מוצרים, לקוחות אילו דורשים פעולות גורפות כגון עדכון אייקונים, מבצעים, שדרוגים, מוצרים נלווים במאות מוצרים בפעולה בודדת, הורדת דוחות מפורטים על הזמנות, סטטיסטיקה על הנעשה באתר, חיבור האתר ל Tag Manager לגוגל אנליטיקס החדש תוך הטמעת events ו E-commerce בילטאין. בנוסף מתבצעים חיבורי סליקה באשראי, פייפאל, מאסטרפס ועוד.
לפניכם מבחר חנויות וירטואליות במגוון רחב של תחומים, תוכלו להתרשם בעצמכם מהחנויות שלנו.
 
אם יש לכם עוד שאלות או מידע שאתם רוצים לדעת אתם מוזמנים לשאול את המומחים שלנו על ידי השארת פניה בטופס צור קשר או להתקשר אלינו ל-09-7739093
תוצאות: 164
בחרת לסנן לפי: לקוחות
טווח מחירים
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: