צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

מה חדש?

מה חדש

מגוון תכונות חדשות לשדרוג ושיפור החנות שלך !

אפילו לנו כבר קשה לעקוב אחרי כל הפיצ’רים החדשים שמתווספים מדי יום למערכת קונימבו, אז מצאנו לנכון לרכז את כל עידוכני התוכנה והפיתוחים הכי חמים במקום אחד. כמעט כל עדכון תוכנה שפותח במערכת, נולד מצורך של לקוח ולכן יכול לשמש כל אחד ואחת מכם.

אנחנו מאמינים שכמעט כל כתבה בעמוד הזה, עשויה לעזור לכם להגדיל את נפח המכירות שלכם. אז תכינו לכם כוס קפה ,קחו כמה דקות הפסקה ותשבו לקרוא את כל מה שאנחנו עושים בשבילכם.  

האם שאלתם את העצמכם פעם למה הרבה אפליקציות ותוכנות כותבים בעדכוני תוכנה “תיקון תקלות”? זה בגלל שרוב הזמן של מפתחים הוא לתקן תקלות. משמעות הדבר היא לשפר את התוכנה שלנו ולעשות שתעבוד חלק ויעיל כך שיותר גלשים ויקנו יותר. פיצ’רים חדשים זה חשוב, אבל אתר עובד כמו שצריך זה אפילו יותר חשוב. כל תקלה שאנחנו מתקנים יוצרת חנות יותר טובה, וחניות טובות עושים אנשים שמחים. כך שאפשר להגיד שהמפתחים שלנו עושים אנשים שמחים :)

 

עדכוני מערכת קונימבו - תתחדשו! יש לכם אימות בזמן אמת בחנות (Inline validation) + סינון חדש לפי מוצרים שעלו לאחרונה

לקוחות יקרים, עדכנו את מערכת קונימבו בתכונות חדשות 1. אימות בזמן אמיתי (Inline validation) בעת מילוי טפסים באתר 2 . מיון חדש במערכת קונימבו – מוצרים חדשים שעלו לאויר   1. אימות בזמן אמיתי (Inline validation) בעת מילוי טפסים...

קרא עוד

עדכוני מערכת קונימבו 27.10.16 - מדפסת מדבקות - יעילות, דיוק ומיצוב גבוה יותר לעסק שלכם מול הלקוחות

מהיום העבודה עם מדפסת מדבקות משתדרגת! המדבקה החדשה מאפשרת נוחות מקסימלית וחסכון בזמן, מיתוג גבוה יותר מול הלקוח בהשלמת תהליך הרכישה ומניעת טעויות הקלדה. כך ניראת המדבקה החדשה  לקוחות המעוניינים...

קרא עוד

עדכון מערכת 27.7.16

כפתור תשלום מזומן לריווחית – נוסף כפתור חדש אשר משדר לריווחית את ההזמנה עם אמצעי תשלום מזומן, לאחר שידור מוצלח לריווחית לא יהיה ניתן לשדר פעם נוספת, עכשיו ניתן למיין את דפי הקטגוריה לפי תאריך יצירה.

קרא עוד

עדכון מערכת 16.10.16

תקלה מינורית בדף התקנון ובמערכת הדילים, נוספו באנרים חדשים של סוכות לממשק הניוזלטרים, ריווחית – נוסף כפתור “תשלום במזומן” המשדר לריווחית את הקוד תשלום כמזומן (במקום אשראי או פייפאל וכו’), “משלוחים בעגלה – איסוף עצמי בלבד” – כאשר בעגלה ספציפית יהיה משלוח אחד...

קרא עוד

עדכוני מערכת - התוספות החמות של Google, שיפורים בטבלת שליטה, קישור מהיר לשיתוף WhatsApp ועוד‎

לקוחות יקרים, אנחנו שמחים לשלוח לכם את עדכוני המערכת האחרונים שעומדים לרשותכם: 1. Google Tag Manager – ניטור הקמפיינים השיווקיים בצורה מהירה ונוחה יותר 2. Google Analytics Universal החדש...

קרא עוד

עדכוני מערכת - סליידר אינסטגרם בדף הבית שלך, קטלוג תמונות חדשני

לקוחות יקרים, אנחנו שמחים לשלוח לכם את עדכוני המערכת האחרונים שעומדים לרשותכם: 1. אלמנט instagram – הצגת התמונות מהאינסטגרם ישירות לסלייד מעוצב בדף הבית 2. אלמנט הצגת קטלוג תמונות...

קרא עוד

עדכוני מערכת - דף 404 חדש, שיפור שליטה בהזמנות, דוחות מתקדמים ומוצרים חדשים במאגר קונימבו

לקוחות יקרים, אנחנו שמחים לשלוח לכם את עדכוני המערכת האחרונים שעומדים לרשותכם: דף 404 מעוצב לפי עיצוב החנות אפשרות לשינוי מצב הזמנה + הוספת הערות בטבלת השליטה המהירה...

קרא עוד

עדכוני מערכת - תאריכים ושעות ספציפיים לתבניות המייל והSMSים, שדרוג למערכת הקופונים‎

לקוחות יקרים, אנחנו שמחים לשלוח לכם את עדכוני המערכת האחרונים שעומדים לרשותכם: תאריכים ושעות ספציפיים לתבניות המייל והSMSים שדרוג למערכת הקופונים ספיישל מבצעים לקיץ – באנרים מעוצבים לשימושכם...

קרא עוד

עדכוני מערכת - משלוחים לפי משקל, תבנית מייל להזמנות חלקיות, עריכה מהירה מתוך החנות שלכם

1. משלוחים לפי משקל פיתוח חדש המאפשר לכם בעלי החנויות לתמחר לגולש את המשלוח על פי משקל המוצרים בעגלת הקניות. עד היום היה ניתן לתמחר את עלות המשלוח על פי תמהיל משלוחים לכל פריט או לפי סך עגלת הקניות. קרא עוד

עדכוני מערכת - תמונות ב 360 מעלות + שינוי מצב באופן ידני

לקוחות יקרים, אנחנו שמחים לשלוח לכם את עדכוני המערכת האחרונים שעומדים לרשותכם: 1. תמונות ב – 360 מעלות 2. שינוי מצב תשלום באופן ידני קרא עוד

עדכון מערכת: מהיום כל מוצרי אר.גאלרי אצלך במאגר קונימבו!

קרא עוד

עדכוני מערכת - שיפור יחסי ההמרה בעגלת הקניות, שיפור במערכת הדילים ועדכוני אבטחה חשובים!

לקוחות יקרים, עדכנו את מערכת קונימבו בתכונות חדשות ומשמעותיות: תוכן שהגולש הקליד בעגלת הקניות לא נעלם בעת שינויים בעגלה אפשרות לשדות נוספים בשלב עגלת הקניות שיפור...

קרא עוד

עדכון מערכת 6.1016

מעכשיו ניתן לראות ב"כל ההזמנות" את מועדון הלקוחות של הלקוח, אפשר בעמודת “מקור” ב"כל ההזמנות" לראות האם ההזמנה נוצרה מהממשק והאם שוכפלה, בדף הזמנה ניתן לראות סוג כרטיס גם אם הוא דיינרס או אמריקן אקספרס וכדומה, תיקון קל בחישובי מבצעים.

קרא עוד

עדכון מערכת 26.9.16

תיקון במערכת הסינון האוטומטי, ממשק נוח לבחירת באנר ראשי לניוזלטרים, תבניות מיילים – יותר שליטה לבעל החנות לגבי ההגדרות של התבניות מייל,  תיקון קל במוצרים נסתרים, עורך תוכן החדש עובד גם דפדפני אקפלורר.

קרא עוד

עדכון מערכת 20.9.16‎

עדכון עורך התוכן בממשק הניהול לגרסה החדשה ביותר, תיקון תקלה בעגלה צוברת עם שדרוג מלאי, תיקון תקלה בטופס ארוך (טופס כתובת מפורט) בדף עגלה, עדכון דף ההסבר למשלוח בוקסיט.

קרא עוד

עדכון מערכת 14.9.16‎

טיפול בתקלה לגולשים שמגיעים מזאפ בדפדפני SAFARI בגרסאות IOS 6 ומעלה.

קרא עוד

עדכון מערכת 8.9.16‎

שיפור נוסף לאינטרגציה מול BUY2, שיפור האינטגרציה מול ריווחית לתמיכה MasterPass, שיפור החיפוש בממשק ההזמנות, שמירה על הנתונים שהגולש מכניס בדף העגלה, שיפור ביצועי השרתים, ותיקונים קלים אחרים.  

קרא עוד

עדכון מערכת 4.9.16

שיפור האיזור של דילים, שדות נוספים בדף עגלה – מהיום ניתן להוסיף בקלות שדות קלט חדשים להזמנות, שיפור האינטגרציה עם Buy2, רוב תוכן העגלה עובר לדף תודה (למטרות שיווק וקידום).

קרא עוד

עדכון מערכת 23.8.16

עדכוני אבטחה חשובים! חסימת נסיונות התחברות כושלים, חסימת ייצרת אינסוף הזמנות במערכת.

קרא עוד

עדכון מערכת 24.7.16‎

מעכשיו אפשר לתת משקל לכל מוצר ואז להגדיר כמה יעלה משלוח לפי עגלה – אפשר בכל משקל של עגלה לתת כמה אפשריות משלוחים, תיקון תקלה אפשרות לאיסוף עצמי במשלוח לפי משקל, תבנית מייל להזמנות חלקיות - אפשרות לשלוח מייל גם בהזמנה חלקית, תיקון בממשק קונימבו, אפשרות לעריכת...

קרא עוד

עדכון מערכת 19.7.16

תיקונים באינטגציות למערכות חיצוניות, תיקונים במערכת ניהול המלאי הפנימית.

קרא עוד

עדכון מערכת 13.7.16

תיקונים בתמיכה באתרים באנגלית, טיפול בתקלה במערכת הזמנות, פיצ’ר חדש במערכת אלמנט סינון של קטגוריה בדף הבית, תיקון תוכן כפול של סינונים לשיפור הקידום של האתר, שיפור תבניות המיילים - מניעת תקלה אפשרית משימוש לא נכון.

קרא עוד

עדכון מערכת 5.7.16

שיפור האינטגרציה בין קונימבו פייפאל ואנלטיקס על מנת לשפר את הצגת עסקאות פייפאל באנלטיקס, תיקון באינטגרציה מול ריווחית.

קרא עוד

עדכון מערכת 28.6.16

שליחת מיילים והSMS הופרדו – ניתן לשלוח SMS בנפרד, לשלוח מייל בנפרד, ואפשר לשלוח גם SMS וגם מייל ביחד, תיקון לעיצובים עם מוצרים בחלק העליון של החנות.

קרא עוד

עדכון מערכת 15.6.16

תיקונים באינטגרציה מול ביי 2, תיקון מערכת לדף 404 לאתרי באנגלית, תיקוני מערכת כללים, תיקון תקלה במערכת עגלת הסופרמרקט,  תיקונים במודל הספקים.

קרא עוד

Shopping IL - חג הקניות הישראלי - איך היה? מי קנה מה? על כך ועוד

Shopping IL  - חג הקניות הישראלי – היה כיף! שמעתם על ה"בלאק פריידיי"? יום שישי הזה, שבו כל החנויות המקוונות הגדולות מציעות מוצרים בהנחות ענק? האם ידעתם, שהשנה היה לנו יום כזה משלנו, יום ShoppingIL? השנה, מעל 2,000 הנחות ומבצעים,...

קרא עוד

עדכוני מערכת - סכמה, עורך תוכן משודרג, חיפוש בהזמנות

לקוחות יקרים,פיתוחים חדשים במערכת קונימבו + בקרוב…שליחת ניוזלטר מתוך מערכת קונימבו ישירות לתפוצה שלכם. הטמענו מערכת rich snippets - כלומר גוגל סורק אתכם טוב יותר. הטמענו עורך תוכן משודרג עם יכולות טובות יותר. שדות חיפוש חדשים לפי תאריכים באזור ההזמנות. קצת יותר: 1. הטמעת rich...

קרא עוד

עדכוני מערכת - דף הרשמת לקוחות למועדון הלקוחות אופליין

לקוחות יקרים,בחודשים האחרונים הפנינו משאבים לפיתוחים במערכת קונימבו הנוגעים לתחומי השיווק של החנות שלכם.מה זה שיווק באינטרנט? כל מה שמביא לחנות שלכם גולשים, למשל: גוגל, פייסבוק, זאפ, ניוזלטר, אתרי קופונים וכו.(!!! בהמשך המייל מתנה לכל מי שירים את...

קרא עוד

עדכוני מערכת - ספקים בממשק, שאלות ותשובות, Pinterest

לקוחות יקרים,שלושה שיפורים גדולים חדשים במערכת קונימבו לשירותכם: ספקים במאגר קונימבו מאופשרים לכם עצמאית ואין צורך בבקשה מול מחלקת התוכן שלנו. אלמנט שאלות ותשובות. שיתוף pinterest לתמונות בדפי מוצר. קצת יותר…1. ספקים במאגר קונימבו  ...

קרא עוד

עדכוני מערכת - מקור ההזמנה, שדרוג ממשק ניהול

לקוחות יקרים,לאחרונה שיפרנו את מערכת קונימבו בשני פרמטרים חשובים לניהול מהיר ויעיל יותר: מקור ההזמנה - ליד כל הזמנה מופיע מקור ההזמנה והדף הנקודתי שממנו הגיע הגולש. ממשק מנהל ידידותי ומהיר יותר  - מהירות תגובה, פחות גלילה ו"שמור" צף. ...

קרא עוד

הניוזלטר האוטומטי הראשון בישראל

הוא סוף סוף הגיע! הניוזלטר האוטומטי הראשון בישראל!   לקוחות יקרים,אנחנו גאים להשיק את מערכת הניוזלטר האוטומטי הראשון מסוגו בישראל: ניוזלטר אוטומטי בלחיצת...

קרא עוד

השקת Boxit במערכת קונימבו

קונימבו גאה להציג שיתוף  פעולה נוסף והפעם עם חברת Boxit ...

קרא עוד

עדכון מערכת - יבוא הזמנות, מבצעים חדשים, לקוחות חוזרים

לקוחות יקרים,פנו לעצמכם ולעסק שלכם 15 דקות עם קפה  וקראו את עדכון המערכת הזה, יש כאן הרבה עדכונים חשובים שיוכלו לעזור לכם לגדול אם תיישמו אותם. הפיתוחים האחרונים החדשים במערכת קונימבו לשירותכם: לקוחות...

קרא עוד

עדכוני מערכת - סלולר יד שניה זאפ, חוות דעת, אייקונים לחנוכה

לקוחות יקרים,עדכונים חדשים לשירותכם:1. ב-1.1.2015 זאפ משיקים אפשרות למכירת סלולר מיד שנייה והחנות שלכם בקונימבו כבר מוכנה (-:2. מודול חוות דעת ושאלות גולשים באמצעות מערכת yotpo.שיהיה לכם ולסובבים אתכם חג חנוכה שמח ומלא אור, צירפנו אייקונים לשימושכם כאן מטה.  ...

קרא עוד

עדכוני מערכת - פרומושן פייפאל ללקוחות שאינם פייפאל

פייפאל וקונימבו בשיתוף פעולה מיוחד

קרא עוד

עדכוני מערכת - ספק getter tech

לקוחות יקרים,אנו גאים להציג שיתוף פעולה חדש וייחודי מסוגו בישראל: כל מוצרי חברת Getter-Tech כבר מחכים לכם במאגר קונימבו.אנחנו בקונימבו מבינים שכדי שתמכרו יותר חשוב שתעלו לאוויר כמה שיותר מוצרים וברמה הגבוהה ביותר האפשרית, לצורך כך לקחנו את שירות מאגר קונימבו...

קרא עוד

עדכוני מערכת - אמזון חזק, ספקים, תמיכה מתקדמת

לקוחות יקרים,עדכונים חדשים לשירותכם: שרתי אמזון דור 3.0 – חזקים, מהירים ואמינים מאי פעם, ממש כמו של Pinterest.com מערכת עבודה עם ספקים. אזור תמיכה חדש ומשודרג במיוחד עבורכם (-: קצת יותר:   שרתי אמזון דור 3.0 – חזקים, מהירים ואמינים מאי...

קרא עוד

עדכוני מערכת - אנונימוס 7.4.2015

לקוחות יקרים,מדי שנה בתאריך ה-7.4 מתקיף ארגון ההאקרים אנונימוס אתרי אינטרנט ישראליים במחאה על מדיניות ישראל מול הפלסטינים, כדי לשמור על החנויות שלכם מפגיעה ביצענו שורה של פעולות מניעה.חלק מהפעולות הינן חסימת כתובות IP מחו"ל ולכן גולשים או...

קרא עוד

עדכוני מערכת - דוחות מפורטים, ריבוי מוצרים בקטגוריה

לקוחות יקרים,לרשותכם כמה עדכוני מערכת חדשים: דוחות מכירה/הזמנות מפורטים. ריבוי קטגוריות למוצר אחד. בקרוב… אתר מותאם למובייל הייחודי בישראל, הכולל את כלל המידעים בחנות שלכם, תומך מגע, מעוצב ומהיר במיוחד.קצת יותר:1. דוחות מכירה מפורטים.ניתן...

קרא עוד

הזמה לכנס E-commerce הראשון

לקוחות ושותפים עסקיים יקרים,אנחנו גאים להשיק את כנס הEcommerce הראשון בקונימבו  לומדים למכור יותר.בטלו את החופשות ואל תחמיצו, שריינו מקומכם מספר המקומות (באמת) מוגבל (:ההשתתפות חינם! ...

קרא עוד

עדכוני מערכת - סליידר בקטגוריה, הנחה לפי כמות, סינונים באדמין

לקוחות יקרים,עדכוני המערכת האחרונים לשירותכם: ניתן להוסיף סליידר תמונות בדפי הקטגוריה מערכת הסינונים מאופשרת גם בממשק הניהול לחיפושים מהירים יותר. אשף המבצעים שופר – הנחה לפי כמות ממוצר מסוים. בקרוב: אנחנו יודעים שהעתיד טמון במובייל, צפו להשקת גירסת מובייל...

קרא עוד

הזמנה לכנס E-commerce השני

לקוחות ושותפים עסקיים יקרים,נותרו 4 מקומות אחרונים, מהרו להירשם!תגובות מהכנס האחרון:שחר, shoveret.co.il - “הכנס היה מועיל מאד, מלמד המון והוכיח, פעם נוספת מיני רבות, שלקונימבו אכפת מההצלחה של הלקוחות שלהם”נירה, doronet.co.il - "קיבלתי כליםשאני מאמינה שיעזרו...

קרא עוד

שליחת ניוזלטר במחירים הזולים בישראל

...

קרא עוד

מה זה SHOPPINGIL ?

 2015 SHOPPINGIL חברת Google השיקה בשנה שעברה קמפיין בן יומיים של טרוף מכירות באינטרנט הכולל פרסומים נרחבים ברשת ומחוצה לה.כל מה שצריך לעשות כדי לבחון את מועמדותכם הוא להירשם כאן. טיפ! הרעיון...

קרא עוד

המובייל המתקדם והמהיר בישראל

קונימבו גאה להציג: גירסת המובייל המתקדמת והמובילה בישראל עשרות אחוזים מהגולשים שלך גולשים ממכשיר המובייל שלהם ולכן לאחר מחקר והשקעה רבה יצרנו את גירסת המובייל הנוחה, המהירה,...

קרא עוד

updates

אפילו לנו כבר קשה לעקוב אחרי כל הפיצ’רים החדשים שמתווספים מדי יום למערכת קונימבו, אז מצאנו לנכון לרכז את כל עידוכני התוכנה והפיתוחים הכי חמים במקום אחד. כמעט כל עדכון תוכנה שפותח במערכת, נולד מצורך של לקוח ולכן יכול לשמש כל אחד ואחת מכם.

אנחנו מאמינים שכמעט כל כתבה בעמוד הזה, עשויה לעזור לכם להגדיל את נפח המכירות שלכם. אז תכינו לכם כוס קפה ,קחו כמה דקות הפסקה ותשבו לקרוא את כל מה שאנחנו עושים בשבילכם.  

האם שאלתם את העצמכם פעם למה הרבה אפליקציות ותוכנות כותבים בעדכוני תוכנה “תיקון תקלות”? זה בגלל שרוב הזמן של מפתחים הוא לתקן תקלות. משמעות הדבר היא לשפר את התוכנה שלנו ולעשות שתעבוד חלק ויעיל כך שיותר גלשים ויקנו יותר. פיצ’רים חדשים זה חשוב, אבל אתר עובד כמו שצריך זה אפילו יותר חשוב. כל תקלה שאנחנו מתקנים יוצרת חנות יותר טובה, וחניות טובות עושים אנשים שמחים. כך שאפשר להגיד שהמפתחים שלנו עושים אנשים שמחים :)