בניית אתר מכירות זאת המומחיות של קונימבו. אנו בונים אתר מכירתי / חנויות וירטואליות במגוון תחומים החל מחנות של כמה מוצרים בודדים בנישות קטנות ועד חנות מורכבת של אלפי מוצרים במגוון רחב של קטגוריות פופולריות.
אנחנו בפלטפורמת קונימבו מבינים דבר או שניים בהקמה /בניית אתרי חנות, כך שאם רציתם לקבל מידע על בניית אתרי מכירות, אתם במקום הנכון! עמוד זה יספק את כל המידע הדרוש בתחום של בניית אתר קניות.
מסחר באינטרנט הידוע בכינוי אתר e-commerce תופס נפח גדול מאוד מהמסחר העולמי.
בניגוד לימים עברו, בהם היינו חייבים לגשת לחנות או לסוחר על מנת לרכוש סחורה מסוימת, היום סחורות מכל העולם זמינות לנו בלחיצת כפתור. לכן, בניית אתר מכירות צריכה להיות בראש מעיינכם.
בניית אתר מכירה היא מלאכה הולכת ומתפתחת, שצוברת שכלולים ורעיונות חדשים רבים.
בעמוד זה נדבר על המאפיינים של חנות אונליין, על הדרך בה מתבצעת בניית אתרי חנויות, ועל השלבים המתקדמים יותר בהם יש לנקוט לאחר שבניית החנות האלקטרונית מסתיימת.
כולנו מכירים חנויות און ליין המציעות ללקוחותיהן מוצרים וסחורות מכל העולם ברכישה אלקטרונית פשוטה. אתר מכירות היא למעשה אתר אינטרנט בו אפשרויות שונות המדמות חנות אמיתית.
בחנות רגילה יש לנו מוצרים, תצוגה, אנשי מכירות שמסבירים על המוצר ומערכת תשלומים המאפשרת ללקוחות המגיעים לחנות לרכוש את המוצר עצמו.
הדבר דומה מאוד גם בחנות אינטרנטית, בה תמצאו קטגוריות מוצרים, דפי מוצר ותיאורים על כל מוצר, מערכת לסליקה אלקטרונית, ואפילו במקרים מסוימים נציגי מכירות און ליין שמסוגלים לספק הסברים על המוצרים הנבחרים בהם הלקוח מתעניין.
בניית אתרי מכירות צריכה להתחשב באלמנטי מכירה רגילים אותם נוכל למצוא גם בחנות רגילה, לאפשר תצוגה נוחה ומושכת את העין ואת העניין של הלקוח הפוטנציאלי, וכמובן אפשרויות תשלום נוחות ופשוטות שלא יותירו כל חשש אצל
לקוחות שעתידים לרכוש מוצרים מסוימים מהחנות עצמה.
כמו כל תהליך בנייה של אתר אינטרנט כזה או אחר, בניית אתר למכירות מתחילה בתכנון של אתר האינטרנט עצמו.
חנות אלקטרונית היא למעשה אתר אינטרנט המותאם לרכישה ושיטוט וירטואלי בין מוצרים, ולכן צריכה להכיל את המאפיינים הנכונים.
בחלק מן המקרים, בנית אתר חנות יכול לקחת זמן רב אם אתם צריכים לאפיין אותו ולפתח את החנות בעצמכם או עם מתכנת, בפלטפרומת קונימבו אתם יכולים להיות באוויר עם החנות תוך 30 ימים ועושים את רוב הדברים עבורכם.
חשוב לציין שכל בניית חנות אינטרנטית צריכה לאפשר לבעלי עסקים להזין בעצמם מוצרים חדשים, לעדכן מלאים, ולטפל באפשרויות תשלומים באתר עצמו. לקונימבו יש פתרון ייחודי להעלאת מוצרים מהירה כך שאתם לא צריכים לחשוש מזה.
בניית אתר מכירה ופתיחת חנות באינטרנט עם מערכת ניהול לא נוחה עלולה לסרבל את הבעלים של החנות, וכתוצאה מכך לגרור ירידה בכמות המכירות באתר עצמו.
בניית אתרי מסחר אלקטרוני, או הקמת אתר מכירות היא מלאכה מורכבת וארוכה, אך ברגע שסיימנו עם המלאכה, זה לא אומר שעבודתנו תמה. בדיוק כמו כל חנות פיזית, לא משנה כמה מושקעת היא תהיה, אם הלקוחות לא יגיעו לבקר בה, ייתכן מאוד והיא תישאר שוממת ללא אנשים.
לאחר שסיימנו את התהליך של בניית אתר חנות עלינו לשווק אותה, ולבצע את מאמצעי הקידום והשיווק הנדרשים במטרה להביא לקוחות אל אתר האינטרנט שבנינו במטרה למכור בו את מרכולתינו.
אחד האמצעים הנפוצים ביותר לשיווק אינטרנטי הוא קידום אתרי אינטרנט במנועי החיפוש, ובעיקר בגוגל שנחשבת לענקית החיפוש הגדולה ביותר בעולם. אמצעי שיווק נוספים הינם חשובים ויכולים להגביר את התנועה הנכנסת לאתר, וכתוצאה מכך את כמות המכירות.
על מנת להגביר את התנועה הנכנסת לאתר האינטרנט שבנינו נוכל להשתמש באמצעים כמו קידום אתרים בפייסבוק, פרסום ממומן באמצעות מערכת אדוורדס או באמצעות מודעות פייסבוק, ושימוש בטכניקות קידום ושיווק אינטרנטיות אחרות המוכרות בעולם השיווק האינטרנטי.
כמובן גם אחרי בניית אתר למכירות, בנוסף למאמצי השיווק הנדרשים, נדרשת עבודת עדכון שוטפת של האתר עצמו על מוצריו.
בניית אתר מכירות באינטרנט היא כאמור רק השלב הראשון בדרך להפיכת החנות המקוונת לסיפור הצלחה.
רכיב נוסף שהופך ליותר ויותר מרכזי בכל שיווק דיגיטלי שהוא, ובפרט כשמדובר על חנויות וירטואליות, הוא תוכן שיווקי (או שיווק באמצעות תוכן – Content Marketing).
עבור אתרי חנות מומלץ ליצור שני סוגי תכנים: עבור מוצרים ספציפיים ותכנים כלליים אשר רלוונטיים לתחום פעילותו של העסק.
תכנים מהסוג הראשון הם למשל סקירות מוצרים, הנחיות שימוש מפורטות ועוד כדאי לשקול את האופציה של תוכן גולשים – כלומר לאפשר ללקוחות לספק חוות דעת אודות כל מוצר ומוצר ואפילו לפתח דיונים אודות השימוש בו.
תכנים מהסוג השני חשובים אפילו יותר במסגרת בניית אתר כמו גם תחזוקתו השוטפת והבטחת משיכת מקסימום גולשים אליו.
הסיבה היא שלתכנים אלה פוטנציאל למשוך גולשים חדשים לאתר ובכך להרחיב את מאגר הלקוחות, ואם הם ממש טובים אפילו להפוך לוויראליים וליצור פרסום חיובי במיוחד במינימום עלות.
בנוסף תכנים איכותיים משפרים את הדירוג של אתר המכירות בגוגל, ובכך בעצם מספקים תועלת כפולה.
חשוב כמובן להקפיד שהתכנים יהיו רלוונטיים למוצרים הנמכרים באתר, אבל בהחלט אפשר להרחיב את המנעד.
אם למשל מדובר על על בניית אתר חנות בנושא בגדים, אפשר לספר לגולשים מהם הטרנדים הבולטים של העונה הקרובה, לספק טיפים לג’וגינג אפקטיבי ובריא (אם באתר נמכרים נעלי ריצה) וגם המלצות לתזונה נכונה הן אופציה
מתאימה לאתר שעוסק באופנה.
בניית אתר מכירתי הוא אינו דבר פשוט, בדיוק בשביל זה אנחנו בפלטפורמת קונימבו נשמח לשתף אתכם במספר טיפים שיסייעו לכם במלאכת הבנייה:
ישנם 6 שלבים עיקריים לבניית אתרי מכירות בפלטפורמה של קונימבו, זהו תהליך יחסית ממושך המחייב שיתוף פעולה מהיר ומלא מצד הלקוח כדי להימנע מעיכובים.
הזמן המקובל לבניית אתר מכירתי הוא כמה שבועות, אך יש אתרים גדולים ומורכבים והעבודה עליהם עשויה להימשך מספר חודשים. בקונימבו מעלים את האתר לאוויר תוך חודש.
עלות בניית אתר מכירות משתנה מלקוח ללקוח, ניתן להקים חנות בסיסית בעלות המתחילה בכמה אלפי שקלים, עלות הבנייה משתנה לפי צרכי הלקוח, ככל שישנם יותר דרישות לפיתוחים מיוחדים ופיצ’רים ייחודיים המחיר יהיה בהתאם.
כמובן שיש לקחת בחשבון את המשימות הנלוות של בניית אתר מכירה: צילום מוצרים, ניהול מלאי, קידום ושיווק וכו’.
תהליך בניית אתר חנות מבוסס על 6 שלבים: פגישת הכרות ואפיון צרכים, עיצוב אתר מכירה בדגש על חוויית משתמש ייחודית, פיתוח האתר ובדיקות QA, הקמת החנות במערכת קונימבו וחיבור למערכת סליקה, הלבשת האתר לרבות
הקמת דפי מוצר ויצירת קישורים, בדיקות אחרונות ושינויים בהתאם לדרישות הלקוח והעלאת האתר לאוויר.
בניית אתר מכירה במערכת קונימבו מבטיחה לכם יתרונות רבים כגון:
לסיכום, אתר איקומרס מאפשר לכם להגדיל מכירות והכנסות, לחסוך הוצאות רבות, להגיע ללקוחות חדשים בארץ ובעולם, להרחיב את העסק לתחומים חדשים ולהפוך למותג מצליח ומוכר עם קהל לקוחות נאמן. אחרי שבנינו למעלה מ-1,500 חנויות מסחר מצליחות, המייצרות יחד מחזור של 2 מיליארד ש"ח בשנה (בממוצע, למעלה
1,000,000 ש"ח בשנה לכל חנות), נשמח לסייע גם לחנות שלכם להפוך להצלחה! לייעוץ וקביעת פגישה דברו איתנו בווטצאפ