צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

בלוג

בלוג

מבחר כתבות מרתקות בנושאים קרובים אליך

הקמת חנויות וירטואליות מקצועיות להגדלת היקף המכירות

חנויות וירטואליות הן מרכיב בולט בנוף האינטרנטי ובאופן כללי חלק בלתי נפרד מהחיים בימינו. עוד ועוד ישראלים מצטרפים מדי יום למעגל הקונים באינטרנט, מי שכבר עושה זאת מרחיב באופן קבוע את היקף הרכישות כך שאך טבעי הוא שגם ייבנו שלל אתרים שנועדו למכור מוצרים ושירותים כאלה ואחרים.

יחד עם זאת, למרות שמדובר בתחום שכבר חווה צמיחה של ממש מזה מספר שנים, עדיין ניתן לזהות מספר “מחלות ילדות” ובראשן הקמתן של חנויות לא מקצועיות מספיק, שמפספסות את קהל היעד ובסופו של דבר לא מניבות את הפירות המיוחלים.

 

התחרות העזה עם אתרים בינלאומיים

ראשית, חשוב לזכור שאמנם 5 מכל 6 ישראלים נוהגים לקנות דרך האינטרנט (כך על פי סקרים עדכניים), אולם רבים מהם מעדיפים במובהק לעשות זאת באתרים חו"ליים. על פי מחקר שפורסם בשנת 2014, סך הרכישות באתרים לא ישראלים עומד על כ-5 מיליארד ש"ח בשנה (!), בהחלט נתון שחייב להבהיר לבעלי האתרים המקומיים את היקף התחרות הניצבת בפניהם ולדרבן אותם להשקיע באתר שלהם.

 

בהקשר זה חשוב לזכור שאמנם ישנם אתרים בינלאומיים שמציעים מוצרים שפשוט אין בארץ (ושניתן כמובן לייבא אותם, אולם העלות הגבוהה יחסית הופכת את הדבר לבלתי כלכלי), וכן ישנן חנויות וירטואליות מחו"ל שמציעות מחירים שאף גוף עסקי בארץ לא יכול להציע (בעיקר אתרים סיניים) – אולם לא רק המחיר והמגוון בעוכרי חלק מהאתרים הישראלים אלא גם חווית המשתמש הדלה והלא ידידותית.

 

נוכחות בולטת יותר בגוגל

סיבה טובה נוספת שבגללה כדאי להשקיע בהקמת אתר מכירות איכותי במיוחד היא שאותן חנויות וירטואליות שנבנו בידי אנשי מקצוע מיומנים ואמינים נהנות מעצם הווייתן מנוכחות בולטת יותר בגוגל – ובהתאם מושכות אליהן לקוחות פוטנציאליים רבים יותר.

לנוכחות הבולטת יותר בגוגל (ובמנועי חיפוש אחרים, כמובן) ישנם שני גורמים: ראשית, בנייה חכמה של האתר, בהתאם להנחיות ולמדיניות של החברה המפעילה את מנוע החיפוש הפופולארי ואשר השפעתה על האינטרנט באופן כללי רבה מאוד, הופכת אותו מלכתחילה לקל יותר לקידום; ושנית, אתר שנבנה באופן חובבני מגדיל משמעותית את הסיכוי כי גולש כזה או אחר שהזדמן אליו ינטוש אותו במהירות – דבר שפוגם בציון האיכות של האתר בגוגל.

 

איך חנויות וירטואליות מאפשרות להגדיל את היקף המכירה של כל לקוח?

אחת המטרות של כל חנות באשר היא, בין אם מדובר בחנות “פיזית” ובין אם בחנות וירטואלית, היא להגדיל את ממוצע הרכישה פר לקוח. ההיגיון ברור: לא קל למשוך לקוח לחנות, כל חנות, ועוד יותר לא קל להפוך אותו מלקוח פוטנציאלי ללקוח בפועל – כך שאם כבר הצלחנו לגרום למישהו לרכוש אצלנו מוצרים, מן הסתם נרצה להגדיל את היקף הקנייה (למשל, ע"י מיקום מוצרים מסוימים ליד הקופות שכן הם אלה שישנו הסיכוי הגדול ביותר שיירכשו במהלך ההמתנה בתור).

גם בעלי החנויות הווירטואליות, באופן טבעי, שואפים למקסם את רווחיהם, וחנות וירטואלית שנבנתה באופן חכם תוכל להציע לכל גולש שהופך לרוכש הצעות אטרקטיביות במיוחד שיגרמו לו להגדיל את היקף הקנייה.

 

פעילות בכל סוגי המכשירים

מאפיין חשוב אחר של חנויות וירטואליות מוצלחות הוא שהן עובדות היטב לא רק במחשבים נייחים אלא גם בסמארטפונים ובטאבלטים, שכן בימינו יותר ויותר קניות אונליין מתבצעות דרך מכשירים שכאלה. למשל בניית אתרי מסחר אלקטרוני שיבטיחו חווית משתמש איכותית בכל מכשיר ומכשיר מחייבת מקצוענות – והנה לכם סיבה טובה נוספת להפקיד את הקמת החנות הווירטואלית בידיהם של אנשי מקצוע מנוסים.