פתיחת חנות אינטרנטית

בניית חנות אינטרנטית עם המומחים בתחום! 

אז איך לפתוח חנות אינטרנטית? איך לפתוח חנות אונליין ומה כולל התהליך? איך מקימים ומנהלים חנות מצליחה ורווחית באינטרנט? מהם 3 היסודות שיגרמו לחנות החדשה שלך לשגשג?

על שאלות אלו ואחרות נתייחס במדריך שלפניכם.
הגעתם למדריך פתיחת חנות אינטרנטית שיצרנו במיוחד לבעלי עסקים שרוצים להתחיל למכור באינטרנט, אנחנו נעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה ולהבין אחת ולתמיד, האם בניית חנות מקוונת ביכולה להתאים לעסק שלך ואיך עושים את המעבר ממכירות פיזיות למכירות אינטרנטיות. 

שימוש נכון המדריך יראה לך איך:

- הבנה של תהליך בניית חנות וירטואלית
- מנהלים חנות מצליחה באינטרנט
- מהו תקציב השיווק הנדרש עם עליית החנות לאוויר? 
- בוחרים מערכת טכנולוגית נכונה לניהול החנותהקמת חנות וירטואלית
- פרסום ושיווק לאחר סיום הקמת חנות וירטואלית

 

המדריך הזה הוא מדריך פרקטי ויישומי לצורך בניית חנות באינטרנט. מדובר על מדריך ייחודי של חברת קונימבו.

אחרי שבנינו למעלה מ-1,500חנויות באינטרנט מצליחות, המייצרות יחד מחזור של 2 מיליארד ש"ח בשנה (בממוצע, למעלה ממיליון ש"ח בשנה לכל חנות), הבנו מהן השאלות הנכונות שצריך לשאול את עצמו כל בעל עסק, לפני שהוא ניגש אל בניית חנות וירטואלית.

 

 

רוצים לצמוח ולגדול עם חנות מנצחת?

אנחנו מזמינים אתכם להירשם את לשיחת ייעוץ אסטרטגית, ללא עלות, עם מומחה איקומרס -

השאירו פרטים כאן והמומחה יחזור אליכם עוד היום. 

חנות אונליין - בניית חנויות באינטרנט

מידי יום נפתחות חנויות באינטרנט וכן, תמיד יהיו בעלי עסק שיתלבטו, בעיקר מסיבות כלכליות ושל תחזוקת האתר.
ישנם לא מעט נתונים המצביעים על מגמה מובהקת והיא שפתיחת חנות באינטרנט לא רק הופכת כדאית יותר ויותר אלא היא למעשה צעד מתבקש, כמעט הכרחי.
בישראל הרכישה אונליין הפכה להיות חלק אינטגרלי מחיי היום היום ויותר ויותר חנויות פיזיות עוברות לממשק של רכישות אונליין. אם כך הקמת חנות אינטרנטית היא צעד מתבקש עבור כל עסק ששואף להצליח ולמכור המון. עם בניית חנות וירטואלית בעברית תוכלו להגיע לקהל יותר גדול של אנשים ולהגדיל את ההכנסות של העסק. אך על מנת לעשות זאת באופן חכם מומלץ לבנות את החנות אצל חברה שמתמחה בבניית אתרי מסחר. 

כפתור

מהי חנות אינטרנטית ולמה צריך אותה?

חנות דיגיטלית, הנקראת גם חנות וירטואלית, היא אתר מכירות באינטרנט, החנות שייכת לבעל עסק ומשמשת להצגת מוצרים שונים לרכישה מקוונת על ידי הגולשים.

החנות האינטרנטית נחשבת לממשק למסחר אלקטרוני, יש סוגים שונים של חנויות באינטרנט, כאשר בכל חנות אינטרנט יש אופציה להזמנות ולרכישה של מוצרים באתר.

פתיחת חנות אינטרנטית מאפשרת לכם למכור מוצרים שונים לקהלי יעד מגוונים בארץ ובעולם, זו אופציה עבורכם להגדיל מכירות בעסק, כאשר החנות האינטרנטית יכולה לשמש כמקור הכנסה נוסף או עיקרי.

עיצוב ואפיון חנות וירטואלית – המפתח לרווחיות

כאשר מדובר על בניית חנות דיגיטלית, העיצוב הוא פרמטר חשוב מאד על מנת שהיא תהיה רווחית – בניית חנות וירטואלית כוללת מספר מרכיבים, ובראשם השפה הוויזואלית והמיתוגית של החנות.

השפה הויזואלית צריכה להיות ברורה דיה עבור הגולש, כדי לגרום לו לעשות פעולות כמו רכישה, הרשמה למועדון לקוחות או ליצור קשר לגבי מוצר מסוים החסר בדיוק במלאי.

יחד עם השפה הויזואלית חייב לבוא האפיון ההיררכי של הקטגוריות, תתי הקטגוריות, תצוגת המוצרים, אזור סל הקניות ועוד.

כל הפרמטרים הללו חייבים להיות בתוך ממשק משתמש ידידותי נוח ומשרה ביטחון על הגולש – כזה שיגרום לו להשאיר פרטים אישיים בחנות.

עיצוב ואפיון האתר צריך להיות מלווה על ידי אנשי מקצוע מיומנים בתחום, כאלו עם הניסיון וההכשרה הטובה ביותר לבניית האתר.

בניית חנות וירטואלית אצל המומחים בתחום!

 

מה היא העלות של בניית חנות מקוונת?

בניית חנות מקוונת אינו דבר זול, אבל גם לא יקר מדי. ולטווח הארוך, בהחלט משתלם.

קיימת תחרות בין חברות בניית האתרים המאפשרת לכל מי שרוצה לבנות חנות אונליין למצוא אנשי מקצוע איכותיים שיציעו מחיר תחרותי (וחשוב להדגיש: קודם כל חובה לסנן את מי שאינו מיומן דיו, ורק אז לחפש מחיר משתלם).

חוץ מהבניה עצמה – עלות של בניית אתר מכירות מורכבת מכמה דברים:

  • מיתוג חנות באינטרנט - בחירת צבעים ועיצוב (במידה ואין כבר לעסק שלכם משהו קבוע) עבור האתר שלכם אשר לפיהם יעוצב האתר. 
  • מדיה – בניית חנות אינטרנטית מקצועית מחייבת צילום מקצועי של מוצרים - אנו ממליצים כמובן לשכור שירותי צלם מקצועי שיצלם את המקצועים על רקע מתאים (לרוב עדיף רקע שקוף) ולא לצלם בצורה חובבנית עם הטלפון הנייד.
  • ניהול מלאי ומוצרים – הקמת חנות אינטרנטית מרובת מוצרים מצריכה סדר וארגון בכל הנוגע למלאי שלכם: איזה מוצרים ילכו לאתר, כמה מהם? מה תהיה ההיררכיה שלהם (מוצרי אב ומוצרי בן), כמה קטגוריות וכו’. בעוד שניהול מלאי לרוב יתבצע Inhouse בתוך העסק/חברה, יש לחשב את שעות העבודה של אותו עבוד בעלות הכללית של הקמת האתר. 
  • קידום ושיווק – הפרויקט לא נגמר ברגע שקיבלתם אתר חדש, כעת יש להתחיל לשווק את האתר ולקדם אותו, ישנם מס’ דרכים לעשות זאת (וכולם נתמכים על ידי מערכת קונימבו): תוכלו לקדם אותו בצורה ממומנת בפייסבוק או בגוגל, לקדם אותו אורגנית בתוצאות החיפוש בגוגל, לנהל מערך של ניוזלטרים לטובת אימייל מרקטינג או שילוב של הכל ביחד. 

    מערכת קונימבו היא מערכת ידידותית לשיווק דיגיטלי ובעלת יכולות SEO וPPC מתקדמות ביותר אשר יאפשרו לכם או למקדמים שלכם להביא את האתר לתוצאות מדהימות 

 

חשוב לזכור כי, חנות שכזו אמורה להיות מוצר גמיש הניתן לעדכון, ולא בהכרח צריך את כל האופציות, ובוודאי שלא בתחילת הדרך, כך שתמיד ניתן לפתוח חנות יחסית בסיסית, וכשיגיעו הרווחים – והם יגיעו – להמשיך לפתח אותה.

המרכיבים החיוניים לחנות טובה מייד עם פתיחתה הם מנוע חיפוש מהיר שיאפשר לכל לקוח למצוא בדיוק את מה שהוא מחפש בקלות ובנוחות, מנגנון יעיל להצעת מבצעים ועדכון מלאי וכמובן סליקה מאובטחת וחיווי מיידי על רכישה.

בניית חנות אינטרנטית של רשת

 

כפתור

שאלות ותשובות נפוצות על בניית חנות וירטואלית 

לאיזה מערכות אני יכול לחבר את החנות האינטרנטית שלי?

בניית חנות וירטואלית בפלטפורמה המתקדמת והחדשנית של קונימבו מאפשרת לך לחבר את החנות למגוון רחב של מערכות,

לדוגמה מערכת אבטחת מידע, מערכת לסליקת כרטיסי אשראי ולתשלום בפייפאל, ביט, אפל פיי גוגל פיי, מועדון לקוחות, שירות משלוחים, קופונים ומבצעים, מלאי,

השוואת מחירים ב-ZAP, ERP, ויש גם אפשרות להתממשקות למערכות שיווק מתקדמות, לגוגל ולפייסבוק. 

אז אם גם אתם מבינים שתהליך פתיחת חנות זאת השקעה שתשתלם לכם מאוד – אנחנו כאן למענכם.

 

מדוע כדאי לי להקים חנות משלי ולא למכור דרך פלטפורמות כמו אי ביי?

בניית חנות אינטרנטית משלכם מבטיחה לכם יתרונות רבים ושליטה מלאה באתר, ללא שותפים לרווחים וללא עמלות בגין כל מכירה.

פתיחת חנות באי ביי או בפלטפורמת אחרת למסחר אלקטרוני מתאימה בדרך כלל למוכר פרטי המעוניין למכור מוצרים שונים לאנשים בכל העולם, ואפשרות זו לרוב פחות מתאימה לבעלי עסק פיזי. 

בניית חנות דיגיטלית משלכם מותאמת לדרישות הייחודיות שלכם ואתם מנהלים אותה ולא כפופים לכללי ולמדיניות המכירות בזירות המסחר כמו אי ביי ואמזון, זהו עסק לכל דבר ועניין ששייך רק לכם ואתם שולטים בחנות ובעיצובה, יכולים לבחור איזה מוצרים למכור באתר ויש לכם מגוון אפשרויות לשיווק החנות ולחשיפתה בפני גולשים מכל העולם.

כיצד אוכל לפרסם ולקדם את החנות האינטרנטית שלי?

בכל הנוגע לבניית חנות באינטרנט, מערכת קונימבו מציעה לך מגוון כלים לשיווק ולקידום החנות האינטרנטית, אפשר להטמיע קוד של אנליטיקס, לשנות ולהוסיף תגיות מטא וכותרות, לשלוח ניוזלטר ללקוחות, לעשות קמפיין SMS ישירות מהמערכת, לסרוק את דפי המוצר בגוגל ולקדם את החנות האינטרנטית כדי להופיע במיקומים גבוהים בדפי התוצאות, וכמובן שיש אפשרות לשווק ולפרסם את האתר ברשתות החברתיות, בעיקר בפייסבוק.

 

חנות אינטרנטית 

 

אחרי שבנינו למעלה מ-1,500 חנויות מסחר מצליחות, המייצרות יחד מחזור של 2 מיליארד ש"ח בשנה
(בממוצע, למעלה 1,000,000 ש"ח בשנה לכל חנות),
נשמח לסייע גם לחנות שלכם להפוך להצלחה!
לייעוץ וקביעת פגישה דברו איתנו בווטצאפ 

כפתור