צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

בלוג

בלוג

מבחר כתבות מרתקות בנושאים קרובים אליך

חנות וירטואלית יד שנייה

 חנויות יד שנייה הן טרנד בולט למדי בימינו, ובאופן טבעי גם באינטרנט הן הולכות ומתרבות ומציעות חווית קנייה נעימה ונוחה ובעיקר שלל פריטים ייחודיים.

 

הסיבות לפופולאריות של חנויות יד שנייה וירטואליות

 

הקמת חנות וירטואלית יד שנייה כבר אינה עסק יקר כבעבר, הן בזכות השתכללות הטכנולוגיות המשמשות לבניית אתר שהוא חנות באינטרנט והן לנוכח התחרות הרבה יחסית בתחום זה (אם כי חשוב להדגיש כי בבניית אתרים בכלל ובבניית חנויות אונליין בפרט לא כדאי להתפשר על האיכות רק כדי לחסוך כמה שקלים).

בהתאם ישנן כאמור יותר ויותר חנויות אינטרנטיות המציעות פריטי יד שנייה, ומאחר שהן רווחיות הרי שבאופן טבעי עוד ועוד גורמים מבקשים להיכנס לענף וליהנות אף הם מעלויות תפעול נמוכות ולקוחות מכל רחבי הארץ (ובמקרים מסוימים גם מכל רחבי העולם) – ומקימים אף הם חנות וירטואלית שכזו, והנה לכם סיבה נוספת לפריחת הענף כולו (שאגב, תורם לאיכות החיים של כולנו, וזאת בזכות ה- re-use שהוא אחד משלושת ה-r-ים שתורמים לאיכות הסביבה ביחד עם reduce ו- recycle).

 

 

מה מציעה חנות וירטואלית יד שנייה ומה ההבדל בין וינטג’ לרטרו?

 

 

חנות וירטואלית יד שנייה מציעה, כמתבקש משמה, פריטים – ובפרט בגדים, נעליים, אקססוריז ושאר פריטי אופנה למיניהם – שכבר היו בשימושם של בני אדם אולם הם נשמרו במצב טוב כמובן כך שעדיין ניתן לעשות בהם שימוש.

בהקשר זה כדאי להכיר שני מושגים רלוונטיים – וינטג’ ורטרו. וינטג’ פירושו פריט לבוש שיוצר בעבר בהתאם לרוח אותה תקופה. רטרו הוא פריט לבוש שיוצר בהווה, בסגנון שהיה רווח בעבר. בחנות יד שנייה, בין אם פיזית ובין אם וירטואלית, ניתן למצוא באופן טבעי פריטי וינטג’ רבים, מתקופות שונות ומגוונות, אולם כמובן שייתכנו גם פריטי רטרו שהיו בשימוש אדם אחד וכעת מוצעים למכירה מחודשת. באופן כללי ישנן חנויות וירטואליות לפריטי יד שנייה המתמקדות בתחום ספציפי (למשל נעליים) ואחרות שמציעות מנעד רחב יותר של מוצרים בשלל סגנונות.

 

 

על מה חשוב להקפיד כשמקימים חנות יד שנייה וירטואלית?

 

 

מי שחולם על הקמת חנות וירטואלית יד שנייה חייב ראשית כל להקפיד על מלאי מגוון ובעיקר ייחודי, בדיוק כמו חנות יד שנייה שאינה ממוקמת במרחב הווירטואלי אלא בלוקיישן פיזי.

מגוון רחב של פריטים הוא כמובן דבר חשוב בכל חנות בכל תחום, אולם כשמדובר בחנות אינטרנטית לפריטי יד שנייה זהו פקטור חשוב במיוחד להצלחת החנות, שכן כל פריט הינו ייחודי ומאחר שלכל לקוח טעם מובחן משלו, ואם הוא לא ימצא פריטים בהתאם לטעמו הוא עלול שלא לשוב יותר לאותה חנות. מסיבה זו חשוב גם לבנות חנות וירטואלית שניתן לעדכן אותה בקלות, כך שכשמגיעים פריטים חדשים ניתן יהיה להציגם מבלי לבזבז זמן יקר או משאבים אחרים.

עוד מרכיב חשוב בהצלחת חנות וירטואלית למוצרי יד שנייה לא קשור לפן הטכני של הקמת האתר אלא להתנהלות השוטפת: איכות הפריטים הנמכרים חייבת להיות ללא רבב, שכן אם בחנות פיזית הלקוחות רואים ומרגישים באופן ישיר את הפריט בו הם חושקים, באינטרנט אין זה כך, ומי שיקבל סחורה באיכות לקויה יחזיר אותה, יגרום לטרדה והוצאות מיותרות שלא לצורך ובסופו של דבר החנות לא רק שלא תרוויח אלא גם תפסיד (ובנוסף המוניטין שלה ייפגם).

בנוסף, בדומה לכל חנות וירטואלית שהיא, חשוב מאוד להציג בחנות יד שנייה אינטרנטית תמונות מושכות, ללוות אותן בטקסט משכנע (שהרי קניית פריט יד שנייה היא גם הצהרה אופנתית) ולאפשר גישה נוחה לקופה מכל דף ודף באתר, על מנת שכל רצון לרכוש פריט יוכל להיות ממומש מיידית.