מתנות שכדאי לקנות באינטרנט - קונימבו

האינטרנט, שלפעמים קשה להאמין כי לפני 20 שנה עדיין היה בחיתוליו, הפך זה מכבר למקום שבו אנחנו עושים הכל: מתעדכנים בחדשות, מחפשים עבודה, יוצרים מגוון רחב של אינטראקציות חברתיות, שומעים מוזיקה, צופים בסרטונים – ורוכשים מוצרים מכל הסוגים וכל המינים, ובפרט מתנות.

פרחים, בשמים, גימיקים ומתנות רומנטיות

האינטרנט הוא מקום מצוין למצוא בו כל מתנה שרק תרצו להעניק, וכמעט בכל תחום נפתחות כל הזמן עוד ועוד חנויות וירטואליות. האופציות הבולטות הן:

  • פרחים – פרחים הם מתנה פופולארית באופן כללי, שהרי הם תמיד מתקבלים בברכה ומפיצים סביבם יופי ואנרגיות של אהבה ורעננות. אמנם ביקור בחנות פרחים הוא חוויה מרנינה, אולם מאחר שבמקרים רבים אנחנו מתקשים לפנות זמן כדי להגיע לחנות שכזו, יותר ויותר אנשים בוחרים באינטרנט כדי כמקום למצוא בו זר מלבב ולשלוח אותו ישירות (בצירוף פתק שהופך את המתנה לאישית) למי שהם חפצים ביקרו.
  • ערכות טיפוח – גם ערכות טיפוח שונות, הן לגברים והן לנשים, הן אופציה מקובלת מאוד למתנה, וגם אותן ניתן למצוא בשלל וריאציות ברחבי האינטרנט, ובמקרים רבים במחירים אטרקטיביים מאוד.
  • מתנות ליולדת – מתנות ליולדת, שלרוב כוללות פריטים שהמשתמש בהם הוא דווקא הרך הנולד, הן להיט של ממש באינטרנט
  •  שוברים לצימר/ספא/מסעדה/הפלגה/טיול טרקטורונים/טיסה בשמי הארץ – מתנה נוספת שמומלץ לרכוש דרך האינטרנט היא שוברים לבילויים שונים. בין אם מדובר בלילה בצימר, יום כיף בספא, שיט רומנטי במקום זה או אחר, טיסה חווייתית בשמי הארץ או טיול אתגרי, הדרך הנוחה ביותר לרכוש את השובר היא אונליין.
  •  גימיקים שונים – חנויות המתנות השונות באינטרנט גדושות במגוון גימיקים, שמאפשרים רכישת מתנה מקורית.

 

קניית מתנות בחנות וירטואלית

איך לבחור אתר לקניית המתנה?                                    

כל אחת מהמתנות הנ"ל ניתן לרכוש בשורה ארוכה של אתרים, וכדאי לנצל את אפשרויות הבחירה הרבות, גם אם הדבר מחייב אותנו להקדיש לכך זמן ותשומת לב.

שני הפרמטרים העיקריים לבחירת האתר בו נרכוש את המתנה המבוקשת הם אבטחת המידע וממשק הקנייה. לגבי הפרמטר הראשון אין צורך להסביר מדוע השארת פרטי האשראי באתר שאינו מאובטח כהלכה היא צעד מסוכן ומטופש, ובהתאם כל מי שבונה חנות אלקטרונית ורוצה שהיא תמלא את ייעודה שם דגש רב על אבטחת המידע הרגיש וכן על הצגה בולטת של התקנים בהם עומדת אבטחת החנות.

ממשק קנייה לא ידידותי דיו למשתמש הוא פרמטר שאותו ניתן לבחון רק תוך כדי תהליך הרכישה, אולם מחקרים רבים גילו שניווט לא אינטואיטיבי, היעדר מנוע חיפוש יעיל וסרבול מיותר כשרוצים להגיע לקופה ולשלם מבריחים את הקונים וסביר להניח שגם אתם פשוט תדפדפו הלאה אם תיתקלו באחד המכשולים הנ"ל.

בנוסף חשוב לבדוק את גובה דמי המשלוח על מנת לדעת מהו המחיר הסופי של המתנה, וכן לוודא שישנה אפשרות להחליף את המתנה (כמובן כשמדובר במוצרים שניתן להחליפם).