צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

בלוג

בלוג

מבחר כתבות מרתקות בנושאים קרובים אליך

בניית חנות וירטואלית - המלצות חשובות

 אם פעם השאלה אותה שאלו את עצמם בעלי עסקים הייתה האם פתיחת חנות וירטואלית היא צעד כדאי, הרי שכיום כבר ברור לחלוטין שהתשובה לשאלה הנ"ל היא חיובית, וההתלבטות העיקרית היא איזו חנות לבנות ועוד קודם לכן, או בעצם במקביל, בידי מי להפקיד את בנייתה של החנות האינטרנטית.

באופן טבעי ישנן לא מעט דילמות לפני שנכנסים לתהליך – עבור כל מי שעומד להיכנס לתהליך של בניית חנות וירטואלית המלצות חשובות במיוחד הן לבדוק מספר חברות בנייה, להקפיד על עיצוב מושך עין וממשק שמבטיח חוויית משתמש מוצלחת ובעיקר להניע את התהליך בלי היסוסים מיותרים שכן העתיד של הקניות, ובעצם כבר ההווה, נמצא ללא ספק ברשת.

 

להשוות מחירים - אבל גם, ובעיקר, תוצאות

 

מבחינת בעלי עסקים הניצבים לפני פתיחת חנות וירטואלית קבלת המלצות על חברת בנייה כזו או אחרת תמיד מתקבלות בברכה, וזו גם אחת הדרכים הטובות באופן כללי להגיע לאנשי מקצוע מעולים – בזכות המלצות מפה לאוזן, שמטבען הן אמינות לחלוטין וברוב רובם של המקרים נטולות אינטרסים זרים.

עבור בעל עסק שלא קיבל המלצות שכאלה מומלץ לבחון מספר חברות המתמחות בבניית חנויות אינטרנטיות, ובעצם גם כשיש המלצות ספציפיות עדיין כדאי בכל זאת לבצע סקר שוק (גם אם ההמלצה שקיבלתם אותנטית, היא לא בכל המקרים רלוונטית לגביכם, שכן למשל מי שבונה בהצלחה אתר קטן ונישתי לא בהכרח יצטיין בבניית חנות וירטואלית גדולה).

חשוב מאוד לא להשוות את ההצעות השונות רק מבחינת המחיר. למרבה הצער אל שוק בניית האתרים באופן כללי ובפרט בתחום בניית החנויות הווירטואליות חדרו לא מעט אנשי מקצוע שאינם מתאפיינים ברמה גבוהה, וזאת בלשון המעטה – בעיקר עקב השכלולים הטכנולוגיים שמקנים לכל אחד כמעט את היכולת הטכנית לבנות אתר. יחד עם זאת מאחר שבניית אתר, כל אתר, ובפרט חנות אינטרנטית, אינה רק מלאכה טכנית של תכנות אלא מהלך כולל המחייב חשיבה מעמיקה על אספקטים רבים, הרי שהפקדת המשימה בידי אדם חסר ניסיון ויכולות חיוניות (אפיון צרכי העסק, פילוח קהל יעד, עיצוב ועוד ועוד) תוביל לחנות אולי זולה אבל גם כזו שלא תמשוך לקוחות ולא תמצה את הפוטנציאל כלל.

 

בניית חנות וירטואלית המלצות על עיצוב וממשק משתמש

 

לקראת בניית חנות וירטואלית המלצות חשובות במיוחד הן על עיצוב מושך לעין שידרבן את הגולשים לרכוש את מוצרי החנות (בדיוק כמו בחנות “פיזית”) ועל יצירת ממשק משתמש נוח, אינטואיטיבי וגם כן כזה שמדרבן את המגיעים לאתר לבצע רכישות.

מבחינת עיצוב חנות וירטואלית הדגש העיקרי הוא על תמונות מחמיאות לכל המוצרים. זכרו – בחנות פיזית ניתן לגרות את כל החושים של הקונים הפוטנציאליים, ואכן בעלי עסקים משתמשים בשיטות שונות כדי לעשות זאת, ואילו בחנויות וירטואליות חוש המישוש וחוש הריח מנוטרלים (לפחות לעת עתה; בעתיד, מן הסתם, יימצאו פתרונות גם לכך) ועל כן חשוב במיוחד להשפיע על חוש הראייה.

ממשק המשתמש חייב לאפשר גישה מהירה לכל פריט ופריט, הן על ידי חלוקה מושכלת לקטגוריות ותת קטגוריות וניווט מהיר ביניהן, והן על ידי מנוע חיפוש פנימי יעיל. בנוסף חשוב לאפשר גישה מיידית לקופה מכל מקום ומקום בחנות הווירטואלית.

עבור מי שעומד לפני בניית חנות וירטואלית המלצות חשובות נוספות הן לדאוג שהחנות תעבוד היטב גם בסמארטפונים, שכן חלק גדול מהקניות ברשת מתבצע באמצעותם, ועל כן יש לבחור חברות בעלות ניסיון באתרים רספונסיביים או ייעודיים, וכן לא להתפשר בנושא האבטחה שהינו קריטי להצלחת חנויות וירטואליות.