בניית אתרי מסחר אלקטרוני - כיצד לבצע זאת נכון

בניית אתרי מסחר אלקטרוני עם טכנולוגיה קלה ופשוטה לניהול

אחרי שבנינו למעלה מ-1,500 חנויות מסחר מצליחות, המייצרות יחד מחזור של 2 מיליארד ש"ח בשנה
(בממוצע, למעלה 1,000,000 ש"ח בשנה לכל חנות), 
נשמח לסייע גם לחנות שלכם להפוך להצלחה!  
לייעוץ וקביעת פגישה דברו איתנו בווטצאפ 

כפתור

 

 

 

חנות וירטואלית היא כבר מזמן קונספט מוחשי עד מאוד, ויותר ויותר בעלי עסקים פונים לחברה המתמחה בבניית אתרי מסחר אלקטרוני על מנת ליהנות גם הם מכל היתרונות של חנות שכזו,
כשכמובן ישנם כאלה המנסים להקים בכוחות עצמם חנות אינטרנטית - אם כי כדאי לזכור שעדיין כדי ליהנות מחנות איכותית באמת וכזאת שתמכור יותר והכי מהר שאפשר כדאי מאוד להיעזר באנשי מקצוע.

 

שלב האפיון והפיתוח

עוד לפני שמתחילים במלאכת בניית אתרי מסחר אלקטרוני, כלומר בתכנות, חשוב מאוד לוודא שיש לעסק שלכם את כל התשתית להצלחה באינטרנט, למשל חברת שיווק מקצועית ומנהל חנות שידע להפיק את המירב מהלקוחות הפוטנציאליים.

מבחינה זו פתיחת חנות וירטואלית מסייעת לבעל העסק להגדיר לעצמו מיהו קהל היעד העיקרי שלו, וליתר דיוק אילו לקוחות הוא רוצה למשוך לחנות האינטרנטית: אם למשל בשלב האפיון והפיתוח מוגדר קהל היעד כאנשים צעירים, הרי שהעיצוב יהיה בהתאם חדשני וססגוני יחסית, ואילו אתר סחר אלקטרוני הפונה לקהל מבוגר יתאפיין בשמרנות, יהיו בו פחות גירויים (עודף גירויים עלול להרתיע אנשים מבוגרים) וברוב המקרים גם הפונטים יהיו גדולים יותר על מנת לא להפסיד לקוחות שמתקשים לקרוא אותיות קטנות.

כאשר מדובר על אפיון אתר סחר אלקטרוני, שלב זה והפיתוח הוא קריטי גם מבחינת תכנון מבנה האתר, שכן בשלב זה מחולקים כלל המוצרים שאמורים להימכר בחנות הווירטואלית לקטגוריות שונות, על מנת להקל על הקונים הפוטנציאליים (כשייתכנו כמובן מצבים שבהם מוצר אחד נמצא במספר קטגוריות כשלמשל דגם חדש של נעלי ספורט לבני נוער יימצא גם בקטגוריית “חדש על המדף”, גם ב"נעלי ספורט" וגם ב"נעליים לצעירים").

החלוקה לקטגוריות ותת קטגוריות גם עוזרת לבעל העסק להבין מה בעצם העסק שלו מוכר ואיפה נקודות החוזקה שלו – ומאפשרת לו למשוך באופן אפקטיבי יותר לקוחות.

 

בניית אתרי מסחר אלקטרוני – איך עיצוב משפיע על מכירות?

השלב השני בבניית אתר לסחר מקוון הוא גיבוש השפה העיצובית.

עיצוב חנות וירטואלית הוא תורה שלמה, ובהחלט מומלץ להותירו בידי אנשי מקצוע, ובהתאם לבחור חברה האמונה על בניית אתרי מסחר אלקטרוני לא רק מהפן הטכני אלא גם מהפן התוכני ובפרט זה העיצובי.

הצבעים, הפונטים, העימוד של כל אחד מהדפים, הכפתורים, הבאנרים, התמונות שנבחרות – לכל אלה חשיבות רבה מאוד והם עשויים להיות ההבדל בין גולש שנכנס לאתר ויוצא ממנו מבלי לבצע שום פעולה לבין גולש שהופך ללקוח נאמן, כך שממש לא מומלץ לחסוך בשלב זה במשאבים.

 

 

תכנות ובקרת איכות (QA)

השלב הבא של בניית אתרי מסחר אלקטרוני הוא התכנות עצמו, כלומר הקמת האתר בהתאם לקונספט שגובש, המבנה המתוכנן והעיצוב שנבחר.

ישנן 2 דרכים עיקרית לבנות אתר סחר אלקטרוני: להקים אתר עם חברה בעלת נסיון רב שבנתה והקימה כבר אלפי חנויות אינטרנטיות ותוכל להינות מכל הידע שהם צברו בליווי אלפי לקוחות
או לפנות לחברה או מתכנת פרטי שיבנה לכם את האתר באחת ממערכות הקוד הפתוח לאחר שתשלחו לו איפיון מסודר. 

אם תבחרו בקונימבו זה מאפשר בניית אתר מסחר מהיר ועלייה המהירה לאוויר. זה גם מבטיח סוג מסויים של יציבות ואמינות כיוום שמדובר בחברה שנהלת אלפי אתרים ומעסיקה עשרות עובדים.
ולחברות כמו קונימבו יש שלל פיצ’רים, עיצובים ותוספות המאפשרים בניית אתר מכירות עם עיצובים מרהיבי עין.
ברם, יש להתחשב בעובדה כי לא כל מערכת מתאימה לכל מטרה ולעתים הזול הופך יקר בשל התאמות סביבתיות של כל מערכת למטרת החנות אותה רוצים להקים.

לאחר התכנות חשוב מאוד לבצע בקרת איכות קפדנית, עוד בטרם עולה האתר לאוויר ולפני שמגיעים אליו גולשים, כלומר לקוחות פוטנציאליים.

זכרו – אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני טוב, ולכן חנות וירטואלית שיש בה טעויות, כפתורים שמובילים לדפים ריקים או שאי אפשר לשלם על מוצרים במהירות ובנוחות תבריח את לקוחותיה לבלי שוב.

 

נשמח לסייע גם לחנות שלכם להפוך להצלחה!  

צוות מקצועי של קונימבו ילווה אתכם לאורך כל הדרך משלב התכנון, דרך הבניה וגם במהלך הניהול השוטף של החנות
לייעוץ וקביעת פגישה דברו איתנו בווטצאפ 

 כפתור