צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

בלוג

בלוג

מבחר כתבות מרתקות בנושאים קרובים אליך

עידן הסמארטפונים – התאימו חנות אינטרנטית לשימוש במובייל

אנו חיים בעידן המידע, עידן שבו הכל גמיש, הכל זורם, הכל נמצא ברשת. לא רק מידע יש באינטרנט אלא גם מסחר. חנות אינטרנטית היא הדבר החם ביותר כיום, אך החידושים לא עוצרים. אם עד כה היה אפשר למכור יפה מאוד באמצעות חנות המתאימה לאינטרנט המקושר למחשבים ניידים או נייחים, הרי שכיום אין זה מספיק. מהפיכת המובייל הביאה למהפכה בהרגלי הגלישה והצריכה. רוצים להיות מעודכנים ולמכור יותר? אתם חייבים להתאים גם את החנות שלכם לשימוש במובייל. לא תעשו כך? אל תתפלאו אם תישארו הרחק מאחור.

 

חנות אינטרנטית – חנות רספונסיבית

מהי בעצם חנות אינטרנטית שמתאימה למובייל? יתכן ששמעתם על הביטוי המקצועי בהקשר זה, הלא הוא האתר הרספונסיבי. אתר כזה, שיכול להיות אתר שיווקי או אתר המספק מידע, מתאים לכל סוגי המכשירים שנמצאים היום בשימוש. במילים אחרות, לא משנה באיזו דרך הלקוח שלכם מחפש את המוצרים שהוא זקוק להם, חנות רספונסיבית תהיה נגישה עבורו.

לעומת חנות מקוונת רגילה, שמספקת פלטפורמה של קניה באתרים מסורתיים, חנות רספונסיבית תפעל היטב גם כאשר הצרכן מעדיף לגלוש בטלפון הנייד. חנות כזאת תפעל כהלכה, בלי שתופרע הגלישה ובלי שתיפגע חוויית המשתמש, גם אם הצרכן מגיע באמצעות טאבלט, מחשב שולחני או מחשב נייד. אתרים נבחרים חווים ביתר שאת את הצורך בגישה הרספונסיבית. כאשר בקרוב מספר הגולשים שעושים שימוש רק בנייד יגיע לחמישים אחוז, אף חנות לא תרצה להישאר מאחור.

 

כוח קניה רווחי

אנשי מקצוע המתמחים בהתאמת חנויות אונליין לשימוש במובייל מבצעים את ההסבה בצורה טובה וחלקה. מי שעוסק בכך באופן מקצועי צבר מספיק ניסיון בכדי שפעילות האתר תמשיך להיות חלקה ומושלמת. מי שלא רוצה לוותר על כוח קנייה רווחי, מי שלא רוצה לוותר מראש על כל אותם צרכנים ולקוחות שמשתמשים לפחות מדי פעם באינטרנט סלולרי חייב להישאר מעודכן. זאת ועוד, ביחס לגולשים שמרניים, שלא נוהגים לגלוש במובייל, בעלי המכשירים הניידים שמרבים לעשות זאת נחשבים לצרכנים יותר חדשניים. אלה הם בדיוק אותם צרכנים שקונים יותר בחנויות מקוונות ואלה הם בדיוק הצרכנים שיודעים להעריך את החנויות המקוונות הטובות והמתאימות לצורכיהם.

 

חוויית קניה מושלמת

מהי המשמעות מבחינת הלקוח, לחנות המותאמת למובייל? לכל חנות, חנות אינטרנטית לעיצוב הבית, חנות לצרכי משרד, חנות לבגדים, תמיד המשמעות היא אחת. תמיד המשמעות היא שהחנות מסגלת את עצמה לציוד הקצה של הגולש. דפי המוצרים, התמונות, הרזולוציה, אופן הצגת הסקירות והמידע המילולי, הגופנים – כל אלה ייראו נהדר גם בנייד, כאשר מדובר בחנות רספונסיבית.

לא טרחתם והשקעתם כדי להסב את החנות עבור גולשי המובייל? פספסתם הרבה מאוד אנשים שרוצים לקנות דרך האינטרנט. עשיתם נכון והתאמתם את החנות? הענקתם לגולש חוויית קניה מושלמת. כיבדתם את הלקוח, כפי שמכבד אותו כל בעל חנות שדואג לתאורה מתאימה, לקופות זמינות, לחלון ראווה המושך את העין.

 

ככה מוכרים יותר

ומי יוכל לבצע עבורכם את ההתאמה בצורה הטובה ביותר? ללא ספק חברה המתמחה מצד אחד בעיצוב אתרים ומצד שני באתרי מכירה מקוונים. חברה בעלת ניסיון בעיצוב חנויות בצורה נכונה, שמשאירה את הגולש במקום להרחיק אותו. כאשר הגולש הממוצע כבר רוצה יותר מחנויות פשוטות, כאשר הוא מחפש חיסכון בזמן ואתרים שעובדים מהר וחלק, צריך להשקיע בכך ולהפיק מכך את התועלת הרצויה. אתר מכירות מושקע, חנות מעוצבת היטב המותאמת למובייל ימשכו יותר לקוחות ויעוררו יותר עניין. ככה מנהלים היום הצלחה. ככה מוכרים היום יותר.