באיזה שלב כדאי לכם לפתוח חנות אינטרנטית בנוסף לחנות פיזית?

 מי שנכנס לקניון או למרכז מסחרי גדול עשוי להתרשם בקלות ממספר החנויות המרשים וממבחר העסקים והרשתות. אך מספר עצום של חנויות שהנגישות אליהן קלה במיוחד מצוי במקום אחר – לא בקניון ולא במרכז המסחרי, לא באזורי המסחר הוותיקים ולא בשווקים. נפח מסחר עצום קורה כיום במקום אחר לגמרי – באינטרנט. להלן נראה באיזה שלב כדאי גם לכם לפתוח חנות אינטרנטית ולהצטרף לכל אותם עסקים מצליחים שפועלים במגוון רחב של תחומים.

 

לפתוח חנות אינטרנטית בכדי להגדיל מכירות

יש כאלה שסבורים שמי שיש לו חנות פיסית מצליחה לא זקוק לחנות באינטרנט. זוהי גישה מיושנת, שבהחלט לא נכונה לימינו אלה. לאיזה בעל חנות פיזית לא יתאים לפתוח חנות אינטרנטית? לבעל עסק שמתנגד באופן נחרץ להגדלת המכירות. האם אתם מכירים בעל עסק שכזה? האם אתם מכירים איזשהו בעל עסק שלא יהיה מוכן בשום פנים ואופן מכור יותר? אז לכל בעל עסק, שכבר מבין דבר או שניים בעסקים ובמכירות כדאי להצטרף גם לעידן המקוון.

 

מרגישים האטה? מצטרפים להצלחה

מלבד הרצון הטבעי להגדיל מכירות, יש עוד שלב שבו בהחלט כדאי לחשוב ברצינות על פתיחה של חנות אינטרנטית. מהו השלב הזה? זהו השלב שבו מרגישים מסיבות שונות שקיימת האטה במכירות ושאין הצלחה למהלכי שיווק מוכרים. הסיבות להאטה במכירות יכולות להיות מגוונות מאוד. יש חנויות שבסמוך אליהן מתנהלים עבודות פיתוח כגון אלה שרואים בתל אביב, בהקמת הרכבת הקלה. עסקים באזור זה חווים נטישה מסיבית של לקוחות ויש אף המתקרבים לפשיטת רגל. פתיחה של חנות באינטרנט יכולה להיות קרש הצלה של ממש.

חברות המתמחות בהקמת חנויות שפועלות באינטרנט כגון קונימבו מדווחות על עליה בפעילות המסחר המקוונת. עליה זו כוללת בעלי עסקים שמספרים שפחות לקוחות מוכנים להגיע מרחוק בכדי לחפש את המותגים האהובים עליהם. כאשר אפשר להזמין ולקבל כל מה שרוצים אונליין, אין פלא שפחות אנשים מגיעים לחנויות. זהו גם פתרון להתמודדות עם האטה במכירות שנובעת מתקופה כלכלית קשה. בחנות המקוונת ניתן להציע מחירים אטרקטיביים שקורצים לאנשים שמחפשים מבצעים והנחות משתלמות.

 

מתרחבים אונליין

באיזה שלב יהיה מתאים לבעלי עסקים שונים להצטרף לעידן המודרני, לעידן של חנויות אונליין? שלב מתאים לכך יהיה הרגע שבו בעל חנות מבין שהגיע הזמן להתרחב. אם פעם, הדרך היחידה להתרחב הצריכה פתיחת חנות נוספת או סניפים נוספים באזורים גיאוגרפיים נוספים, הרי שכיום ניתן לעשות זאת מהר יותר ועם פחות סיכון – באינטרנט.

 

ניסיתם לשאול פעם את הלקוחות שלכם האם הם מעוניינים לקנות דרך האינטרנט? יש בעלי חנויות שחוששים משאלה כזאת, אבל זוהי שאלה חשובה. יותר מאי פעם, האנשים כיום מחפשים את הנוחות של הרכישה מרחוק. יותר מאי פעם, האנשים כיום מגלים רתיעה מעמידה ממושכת בפקקים או חיפוש מתיש אחר חניה כאשר הם רוצים לקנות מוצר לבית, חולצה, משחק לילד או אפילו בגד ים. הזמינות של האינטרנט דרך מכשירי המובייל והעובדה שהדור הצעיר גדל כאשר האינטרנט הוא חלק מהחיים שלו הביאו לכך שנפח המסחר המקוון עולה באופן מתמיד. אז האם יש למישהו ספק לגבי העתיד?

 

אם יש לכם עסק, אם יש לכם חנות מכל סוג שהוא, תוכלו לשפר את הביצועים העסקיים באמצעות פתיחה של חנות מקוונת. חברות מתמחות יכולות לאפיין חנות ולהקים אותה במהירות ובאופן מקצועי, והלקוחות יתחילו להגיע. אפשר להציע שירות ללקוחות קיימים וחשוב אף יותר – להגיע ללקוחות חדשים.