צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

מה חדש?

מה חדש

מגוון תכונות חדשות לשדרוג ושיפור החנות שלך !

עדכוני מערכת קונימבו 3.5.2017 - חדש! מערכת חוות דעת ודירוג על מוצרים לשיפור המכירות בחנות שלך!

 

לקוחות יקרים, 

מהיום זה אפשרי! בדיוק כמו באתרי הסחר הגדולים בעולם, הגולשים שלכם יכולים לחוות דעתם

ולדרג את המוצרים בחנות שלכם.

תכונה זו משמעותית לשיפור המכירות ויחסי ההמרה בחנויות שלכם!  

חוות דעת ודירוג מוצרים

למה זה טוב לכם ?

1. חוות הדעת שהגולש מזין נוצרות גם כלידים עבורכם בעלי החנויות, ובכך נפתח עבורכם  

ערוץ תקשורת למול הגולש הפוטנציאלי.

2. מתן חוות הדעת על המוצר ודירוגו מאפשר לגולשים לקבל תמונה מקיפה ואיכותית יותר לגבי

המוצר, נוצר “שיח חברתי ועידוד לרכישה.”

3. כל חוות דעת יוצרת תוכן רלוונטי וייחודי לאתר. גוגל סורק את התוכן והחנות נהנית מיתרון

נוסף בקידום האורגני שלה בגוגל.

איך להטמיע בחנות שלך ?

 אלמנט חוות הדעת ניתן חינם ללקוחות קונימבו ועל מנת לאפשר את אלמנט חוות הדעת בחנות

שלכם אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות במייל support@konimbo.co.il  

חשוב לדעת!

1. כל חוות הדעת עוברות בדיקה על ידי מנהל החנות לפני הפירסום. רק חוות דעת שעברה אישור

ואימות על ידי מנהל החנות תפורסם בעמוד המוצר הרלוונטי.

2. ישנו מנגנון הגנה נגד ספאם.

3. ניתן לכתוב הערות מוכר לכל חוות דעת. 

טיפים חשובים !

1. איך לעודד את הגולשים לתת לכם חוות דעת ? השתמשו בתבניות המייל במערכת האוט’ על

מנת לעודד את הגולשים לתת חוות הדעת על המוצר. להדרכה בנושא תבניות מייל לחצו כאן.

2.  תמיד תגיבו על כל חוות דעת, הן על החיוביות והן על השליליות  -

ניתן להוסיף הערות מוכר על כל חוות דעת. על הטובות שבחוות הדעת ניתן להגיב במשפט כללי

בסגנון "שמחנו לתת לך שירות. צוות החנות עושה הכל כדי להעניק לך חווית שירות בסטנדרטים

גבוהים וכל זאת כדי לאפשר חווית קנייה נעימה ומהירה". אין לכם זמן לכתוב מסר ארוך ? גם

תגובה של “סמיילי” לחוות דעת טובה היא מצויינת כי היא מראה לגולש שבעל החנות מעורב

ומתעניין במה שהגולשים שלו כותבים, מה שמעלה את רמת האמינות של החנות.

במידה וקיבלתם חוות דעת שלילית אל תחששו מלפרסם ולהגיב כמה שיותר מהר. הדבר נותן

תמונת מצב אותנטית ואמיתית. עם פרסום חוות הדעת יש לתת תגובה: תגובה מהירה מראה

לגולש הכותב ולבאים אחריו שאתם מתייחסים בכובד ראש ללקוחות ולשירות

שאתם נותנים. כאן זה המקום לשדר לכל הגולשים איך העסק שלכם עובד, מה הוא עושה ומה

הוא לא עושה.

3. מלאו חוות דעת למוצרים שאתם מכירים/למוצרים הכי נצפים - ניתן למלא בעצמכם חוות

דעת על המוצרים שאתם מכירים או לבקש מהעובדים \ מכרים שלכם לחוות דעה על המוצרים כדי

לשפר את התכנים באתרכם. כדאי להתייחס לפחות ל 10-20 המוצרים הכי נצפים באתר.

לא יודעים איך למצוא אותם ? הנה סרטון הדרכה בנושא.

איך זה עובד ?

לרשותכם הסבר כיצד מנהלים את חוות הדעת בממשק קונימבו:

כניסה לממשק -> בסרגל הקטגוריות הצידי גוללים לאיזור “חוות הדעת” ובוחרים ב "ממתין

לאישור".

 

חוות הדעת תופיע בכל חוות הדעת הממתינות לאישור.  יש ללחוץ על על מס’ הפנייה ולהכניס את

תגובתכם

     

לאחר מכן יש ללחוץ על עריכת חוות הדעת ובסטטוס הפנייה יש לשנות ממצב “ממתין לאישור”

למצב “מאושר”

 
 
 

 
 




זהו סיימתם! חוות הדעת ותגובתם תוצג בחנות. לדוגמא:    

 

זקוקים להדרכה נוספת ? צוות שירות הלקוחות ישמח לעמוד לרשותכם בטלפון 09-7739093 או

במייל support@konimbo.co.il.

 

 מעוניינים בחנות וירטואלית עם מערכת חוות דעת ועוד כ 2000 תכונות מדהימות? לחצו כאן