שיפור יחס המרה זה לא קסם ואנחנו מקווים שאנחנו לא מאכזבים אותך אבל זה גם לא ממש חדש, זה קיים כבר מאות שנים, למעשה אתה משפר יחס המרה כל יום בחיי היומיום שלך אתה פשוט לא קורא לזה ככה.
בשביל להבין טוב יותר את התהליך בוא ניקח דוגמא מהעולם הפיזי (לא מהאינטרנט): דויד, בעלים של חנות ברחוב הרצל בנתניה גילה שמוצר מסוים לא נמכר בכלל במשך כמה חודשים, הוא הוציא את המוצר מהמדף בו היה ממוקם, שם אותו על דלפק הקופה וצירף שלט: “שניים במחיר אחד”.
דויד בעצם ניסה לשפר את יחס ההמרה של אותו מוצר בחנות שלו:
התהליך הזה של צפייה, ניתוח ונקיטת פעולה מתבצע יום יום בכל חנות פיזית המעוניינת להשתפר ולהגדיל הכנסותיה, אתה גם בטח נוקט כך בחנות הפיזית שלך, אז למה זה לא קורה בחנות הוירטואלית שלך? להקים חנות וירטואלית מבלי לעקוב אחריה ולשפר אותה זה כמו להקים חנות פיזית ללא מוכרים – לקוחות יכולים להיכנס ולצאת מבלי שאף אחד ייפנה אלייהם וינסה לעזור להם לקנות את מה שחיפשו – תסכים איתנו שזה לא הגיוני, נכון?
חשוב להבין כי תהליך זה הינו תהליך ארוך טווח והוא חייב להיות מיושם אצלך בחנות, עם קונימבו אתה בעצם נהנה מהידע האדיר שנצבר מהתנועה בכל החנויות שאנו מקימים, תוך זמן לא רב מרגע שנתחיל לישם אותו בחנות הוירטואלית שלך תוכל לראות איך החנות שלך ממירה יותר גולשים לקונים (מה שאומר בעצם שאתה מרוויח יותר), אל תחכה צור איתנו קשר עכשיו.