צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

בלוג

בלוג

מבחר כתבות מרתקות בנושאים קרובים אליך

חנות וירטואלית מחיר

עבור בעל עסק שטרם נכנס לאינטרנט ונהנה מיתרונותיו, פתיחת חנות וירטואלית היא הצעד המעשי ביותר שהוא יכול לנקוט בו – ויפה שעה אחת קודם. למרות היתרונות המובהקים של חנות וירטואלית, ועל אף העובדה שהיקפי הסחר המקוון צומחים ותופחים משנה לשנה בקצב מסחרר, עדיין ישנם בעלי עסקים המתלבטים אם לצלול אל תחום ה- E-Commerce כשאחת הסיבות העיקריות להתלבטות היא מחירן של החנויות הווירטואליות.

 

הבשורה הטובה היא שמחירי החנויות הנ"ל ירדו, כך שכיום ניתן ליהנות מחנות מקוונת איכותית מאוד בעלות סבירה לחלוטין ובוודאי כזו שתתגלה כמשתלמת תוך זמן קצר לאור ריבוי הלקוחות שיגיעו. מצד שני, יש גם בשורה פחות טובה, והיא שלא מעט חברות לבניית אתרים ואנשי מקצוע המציעים חנויות וירטואליות בזיל הזול אינם מיומנים דיים בתחום ספציפי זה, כך שהקמת חנות אינטרנטית דרכם עלולה להתגלות כטעות.

 

הישראלים גילו את האינטרנט, ורוצים אתרים בעברית

בשנת 2013 ארבעה מכל 5 ישראלים ביצעו לפחות רכישה אחת בחנות וירטואלית. רבים מהם עשו זאת באתרים בחו"ל וזאת למרות שבכל סקר או מחקר שנערך מביעים רוב רובם של הישראלים העדפה מובהקת לביצוע הקניות המקוונות באתרים כחול לבן, הן בגלל השפה והן בגלל תחושת הביטחון הטובה יותר כשרוכשים מוצרים שמי שעומד מאחוריהם נמצא כאן בארץ.

המסקנה: הפוטנציאל הטמון בחנויות וירטואליות גדול, ולמעשה הולך וגדל כל הזמן – כך שכדאי להשקיע בפתיחת חנות שכזו.

המסקנה נכונה בכמעט כל התחומים, בין אם מדובר בעסק הפועל בענף המזון, בין אם זוהי חנות נעליים ותיקה שרוצה להרחיב את מאגר הלקוחות שלה, בין אם עסק למכירת מתנות מעוצבות, בין אם חנות וירטואלית בגדים ועוד ועוד.

 

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים חברה להקמת חנות וירטואלית?

כמו כל חנות, גם חנות וירטואלית חייבת למשוך את העין, לעורר רגשות “נכונים” ולהיכנס אל ליבם של הקונים הפוטנציאליים.

המפתח העיקרי ליצירת חוויית קנייה מלהיבה, כזו שמעוררת את הרגשות הנ"ל ומעניקה לקונה נחת רבה (גם מעבר למוצר עצמו), חשוב להשקיע בעיצוב. למעשה, עיצוב חנות וירטואלית הוא נדבך קריטי בהצלחתה, ועל כן מומלץ בחום לא לנסות לחסוך במרכיב זה.

יחד עם זאת אין פירוש הדבר כי חובה לפנות למעצב/ת שיעצבו מאפס את החנות שלכם. ישנן שלל תבניות מוכנות, שניתן – במאמץ לא רב ובעלות נמוכה יחסית – להתאימן לכל עסק, ואם תבחרו אנשי מקצוע איכותיים, מן הסתם הם יוכלו להציע לכם מבחר תבניות שכאלה ובנוסף התאמה מלאה לצרכים שלכם, למטרת פתיחת חנות וירטואלית .

 

השוואת מחירים חכמה

באופן טבעי כל בעל עסק שהחליט להקים חנות וירטואלית מבצע סקר שוק מקיף בין כמה אנשי מקצוע, וזאת על מנת להגיע ליחס העלות תועלת המשתלם ביותר מבחינתו – כלומר חנות מרובת אפשרויות ובפרט אלה החשובות לעסק הספציפי במחיר נמוך ככל האפשר.

חשוב לבצע את השוואת המחירים בחוכמה, שכן ברוב החברות מציעים אופציות מודולריות, או מספר מסלולים, וכמובן שאי אפשר להשוות מחירים בין חנות אינטרנטית שכוללת התממשקות לאתרי השוואת מחירים (ZAP, KAMA) לבין חנות שאין בה את המודול הזה, בין מערכת שבה מספר המוצרים מוגבל לבין מערכת שאין בה הגבלה וכו’.

באופן כללי המרכיבים אותם חשוב לבדוק הם נפח התעבורה האפשרי (על מנת למנוע מצב בו עודף קונים מפיל את האתר ומסב לבעליו הפסדים בלתי מבוטלים), נפח האחסון וכמה מוצרים ניתן להציג בכל זמן נתון ואופן ההתאמה של החנות לסלולר (שכן יותר ויותר קניות באינטרנט מתבצעות דרך סמארטפונים). בנוסף כדאי לבחון האם החבילה כוללת גם חנות פייסבוקית, שעשויה אף היא לתרום להגדלת הקניות.