דף הטיפים של קונימבו

תמונת קרע

כל מה שצריך לדעת כדי להכפיל את מכירות החנות שלך

צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

איך להכפיל את התנועה לחנות שלך ב 30 יום (שיעור מספר 22)

שיעור מספר 22 

אינסטגרם, רבותיי!

 

העלאת תמונה לאינסטגרם היא דרך ייחודית ואטרקטיבית לעורר תגובות ואמפתיה כלפי המוצר, השירות, או האנשים המעורבים בעבודה.

אינסטגרם (או כמו שקוראים לה אצלינו, אינסטוש ;-)) היא רשת חברתית שמה שמאפיין אותה הוא חלוקה של תמונות, בדרך כלל מעובדות
(כלומר, לאחר שיישמתן עליהן את הפילטרים הייחודיים המגיעים עם אפליקציית אינסטגרם).

היכולת לחלוק תמונות מאפשרת לקהל העוקבים שלכם להתחבר אליכם באופן שונה לגמרי מזה המתאפשר על ידי חלוקת ידע, מילים, או מאמרים.
כאן, אנשים רואים בעיניים אתכם, את המוצרים שלכם, אתכם ברגעים של התקנה או מתן שירות, את הארגון, המכונות, תהליך הייצור ורגעים מכוננים ביום העבודה שלכם – מאפשרים לכם להעביר לקהל לקוחות פוטנציאלי יותר מאשר רק מסר מילולי.
תוכלו להפוך את העוקבים שלכם לשותפים לדרך, לחייך אליהם, ולשלוח אליהם מסרים סאב-מילוליים שהם יבינו דרך ניתוח התמונה (למשל, בנושא המקצוענות שלכם, השירותיות, הידידותיות, רמת האבזור של המפעל, כמות הלקוחות המרוצים שיש לכם, וכדומה).

השלב הראשון – יצירת חשבון ובניית קהל עוקבים

הדרך להתנהל באינסטגרם אינה שונה מהותית מהדרך להתנהל בפייסבוק.
תחילה, עליכם ליצור חשבון על שם העסק שלכם ולעדכן את פרטי העסק בחשבון שלכם.
לאחר מכן ובמשך מספר שבועות, כדאי שתעלו תמונות מעניינות, מצחיקות, ייחודיות ובעלות מסר אל חשבון האינסטגרם שלכם ותיצרו קהל עוקבים גדל.

התחרות של מרתה סטיוארט – העוגה הכי מפתה…

פלטפורמת אינסטגרם היא חזקה מאוד בצילומי אוכל. לכן, שווה אולי לספר על תחרות “העוגה הכי שווה” שיזמה עקרת הבית האולטימטיבית של אמריקה, מרת’ה סטיוארט.
כל שהיית צריך לעשות, הוא להעלות תמונה של עוגה שאפית, לתייג אותה ב – #Bake TheCake, ולחכות להודעת הזכיה שלך. הזוכה המאושר, כמובן, זכה בסט אפיה מבית מרת’ה סטיוארט.

אלפים השתתפו בתחרות הזו. ואתם, יכולים לשאוב השראה מתחרות כזו בנוגע לדרכים יצירתיות ויעילות ליצירת מעורבות, בחשבון האינסטגרם שלכם כמו גם בחשבונות עסקיים אחרים ברשתות החברתיות.

שיעורי הבית שלכם להיום

אם עדיין אין לכם חשבון עסקי באינסטגרם – פיתחו אחד.
התחילו להזין תמונות עסקיות באופן קבוע על פני מספר שבועות, בכל יומיים או שלושה. הקפידו שהתמונות יהיו מעניינות וישדרו את המסר השיווקי המתאים לעסק שלכם.

כשתצברו קהל עוקבים גדול מספיק, נסו לחשוב על תחרות בעלת #תיוג שיכולה לעניין את העוקבים שלכם. חישבו על פרס מתאים, וצאו לדרך!