שיעור מספר 15
שיווק באמצעות רשת פינטרסט
רשת פינטרסט (Pinterest) היא מהצבעוניות, הרבגוניות, המגניבות ומלאות ההשראה שתמצאו היום בסביבה.
אם חשבתם שזו רשת החלפת מתכונים של עקרות בית משועממות – תחשבו שוב, בעיקר אם פילוח הלקוחות שלכם מצביע על קהל משמעותי של נשים בגילאים 25-40.
כל מה שבא עם תמונה, יכול ללכת בפינטרסט
אילו סוגים של פוסטים תמצאו בפינטרסט? כל הפוסטים ברשת סובבים סביב תמונה וטקסט. הסוגים הנפוצים שאנחנו ממליצים לכם לשקול הם:
אל תעבדו קשה במקום שאתם לא מוכרחים…
השתמשו בכלים אוטומטיים על מנת לעצב ולחלוק מידע בפינטרסט.
שירותים רבים כאלה מוצעים ברחבי הרשת, למשל: PicMonkey המאפשר לערוך תמונות ולפרסם אותם בפינטרסט,
Pin Alerts הכלי המודיע לך על שיתופי פוסטים שלכם, ועוד.
שיעורי הבית שלכם להיום
התחילו להשתמש גם ברשת פינטרסט.
אל תפציצו במידע על ההתחלה – אל תצלמו את כל המוצרים שלכם ותעלו אותם היום בזה אחר זה לרשת.
צלמו רגעים משמעותיים, מוצרים בזמן השימוש בהם, או פרוייקטים לקראת סיום, על מנת להעביר יותר מרק מידע – גם הרגשה של שיתוף וביחד ללקוחות הפוטנציאליים.
דרך אחת להתחיל בפעילות ברשת פינטרסט היא על ידי מציאת תכנים רלוונטיים שמישהו אחר כתב ושיתוף שלהם בדף שלכם.
הפיצו תמונות ומידע שיהיו בעלי ערך לקהל הקוראים שלכם, כאלה שתהיה להם סיבה טובה להמשיך ולשתף אותם!