צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

בלוג

בלוג

מבחר כתבות מרתקות בנושאים קרובים אליך

7 דרכים ליצור שיווק יעיל במיילים

השיווק במיילים הוא שיטה עוצמתית, יעילה, ופופולארית להגדלת נפח המתעניינים והמכירות. אבל חשוב לדעת שבכל חודש, התחרות על תשומת ליבו של מקבל המיילים עולה, השיטות משתנות ורמת התחכום עולה. מה אתם צריכים לדעת על מנת להשאיר את המיילים שלכם במשחק? על כל הדרכים – במאמר שלפניכם.

משפחה זה נחמד, אבל…

חשוב שתשאירו את רשימת התפוצה שלכם במצב של גדילה מתמדת. אם המיילים שאתם שולחים לרשימת התפוצה הם כלי שיווקי שאתם סומכים עליו – מיצאו כלים, שיטות והצעות שישכנעו משתמשים להירשם לרשימת התפוצה שלכם. אל תשכחו! חוק הספאם מנובמבר 2008 בארץ מחייב אתכם לשלוח מיילים אך ורק למי שנרשם באופן אקטיבי לרשימת התפוצה שלכם. מותר לכם להתנות משלוח של חומרים, להציע הרשמה לרשימת התפוצה שלכם בעת ביצוע פעולות באתר, וכולי. זה לא מזיק להציע מוצרים אטרקטיביים, ייחודיים ובעלי ערך אמיתי בתמורה להרשמה לרשימת התפוצה שלכם – למשל חוברת הסברים, הטבה בחנות שלכם, וכדומה.

כמה טיפים בנוגע להגדלת כמות הנרשמים לרשימת התפוצה שלכם

  • פשטו את תהליך ההצטרפות לרשימת התפוצה
  • אפשרו הצטרפות לרשימת התפוצה עם כל טופס שיש למלא באתר
  • מקמו את טופס ההצטרפות בצורה מושכת, אם אפשר בכל עמוד

הרושם הראשוני – כותרת חזקה

הכותרת שלכם צריכה להיות מושכת ולהכיל מידע ראשוני שחשוב שהקורא יקבל. הכותרת היא אולי המשפט הכי עדין שתצטרכו לנסח עבור המיילים שלכם וחשוב שתיקחו את הזמן למצוא כותרת מושכת ומעניינת.

מיילים מתאימים לכל פלטפורמה

אלא אם אתם מוכרים מוצרים לקהל מאוד לא ממוחשב, סביר שלפחות מחצית מהקוראים שלכם יקבלו את המיילים בסמארטפון שלהם. לכן, חשוב שהמיילים יהיו רספונסיביים – כלומר, יתאימו את עצמם לכל פלטפורמה, או לכל גודל של מסך. יצירת סביבה נוחה לקריאה, תגדיל את יעילות המיילים שלכם אצל לקוחות שקוראים את המיילים בכל מקום, מכל מכשיר, וכדומה.

היו רלוונטיים

הכירו את הקהל שלכם. דעו באיזו שפה הקהל שלכם משתמש ומה מעניין אותו בדרך כלל. שימרו על מסרים מתאימים במיקומים, בשפה הויזואלית וכמובן בטקסטים. אל תשלחו לבני נוער מיילים בשפה גבוהה או להורים לפעוטות מיילים בשפה מזלזלת. הישארו אינפורמטיביים וחבריים והציעו בפירוט אך בקצרה פיסקאות תוכן רלוונטיות אם אפשרות להרחבת המידע בקליק.

טיפ לשמירה על קשר עם הקהל שלכם

עיינו בסטטיסטיקות של המיילים הקודמים שלכם, המוצעות בתוספים הפופולאריים לניהול מועדוני לקוחות בממשקי הניהול של האתרים וכמובן, בשירותי ניהול רשימות הדיוור המוצעים בתשלום. דעו אילו קישורים משכו במיוחד את תשומת הלב של הלקוחות שלהם, והבינו מדוע אלה הצליחו במיוחד. השתדלו לשחזר הצלחות.

הישארו בקשר

הציעו אפשרות מובנה בתוך המייל לחזור אליכם או לשמור איתכם על קשר – קישור לחשבון הפייסבוק של החברה, אפשרות להתקשר אליכם או לשלוח מייל חוזר – ישאירו את  הרושם שמדובר במייל ש"יש לו אבא ואמא".

וטיפ אחרון – ייצרו גם מיילים אוטומטיים

מרבית הסביבות המאפשרות ניהול של מועדון לקוחות מאפשרות גם שליחה אוטומטית של מיילים, למשל, אחת לחודש החל מיום הרישום. ארגנו כמות מיילים אוטומטית ושימרו על קשר עם הלקוחות שלכם. וודאו שהלקוחות מקבלים עדכונים במייל בנוגע לפעולות חשובות כמו ביצוע הזמנה בחנות שלכם. אוטומציה של חלק מהקשר שלכם עם הלקוחות תתקבל בברכה ותייצר את הרושם של חברה פעילה ששביעות רצון לקוחותיה נמצאת גבוה בסדר העדיפויות שלה.