צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

קונימבו גאה להציג שילוב בין חנות וירטואלית +  ERP   מותאם אישית לעסק שלך!

ניהול שוטף של מערכת חנות וירטואלית  דורשת במקרים רבים התממשקות עם מערכות ניהול ERP (מלאי, מחירים, הזמנות וכו). 
ההתממשקות מבטלת את הצורך בהזנה ידנית של נתונים ממערכת אחת לאחרת ומיעלת את העבודה בצורה משמעותית מבחינת זמני תגובה, זמן עבודה והכי חשוב שירות לקוחות טוב יותר ללקוחות שלך! 
הצורך בשילוב בין מערכת הERP  והחנות הוירטואלית  נובע גם מהרצון לשלב בין ערוצי המכירות השונים (omnichannel)  ומאפשר לך לפעול ביעילות רבה יותר כעסק. 
סוגי הנתונים העיקריים שמועברים בין מערכות של החנות וירטואלית ו ה ERP הן  - הזמנות, מלאי, פריט, לקוחות ומחירים/מחירונים.

מהם היתרונות של שילוב חנות וירטואלית עם ממשק למערכת ERP?

  1. ניהול מרכזי וממקום אחד של כל הפריטים, מלאי, מחירונים , לקוחות, הזמנות.
  2. חוסך זמן ומגדיל את התפוקה תוך צמצום שגיאות, בעת הזנת הזמנות, מלאי, פריטים, פרטי לקוח ונתוני משלוח.
  3. יעול בסנכרון מלאי, מעקב אחר עדכוני מלאי, ושיקוף רמות המלאי המדויקות ללקוחות, כל זאת ללא התערבות צוות העובדים.
  4. פיתוח והתממשקויות למועדוני לקוחות
  5. יכולת להפיק דוחות מכל ערוצי המכירה

עם ההתקדמות הטכנולוגיה, לקוחות קונימבו נהנים ממגוון של אפשרויות להתממשקויות, 
כל פתרון התממשקות מותאם ונבנה אישית לפי מאפיניו ודרישותיו של בית העסק אל מול מערכת הERP שלו.

התממשקות חנות וירטואלית עם icount מערכת הERP

התממשקות חנות וירטואלית עם  icount מערכת הERP  כיום מערכת קונימבו מתממשקת מול icount בכל הנושא של הפקת חשבוניות אוטומטית        

קרא עוד

התממשקות חנות וירטואלית עם קומקס מערכת ה ERP

קרא עוד

התממשקות

קרא עוד

erp

קונימבו גאה להציג שילוב בין חנות וירטואלית +  ERP   מותאם אישית לעסק שלך!

ניהול שוטף של מערכת חנות וירטואלית  דורשת במקרים רבים התממשקות עם מערכות ניהול ERP (מלאי, מחירים, הזמנות וכו). 
ההתממשקות מבטלת את הצורך בהזנה ידנית של נתונים ממערכת אחת לאחרת ומיעלת את העבודה בצורה משמעותית מבחינת זמני תגובה, זמן עבודה והכי חשוב שירות לקוחות טוב יותר ללקוחות שלך! 
הצורך בשילוב בין מערכת הERP  והחנות הוירטואלית  נובע גם מהרצון לשלב בין ערוצי המכירות השונים (omnichannel)  ומאפשר לך לפעול ביעילות רבה יותר כעסק. 
סוגי הנתונים העיקריים שמועברים בין מערכות של החנות וירטואלית ו ה ERP הן  - הזמנות, מלאי, פריט, לקוחות ומחירים/מחירונים.

מהם היתרונות של שילוב חנות וירטואלית עם ממשק למערכת ERP?

  1. ניהול מרכזי וממקום אחד של כל הפריטים, מלאי, מחירונים , לקוחות, הזמנות.
  2. חוסך זמן ומגדיל את התפוקה תוך צמצום שגיאות, בעת הזנת הזמנות, מלאי, פריטים, פרטי לקוח ונתוני משלוח.
  3. יעול בסנכרון מלאי, מעקב אחר עדכוני מלאי, ושיקוף רמות המלאי המדויקות ללקוחות, כל זאת ללא התערבות צוות העובדים.
  4. פיתוח והתממשקויות למועדוני לקוחות
  5. יכולת להפיק דוחות מכל ערוצי המכירה

עם ההתקדמות הטכנולוגיה, לקוחות קונימבו נהנים ממגוון של אפשרויות להתממשקויות, 
כל פתרון התממשקות מותאם ונבנה אישית לפי מאפיניו ודרישותיו של בית העסק אל מול מערכת הERP שלו.