דף הטיפים של קונימבו

תמונת קרע

כל מה שצריך לדעת כדי להכפיל את מכירות החנות שלך

צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

הכפילו את התנועה באתר שלכם ב 30 יום (שיעור מספר 10)

שיעור מספר 10

הגיבו בפורומים רלוונטיים

 

 

 

גם כאן, כמו בשיעור הקודם, זה אולי נשמע כמו טכניקה לקידום אתרים מלפני שלוש שנים…
אבל אל תשכחו  המטרה היא לא ליצור קישורים לאתר שלכם אלא להפוך אתכם ואת העסק שלכם לחלק מוכר ומכובד בקהילה המקצועית המקוונת בתחום העיסוק שלכם.

יש פורום בכל עניין

בכל פורום שיש בו תנועה, תראו אושיות פורום שכל משתמש וותיק מכיר. יש, כמובן, את מנהלי הפורום, אבל הם לא תמיד אנשי המקצוע הכי מוערכים ו/או הכי פעילים בפורום.
הצטרפות לפורום יכולה להקנות לכם מעמד מקצועי ולעבוד לטובת המוניטין שלכם בקרב משתמשי הפורום – קבועים ומזדמנים, אבל זה לא משהו שקורה בין לילה.

קחו את הזמן לבסס מעמד מקצועי בפורום

מוניטין מקצועי הוא לא בכדי עניין ששווה הרבה, ושכל איש מקצועי רציני מוכן להתאמץ על מנת להשיג.
מוניטין, הינו אחד מהמרכיבים המשמעותיים ביותר בבחירה אם לפנות או לא לפנות לאיש מקצוע. התייחסות מקצועית, רצינית ונדיבה לשאלות בפורומים, על בסיס יומי, תהפוך את שמכם לשגור בפיהם של כל באי הפורום.

על מנת לעשות את זה כמו שצריך – עליכם להוסיף את הפורומים הגדולים בתחום העיסוק שלכם לרשימת האתרים שאתם מבקרים ומגיבים בהם בכל בוקר.
כשאתם עושים זאת, וודאו שהתשובות שלכם מלאות ערך, מקדמות את השואל וניתנות ברוחב לב.
היו בטוחים, שגם אם אתם מסבירים ללקוח את כל מה שהוא צריך לדעת על מנת לפתוח את הבעיה בעצמו, במרבית המקרים הוא בכל זאת יעדיף להיקשר עם איש מקצוע שיעשה את זה בשבילו, ואם כבר אתם הייתם אלה שתיארו לו את כל הליך העבודה בצורה נדיבה ומקצועית – למה לא ישירות אליכם?…

איך בוחרים את הפורומים בהם תהיו מעורבים?

אין טעם להשקיע זמן ומאמץ בפורום שהתנועה בו לא תספק את הבמה הפרסומית הנאותה עבור העסק שלכם.
לכן, בבואכם לבנות את רשימת 2-3 הפורומים שגם אליהם תיכנסו מדי בוקר, בידקו את תאריך הכתיבה של ההודעה האחרונה באותם הפורומים.
אם היא לא עדכנית (בת עד 24 שעות) – מדובר בפורום שאינו פעיל מספיק. העדיפו את הפורומים בעלי התנועה, ההודעות, וכמות התגובות הרבים ביותר.

צרו שם משתמש באמצעות השם הפרטי שלכם (ולא שם העסק). אם ניתן להעלות תמונה (אוואטר) לחשבון המשתמש שלכם – העלו תמונת פנים שלכם, ולא את שם העסק.
המקום הנכון להוסיף פרטים וקישור לאתר העסק יהיה בחתימת המשתמש שלכם, שתופיע בתחתית כל הודעה שתפרסמו.

שיעורי הבית שלכם להיום

זהו שניים או שלושה פורומים פעילים בתחום העיסוק שלכם.
צרו לכם שם משתמש עם חתימה וקישורים. קיראו את תנאי השימוש בפורום, וכיתבו בכל פורום הודעת היכרות בה תציגו את עצמכם ואת המומחיות שלכם.

 

 

 

 

קישור למאמר המקורי: https://www.quicksprout.com/double-your-traffic-in-30-days/

 

לאתר היוצר: http://neilpatel.com/