עשה זאת בעצמך – יחס המרה טוב יותר בחמישה צעדים

ברגע שגולש נכנס לאתר שלך השעון מתחיל לתקתק וברוב המקרים יש לך בעצם כמה שניות בודדות לשכנע את הגולש שכדאי לו להישאר.

במבט הראשון ממש על הגולש להבין שהגיע למקום הנכון ושהעיסקה שלו מוגנת, נשמע מאתגר? לא כל כך, הנה כמה צעדים פשוטים שיוכלו לעזור לך לשפר את יחס ההמרה של האתר שלך.

 

 

1. דף נחיתה מותאם – הוסף “נגיעה אישית”

אם בדף הנחיתה שלך קיימים מוצרים נוספים או אפשרות לניווט קל מחוץ לדף כמו רשימת קטגוריות, מבצעים או באנרים צבעוניים שמפנים את הגולש למוצרים אחרים מאשר למוצר שלשמו הגיע הגולש לדף אתה עושה טעות חמורה!, דף הנחיתה אמור להדגיש את מה שהגולש חיפש (הוא הגיע לדף הזה מסיבה מסויימת, לא?), הימנע מלשלוח את הגולש לדף כלליים כמו דף הבית ודפי קטגוריות, הימנע משדה חיפוש בדף המוצר שלך – תמיד תזכור שהגולש הגיע לאתר שלך ממודעה מסויימת והוא מצפה לראות משהו מסוים – פשוט תן לו את מה שהוא מבקש.

2. תמונות – הגודל כן קובע

תמונה אחת שווה אלף מילים, מחקרים רבים הוכיחו כי תמונה מגדילה את יחס ההמרה של דף הנחיתה, ודא שהתמונות בדפי הנחיתה שלך ברורות, קלות לצפייה, מפורטות ומוסיפות מידע כמה שאפשר, לא תאמין איזו השפעה יש לתמונות טובות באתר שלך.

3. מסר ברור ומרגיע

מהרגע שהגולש הגיע לאתר שלך חשוב לשדר ולהסביר לו שהוא בסביבה בטוחה, נסה לחשוב כגולש – מה הדברים שהיו הכי מפחידים אותך בקנייה או במסירת פרטים באתר וענה עלייהם. תוכל לעשות זאת ע”י הצבת לוגו אבטחת אתר בחלק העליון של דף הנחיתה, תוכל לצרף את נוהלי אבטחת המידע באתר שלך וכן את מדיניות החזרת המוצרים שלך.

4. טפסי הרשמה

ככל שתבקש יותר מידע כך סביר שפחות גולשים יירשמו לאתר שלך. עודף מידע אינו בהכרח טוב יותר, מילוי שדות רבים ע”י הגולש עלולים להפחיד אותו ולגרום לו לעזוב את האתר שלך כשהוא כבר עמוק בתוך תהליך הקנייה, תחשוב על זה כך: כל שדה שתוסיף בתהליך ההרשמה מוריד גולש נוסף.
הקפד על כמה שפחות טורים, בקש מידע חיוני בלבד, הקפד על גודל פונט מעל 10 נקודות וכמה שפחות גלילת מסך.
(אגב טפסים, כבר נרשמת לניוזלטר המדליק שלנו?)

5. דאג לשמור על קשר עם הלקוחות שלך

גולש שביקר באתר שלך ועל אחת כמה וכמה גולש שרכש מוצר באתר שלך חשוב מאד לעסק שלך, הוא מכיר את תהליך הקניה, בוטח בעסק שממנו הוא רוכש ואם הוא מרוצה מהרכישה (או רק מהאתר) הוא הופך לממליץ עבורך מפה לאוזן.
דאג שהגולשים שלך יחזרו לאתר, תוכל לעשות זאת באמצעות הנחות ייחודיות לקנייה חוזרת, ניוזלטר חודשי שבו תפרסם מאמרים שיכולים לעניין את קהל הגולשים שלך, בקשה לשליחת מיילים אודות מבצעים והטבות או הרשמה לדף של העסק שלך ברשת חברתית (כמו פייסבוק או טוויטר).

חשוב מאד! – שיפור ביחס המרה לא תמיד יקרה בזמן קצר, זהו תהליך וכמו כל תהליך זה יכול לקחת זמן מועט או רב ולשאת פירות רבים או אחדים, מה שבטוח זה שאם תעשה את חמשת הפעולות הללו באתר שלך אתה עושה 80% יותר ממה שהמתחרים שלך עושים ונותר לך להתפלל שהם לא קוראים את זה גם כן…

תן לנו לעשות את זה בשבילך