הקמת אתר מכירות לעסקים

בוודאי שמתם לב שבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לערוך את הקניות שלהם ברשת. בין אם מדובר במוצרי אלקטרוניקה, מוצרי קוסמטיקה, ניות בסופר ואפילו חנות אינסטלציה וציוד עבודה מגוון, ישנה מגמה מאד בולטת של מעבר לקניה אונליין. קניות ברשת חוסכות זמן רב ולעתים רבות גם כסף, בכך שהן חוסכות מאיתנו את היציאה מהבית, הוצאות הדלק, החניה, וביטול הזמן. אנשים רבים מעידים על עצמם שהם עורכים קניות ברשת באופן  כמעט בלעדי. בעידן שכזה, כל מי שיש לנו עסק אשר מוכר מוצרים, וכמעט ולא משנה אילו מוצרים, חשוב מאד שיהיה לו אתר מכירות או חנות וירטואלית.

למה כדאי להקים אתר מכירות

עסק ללא חנות וירטואלית מושך קהל יעד מהאיזור הגיאוגרפי שלו בלבד, ואילו עסק בעל אתר מכירות מוצלח יכול לשרת לקוחות מכל מיקום גיאוגרפי שהוא, ואפילו לקוחות מחו"ל. למעשה, ניתן להגיד בבטחה שאם אין לך אתר מכירות באינטרנט אתה מפסיד כסף, והרבה. הקמת אתר מכירות ונוכחות ברשת הם כבר לא עניין של בחירה אלא עניין של חובה ממש ומי שלא שם – פשוט לא קיים. עוד היבט משמעותי שמוביל עסקים רבים להחליט על הקמת אתר מכירות הוא החסכון בעלויות התפעול והאחזקה. הקמת ותפעול אתר מכירות הם לאין ערוך חסכוניים יותר מאשר הקמת ותפעול חנות רגילה אשר כוללים עלויות של שכירות, חשבונות מים חשמל וכדומה, העסקת וביטוח צוות עובדים וכן הלאה.  אתר המכירות שלך יכול להיות תוספת לחנויות או סניפים פיזיים של העסק שלך או ממש להחליף אותם.

הקמת אתר מכירות – קוד פתוח או קוד סגור?

חברות שונות להקמת ותפעול אתרי מכירות מציעות דרכים שונות להקמת האתר. הקמת אתר תוך שימוש בקוד סגור משמעה שימוש במערכת ייחודית אשר פותחה על ידי החברה אשר בונה את האתר. הקמת אתר תוך שימוש בקוד פתוח משמעה בניית האתר על ידי שימוש במערכת אשר פתוחה לשימוש הצבור הרחב, כדוגמת וורדפרס, מגנטו או ג’ומלה. לבחירה במערכת קוד פתוח יש מספר יתרונות משמעותיים. הפופולאריות של מערכות הקוד הפתוח וריבוי המשתמשים בהן, הביאו לכך שעם הזמן נצבר ניסיון רב מאד בעבודה עמן. משתמשים מרובים מספקים משובים מרובים אשר מסייעים לשיפור ולשכלול המערכת, וכל תקלה וכל באג במערכת קוד פתוח מתגלים ומתוקנים במהירות רבה. כל או עושים את מערכות הקוד הפתוח למערכות מאד יציבות ואמינות.

 

הקמת אתר מכירות – כל אחד יכול?            

אם אתם בוחרים בהקמת אתר מכירות על ידי שימוש בפלטפורמה של קוד פתוח, אתם בהחלט יכולים לנסות ולעשות זאת בכוחות עצמכם ולהגיע לתוצאות סבירות. אתם לא תהיו הראשונים לעשות זאת. עם זאת, אנשי אנשי מקצוע משקיעים זמן ומשאבים רבים על מנת להכיר לעומק את מערכות הקוד הפתוח ויש להם היכולת לבנות ולתפעל את האתר שלכם באופן שיאפשר לכם למצות באמת את כל הערך הפוטנציאלי של בניית אתר מכירות אינטרנטי.זאת הסיבה שגם במערכות קוד פתוח אין תחליף לאנשי מקצוע מצוינים. בנוסף, רק אנשי מקצוע מתאימים יכולים לעצב עבורכם אתר ייעודי לטאבלט או למובייל. הקמת אתר מכירות מצריך אפיון ופיתוח מעמיקים, אשר יקבעו את עיצוב האתר והמבנה שלו, עיצוב האתר באופן מקיף כולל צבעים, פונטים, תמונות, עיצוב באנרים וכפתורים וכן הלאה, תכנות מהודק וכן ביצוע קפדני של שלב בקרת האיכות אשר יבטיח כי האתר שלכם יהיה אתר איכותי, נעים לעין, ללא תקלות כמו לינקים שבורים, דפים ריקים ובאגים שונים, ויספק ללקוחות שלכם חווית קניה מהנה.