צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

בלוג

בלוג

מבחר כתבות מרתקות בנושאים קרובים אליך

איך להקים חנות וירטואלית לממכר ויטמינים?

חנויות אינטרנטיות הן קונספט שהופך נפוץ יותר ויותר, בעוד ועוד תחומים וכשחושבים על חנות וירטואלית ויטמינים הם סחורה מתאימה במיוחד.

 

למה מבחינת חנות וירטואלית ויטמינים הם מוצר אידיאלי?

 

הסיבה העיקרית שבגללה כשחושבים על חנות וירטואלית ויטמינים הם פריט מתאים במיוחד למכירה היא שוויטמינים אינם מוצר שהלקוח צריך לראות, למשש, להריח או למדוד – מדובר במוצר אחיד כשברוב המקרים מי שרוצה לרכוש ויטמינים יודע בדיוק לאיזה מהוויטמינים (או תוספי המזון) השונים הוא זקוק.

יתרון נוסף של חנות מקוונת למכירת ויטמינים הוא המחירים הזולים יותר שהיא יכולה להציע ביחס לחנויות פיזיות, שכן עלויות התפעול של חנויות פיזיות גבוהות יותר (בעיקר בשל הצורך לשכור שטח, שהרי מחירי שכירת נדלן מסחרי בימינו גבוהים מאוד ובפרט בערי המרכז).

מבחינת מי שרוצה לרכוש ויטמינים, מינרלים, תוספי מזון וכו’ האופציה של חנות וירטואלית קוסמת גם בגלל החיסכון הניכר בזמן יקר, והאפשרות להזמין את המוצרים הרצויים בנוחות מהבית או המשרד.

 

על מה חשוב להקפיד כשפותחים חנות וירטואלית לוויטמינים?

 

פתיחת חנות וירטואלית לממכר ויטמינים היא צעד פשוט למדי, כשבזכות הטכנולוגיות המשוכללות ניתן ליהנות מחנות מרובת אפשרויות ואטרקטיבית מאוד לקונים בעלות סבירה לחלוטין.

יחד עם זאת חשוב להקפיד על מספר דברים:

* מידע מפורט על כל מוצר ומוצר – באופן כללי מומלץ לכל חנות באינטרנט לספק אינפורמציה רחבה ככל האפשר על כל הפריטים שהיא מוכרת, וכשמדובר בחנות וירטואלית המציעה ויטמינים הדבר חשוב במיוחד לנוכח אופי המוצר וההשפעות השונות שיש לכל ויטמין על כל אדם. בנוסף יש להדגיש את האזהרות הנלוות לנטילת ויטמינים ותוספי מזון, אוכלוסיות שונות להן ויטמין או מינרל זה או אחר אינם מומלצים וכו’.

* אספקת סחורה שמועד פגות התוקף שלה רחוק ככל האפשר – כאמור ויטמינים הם מוצר אחיד והלקוח מרגיש בטוח לרכוש אותם דרך האינטרנט, אבל אם הוא יקבל סחורה שפג תוקפה או שהוא עומד לפוג הוא מן הסתם יתרעם וידרוש פיצוי.

* הדגשה של מדיניות החזרה של סחורה – כשחשוב לזכור שעבור חנות וירטואלית ויטמינים הם מוצר ייחודי מבחינה זו.

 

איך להבטיח רווחיות נאה?

 

מבחינת מי ששוקל פתיחת חנות וירטואלית ויטמינים הם מוצר שעשוי להבטיח רווחיות גבוהה למדי, וזאת בתנאי שמתנהלים נכון.

המפתחות לשורת רווח מרשימה הם משיכת גולשים רבים אל החנות, ובנוסף התנהלות הגורמת לכך שיחס ההמרה יהיה גבוה ככל האפשר.

כדי למשוך גולשים רבים אל חנות אינטרנטית לממכר ויטמינים יש להשקיע משאבים שונים בקידום האתר, הן באמצעי SEO מקובלים (כלומר קידום אורגני) והן דרך קידום ממומן – כלומר מודעות ממומנות (למשל גוגל אדוורדס, או פרסומות בפייסבוק). בדרך השנייה כדאי להציע בעיקר מבצעים אטרקטיביים.

יחס המרה הוא שיעור הגולשים המבצעים רכישת ויטמינים מתוך סך הנכנסים לחנות בפרק זמן מסוים, ובניית אתר מקצועית ומושכלת תבטיח שהוא אכן יהיה גבוה ויוביל את החנות לרווחיות נאה.

 

עיצוב חנות אינטרנטית לוויטמינים

 

ויטמינים, מינרלים, תוספי מזון וכו’ נועדו לתרום לבריאותנו הפיזית והנפשית, ולא בכדי הם הפכו למוצרים שניתן למצוא בכמעט כל בית.

אמנם אין צורך במרשם רופא כדי לרכוש אותם, אולם בכל זאת מדובר, ובצדק, במוצרים הנתפשים כשייכים לתחום הבריאות ובהתאם כדאי שעיצוב חנויות וירטואליות לממכר ויטמינים יהיה קורקטי וישדר בעיקר רצינות, מקצועיות ואמינות. הגוונים המומלצים הם לבן ירוק המזוהים עם רפואה, בריאות וצמיחה, ובנוסף כדאי להשקיע גם ביצירת סלוגן שישרה על הגולשים, הלא הם הרוכשים הפוטנציאליים, ביטחון כי הגיעו לחנות רצינית שתתרום לשיפור בריאותם.