יחס המרה

יש לך חנות? אתה חייב לדעת מה זה יחס המרה

מהו יחס המרה?

יחס המרה הוא היחס בין מספר הגולשים שביצעו פעולת רכישה בחנות לבין מספר הגולשים שביקרו בחנות, ככל שיותר גולשים יבצעו פעולת רכישה כך יגדל יחס ההמרה. יותר מידי מילים? הנה דוגמא מספרית: נניח שלחנות שלך נכנסים בממוצע 400 גולשים ביום, מתוכם נניח ש- 4 ביצעו רכישה בחנות, זאת אומרת שיחס ההמרה בחנות שלך הוא 1%.

למה חשוב שאשפר את יחס ההמרה של החנות שלי?

ישנן שלוש סיבות שבגללן אתה חייב להפוך את שיפור יחס ההמרה בחנות שלך לעדיפות הראשונה בשנה הקרובה:

  1. יש המון מקום לשיפור – האם ניסית פעם לשנות את החנות שלך ולהתאימה להעדפותייהם של הגולשים? האם אתה יודע מה אחוז העזיבה של גולשים בחנות שלך בין דף המוצר לעגלת הקניות? אם התשובה לשאלות אלו היא לא אל תהיה מודאג אתה לא לבד, רוב בעלי החנויות הוירטואליות כיום אינם בודקים את תהליכי המכירה בחנות שלהם או את מבוקשם של הגולשים שלהם וכתוצאה מכך מפסידים לקוחות פוטנציאליים שכבר נכנסו לחנות שלהם למטרה מסויימת.
  2. התחרות על המחירים בזאפ רק תגבר ככל שיחלוף הזמן, הפחתת מחיר המוצר על מנת להיות ראשון בזאפ הוא כנראה לא הפתרון הנכון.
  3. הטכנולוגיה היום מאפשרת לנטר ולצפות כמעט בכל פעילות המתרחשת בחנות שלך, האם אתה מנצל את הטכנולוגיה להגדלת המכירות בחנות שלך?

אוקיי, נשמע הגיוני… אבל איך אני עושה את זה?

כאמור, באמצעות הטכנולוגיה אתה יכול לנטר ולצפות בנעשה בחנות שלך אך לרוע המזל היא אינה אומרת מה לבדוק ואיך וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.
אם אתה בכל זאת מעוניין לדעת יותר על איך או מה אתה יכול לעשות בחנות שלך על מנת לשפר את יחס ההמרה שלה אתה יכול להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל מידע יקר ערך אודות טכנולוגיות, רעיונות ושיפורים חינמיים.

למה שיפור יחס המרה יותר מרגש מקפיצת בנג’י?

אם נצליח להכפיל את יחס ההמרה של החנות הוירטואלית שלך פי שתיים, זה אומר שהעלות שלך לכל גולש שנכנס לאתר בעצם ירדה לחצי, תוכל לבדוק איך ישפיע השינוי ביחס ההמרה על העסק שלך במחשבון כאן.

רגע… זה משתפר, כשנצליח להכפיל את יחס ההמרה של החנות שלך אנחנו ממליצים לא לשבת בצד וליהנות מהרווחים (כמה שזה יכול להיות מפתה). במקום זאת אנו ממליצים לך לנצל את העובדה שעכשיו אתה יכול להכפיל את תקציב השיווק שלך, המשמעות של זה היא:
1. אתה יכול לשלם כפול עבור כל מבקר באתר מה שיכניס מספר גולשים גדול ואיכותי יותר לחנות שלך.
2. אתה יכול להתחיל לפרסם במדיות שעד עכשיו לא היו בהישג ידך כמו: שלטי חוצות, עיתונים, רשימות דיוור, רדיו ואפילו טלויזיה.
3. כשמספר ההזמנות בחנות שלך ירקיע שחקים תוכל להתמקח עם הספקים שלך ולקבל הנחות מה שיידחוף את החנות שלך עוד יותר קדימה ויגדיל את הרווחיות שלך לכל מוצר.

למה הכפלת יחס ההמרה אפשרי בהרבה מאד אתרים?

מה יחס ההמרה של החנות שלך היום? 2%? 5%? לא יודע? יחס המרה של 1% אומר שעל כל 100 גולשים באתר שלך ישנם 99(!) שעוזבים מבלי לעשות כלום, אתה באמת חושב שלא היית מסוגל להוריד את המספר הזה מ-99 ל-98? בוא נסתכל על זה מנקודת מבט אחרת: בשביל להגדיל את יחס ההמרה שלך אתה בעצם צריך…
– להגדיל את יחס ההמרה של דף הבית שלך ב-.25%…
…להגדיל את יחס ההמרה שלך דף הנחיתה (דף המוצר) שלך ב-25%…
…להגדיל את יחס ההמרה של עגלת הקניות שלך ב-25%…
…להגדיל את יחס ההמרה של טפסי הרישום שלך ב-25%

ובשביל להגדיל את יחס ההמרה של דף הנחיתה שלך ב25% אתה צריך:
– להגדיל ב2.5% את יחס ההמרה של: הלוגו, הכותרת, הטקסט השיווקי, כפתור הפעולה, התמונות, המפרט, המוצרים, התמחור, ההצעה, ה”טיזר”, האבטחה בקנייה, מדיניות ההחזרה…
האם זה נשמע לך אפשרי? (אגב אפשרויות, אתה יכול ליצור איתנו קשר כבר עכשיו או להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל עצות ותוכנות מגניבות חינם שיוכלו לעזור לך לשפר את יחס ההמרה של החנות שלך).

עכשיו כל שנותר לך לעשות הוא לפנות את שולחן העבודה שלך ולהתחיל להמיר את האתר שלך טוב יותר.

עשה זאת בעצמך – יחס המרה טוב יותר בחמישה צעדים.