דף הטיפים של קונימבו

תמונת קרע

כל מה שצריך לדעת כדי להכפיל את מכירות החנות שלך

צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

איך להכפיל את התנועה לחנות שלך ב 30 יום (שיעור מספר 15)

שיעור מספר 15

שיווק באמצעות רשת פינטרסט

 

רשת פינטרסט (Pinterest) היא מהצבעוניות, הרבגוניות, המגניבות ומלאות ההשראה שתמצאו היום בסביבה.

אם חשבתם שזו רשת החלפת מתכונים של עקרות בית משועממות – תחשבו שוב, בעיקר אם פילוח הלקוחות שלכם מצביע על קהל משמעותי של נשים בגילאים 25-40.

כל מה שבא עם תמונה, יכול ללכת בפינטרסט

אילו סוגים של פוסטים תמצאו בפינטרסט? כל הפוסטים ברשת סובבים סביב תמונה וטקסט. הסוגים הנפוצים שאנחנו ממליצים לכם לשקול הם:

  • תמונות “מאחורי הקלעים” של אירועים, השקות, ראיונות, פרוייקטים, וכולי
  • טיזרים – תמונות שמגלות טפח ומסתירות טפחיים. תמונות עם כיתוב עובדות נהדר בסוג זה של פוסטים.
  • ציטוטי השראה – ניתן להשתמש בכלי  Share as Image על מנת ליצור ציטוטים כתמונות בצורה קלה, מהירה, ומקצועית.
  • רעיונות או יוזמות – אם יש לכם רעיון להשתמש באופן בלתי צפוי בפריטים או ליצור מוצר חדש על ידי שימוש בשני פריטים שונים (מה שקוראים MashUp), השתמשו בתצות האריחים של פינטרסט על מנת להציג את הרעיון שלכם ולזכות, על הדרך, בקצת תנועה ומעורבות ברשת.

אל תעבדו קשה במקום שאתם לא מוכרחים…

השתמשו בכלים אוטומטיים על מנת לעצב ולחלוק מידע בפינטרסט.

שירותים רבים כאלה מוצעים ברחבי הרשת, למשל: PicMonkey המאפשר לערוך תמונות ולפרסם אותם בפינטרסט,

Pin Alerts הכלי המודיע לך על שיתופי פוסטים שלכם, ועוד.

שיעורי הבית שלכם להיום

התחילו להשתמש גם ברשת פינטרסט.

אל תפציצו במידע על ההתחלה – אל תצלמו את כל המוצרים שלכם ותעלו אותם היום בזה אחר זה לרשת.

צלמו רגעים משמעותיים, מוצרים בזמן השימוש בהם, או פרוייקטים לקראת סיום, על מנת להעביר יותר מרק מידע – גם הרגשה של שיתוף וביחד ללקוחות הפוטנציאליים.

דרך אחת להתחיל בפעילות ברשת פינטרסט היא על ידי מציאת תכנים רלוונטיים שמישהו אחר כתב ושיתוף שלהם בדף שלכם.

הפיצו תמונות ומידע שיהיו בעלי ערך לקהל הקוראים שלכם, כאלה שתהיה להם סיבה טובה להמשיך ולשתף אותם!