קניות בסין - הדור הבא

אתרי הקניות הסיניים הפכו לקניונים הוירטואליים האהובים על הקונים (ובעיקר הקונות) מישראל. רובנו,מכירים את “אלי אקספרס” כזירה הפופולרית ביותר לרכישת בגדים, מוצרים לתינוקות וילדים, חומרי יצירה, כלי בית, גאדג’טים ועוד מגוון עצום של מוצרים, הכל במחירים זולים באופן משמעותי מהמחירים כאן בארץ. “אלי אקספרס” כבר לא לבד, בתקופה האחרונה מגלים הקונים מישראל את הקסם של חנויות וירטואליות בסין באינטרנט אחרים, גדולים יותר וגדולים פחות, שמאפשרים רכישות של מוצרים גדולים יותר. לא מעט מהאתרים הם דוברי עברית, מה שמקל על חוויית הקנייה ועוזר לנו להימנע ממלכודות שונות.

חנויות וירטואליות בסין

מה כן ומה לא?

הדור הבא של קניות בסין הוא ללא ספק גאדג’טים ומכשירים סלולריים. היום כבר אפשר למצוא בסין מכשירים סלולריים חכמים של מגוון חברות, במחירים שאין להם תחרות בארץ ובעולם. האינטרנט עמוס בבלוגים ואתרים שסוקרים את המתחרים החדשים בעולם הסמאטרפונים והם מוכיחים שאפשר לרכוש מכשיר טלפון נייד חכם במחיר מנצח, גם דרך האינטרנט, היישר מסין.

עוד דבר שכדאי לקנות בסין הוא בגדים לילדים. מחירי הבגדים זולים משמעותית מהמחירים של בגדים כאן בארץ ואפשר למצוא לא מעט מבצעים והנחות משמעותיים באתרים השונים. גם בגדים למבוגרים אפשר למצוא במחירים אטרקטיביים במיוחד, אך חשוב מאד לוודא שהמידה היא נכונה, כיוון שהמידות הסיניות עלולות להטעות.

בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שמשפצים את הבית או רוכשים בית חדש וקונים את כל חומרי הגימור, הרהיטים, מוצרי התאורה ושאר הפריטים לבית דרך חברות סיניות. ישנן חברות מתמחות שמציעות נסיעות מתואמות לסין, שם רוכשים את כל מה שצריך והמכולה תגיע לישראל כעבור מספר שבועות, בהתאם לסיכום עם החברה.

 

מה לא כדאי לרכוש בסין?

 מומלץ לוותר על פריטים קוסמטיים, שעלולים להכיל חומרים שאנחנו כאן בארץ פחות משתמשים בהם. כדאי להפעיל שיקול ולבחון כל מוצר לפני שרוכשים אותו, כיוון שמדובר במוצרים שאין להם אישור של משרד הבריאות בניגוד למוצרי קוסמטיקה תוצרת אירופה וארצות הברית שמפוקחים על ידי ארגונים וממשלות שונות.

 

סחורה לחנויות ועסקים

 לא מעט בעלי עסקים קמעונאים בארץ רוכשים את הפריטים לחנויות שלהם היישר מסין, היום גם דרך האינטרנט.

אפשר למצוא היום חנויות לעיצוב הבית בהן לא מעט פריטים שיובאו מסין, חנויות בגדים שמייבאות בגדים לילדים ולמבוגרים מסין ועוד מגוון סוגים של עסקים שונים, מחנויות לטלפונים ניידים, מחשבים וגאדג’טים ועד לחנויות חומרי בניין.

חשוב לדעת שתהליך הרכישה של סחורות מסין הוא שונה לגמרי מאשר קנייה של פריט אחד או שניים דרך האינטרנט ולכן חשוב לברר מה אומר החוק בנוגע לתשלומי מכס על יבוא, מיסים והתהליך הבירוקרטי הדרוש כדי לבצע את הקנייה בצורה תקינה ולהביא את הסחורה לארץ.

בין אם אתם צרכניים פרטיים אוהבי שופינג או בעלי חנויות, אין ספק שהיום קניות בסין הן דרך יעילה וזולה לרכוש פריטים מסוגים שונים, גם כאלו שנחשבים לדור הבא.