קנייה מקליק ראשון: קניות וירטואליות בחנויות וירטואליות

בזמנים הווירטואליים של היום לא רק שאפשר לערוך את הקניות בקליק אחד, אלא שזו גם המגמה המועדפת הברורה של הקונים והקונות. הנתונים מדברים בעד עצמם, וכך גם הקליקים המרובים באתרי הקניות הווירטואליים. הקונים והקונות של ימינו הם נבונים, בודקים את השטח, משווים מחירים, בוחנים איכויות ורוצים את הקנייה שלהם זמינה, נוחה וקלה. הקונים של ימינו רוצים להרגיש שהם במסע קניות נלהב ונוצץ, ורצוי הישר מהספה או מהכסא במשרד. החנויות ואתרי המכירה הווירטואליים של ימינו כבר יודעים לבנות את עצמם ברשת הווירטואלית באופן חכם ומותאם לשטח, והם גם יודעים להציע מחירים נגישים מותאמי שוק. אתרי המכירה ידאגו להעניק מפרט של איכויות, ולהזמין לקניות זמינות, נוחות וקלות, בקליק אחד או שניים. החנויות הווירטואליות של ימינו משקיעות באווירה וירטואלית של מסע קניות מלהיב, בוהק ומפנק, אשר בנוי באופן שימושי לשופינג של קליק מהספה באמצע היום, או הלילה, כי הקליק של הקנייה יכול להגיע בכל עת.

 

זה לא קליק-בייט, זה קליק-שופ

החנויות הווירטואליות מפתות וזמינות, בו בזמן שהן מציעות את הדבר האמיתי. המוצרים אמיתיים, העסקאות ממשיות והקליק של הקנייה מספק את הסחורה. כאשר הקונים והקונות מקליקים להם קנייה וירטואלית, הם יקבלו בדיוק את מה שהם רוצים. אתר מכירה וירטואלי חייב להיות אמין ולספק התאמה בין הקנייה המובטחת על הנייר, כלומר על המסך, לבין תוצאותיה בשטח שמחוצה לו. על מנת שקנייה מקליק ראשון תתקדם גם אל הקליקים הבאים של רכישות, הקליק-שופ חייב גם לקיים ולהשתלם, וזו כבר אהבה מקליק ראשון, או לפחות תחילתה של ידידות וירטואלית מופלאה.

 

הוויזואליות של חנות וירטואלית

חנות וירטואלית מעניקה לעסק ויזואליות ברשת, מהסוג של – אם אתה לא שם אתה לא קיים. חנות וירטואלית ברשת מאפשרת לעסק מרווח קיום רחב יותר ומרחב מכירות גדול יותר. חנות וירטואלית מעניקה לעסק ויזואליות ברשת שתופסת את העין לקונים ושתופסת את האפשרות לתוספת רווחים למוכרים. אתר מכירה צריך להיות מושך ויזואלית, ברור ויזואלית ובנוי במקצועיות שיווקית, ומבוסס על אחסון אתרים איכותי אשר מארח את האתר ואת הקונים שלו באופן מהיר, אמין ומספק, עם אפליקציות שיווק וקנייה נוחות לשימוש, אשר לא יתפרקו רגע לפני הקליק של הרכישה. אתר מכירה צריך לאחסן את הצגת הסחורה המוצעת באופן מקצועי ולתפקד באופן פשוט לשימוש, כזה שלא נותן תחושה שמסתבכים בין הקולבים הווירטואליים והמדפים שברשת, וגם שלא הולכים לאיבוד בדרך אל תאיי ההלבשה המקוונים.

 

קניות וירטואליות או שופינג מקוון?  

חנות וירטואלית מאפשרת לחרוג מעבר למגבלות השטח וצמצום החשיפה. חנויות הרשת הווירטואלית מאפשרות שילוב של מקומי ושל גלובלי, ושל אפשרויות שוק פרושות. השופינג הוא אוניברסלי והקהל הישראלי רוצה אותו כזה, עם מאפיינים של שירות ושל זמינות טכנולוגית עד הבית במדדי איכות בינלאומית, אבל הוא גם רוצה את הזמינות מקומית ואת השפה נגישה בעברית, בתוספת כמה טאצ’ים של שופינג וירטואלי לועזי.