תהליך מנצח

פגישת
איפיון וההקמה

אפיון והקמה

פגישה עם צוות ההקמה לצורך איפיון פונקציונלי והתנעת התהליך. בפגישה ישתתפו: הלקוח, מנהל ההקמה, מאפיין פונקצינלי, מעצבת גרפית ומנהל הפרוייקט.

עיצוב
האתר

עיצוב

תהליך עיצוב החנות על ידי המעצבת, תוך דגש רב על חווית משתמש מעולה, קריאטיביות ורעננות תוך הקפדה על רמה גבוהה של עיצוב והתאמה לצרכי הלקוח.

פיתוח
האתר

פיתוח אתרים

פיתוח האתר ע”י מפתח front-end לפי העיצוב שאושר. התאמה לכל הדפדפנים, ביצוע בדיקות QA על ידי המפתח ועל ידי המעצבת.

הקמה טכנית
וחיבור אשראי

הקמת תשתית סליקה

מנהל הפרוייקט מבצע הקמה טכנית של החנות במערכת קונימבו. דואג לקבל מהלקוח את כל המידעים הדרושים לצורך ההקמה, ומחבר את החנות לסליקה.

הלבשת
האתר

עיצוב האתר המקוון

מנהל הפרוייקט יוצר את דפי החנות כולל הטמעת כל המידעים, חיבור לגוגל אנליטיקס, העברת הפניות, בנית מבנה קטגורי מתאים, הטמעת כל הקישורים באתר, חיבור רשתות חברתיות.

הצגה ללקוח
ועליה לאויר

שלב הצגה ללקוח

זהו השלב הסופי בו מתבצעות בדיקות QA אחרונות ואחריהן, מנהל הפרוייקט מציג את האתר ללקוח. מתבצע טיפול בהערות שמתקבלות מהלקוח. שלאחריהן החנות מוכנה לעלות לאויר!

צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

תהליך Personal Touch

תהליך הקמת חנות בקונימבו הוא תהליך מובנה הכולל 6 שלבים כאשר לכל שלב בתהליך קיימת חשיבות רבה.
על התהליך אחראי מנהל הפרוייקט אשר מלווה את הלקוח בכל שלבי התהליך ועד השלמת האתר והעברתו לשירות הלקוחות לצורך עליה לאויר.

הקמת החנות היא תהליך המערב את כל מחלקות החברה- מחלקת העיצוב, מחלקת הפיתוח, מחלקת ניהול פרוייקטים ומחלקת שירות לקוחות והדרכה. בקונימבו ניתן דגש על הבנת צרכיו, שאיפותיו ורצונותיו של הלקוח, תוך עריכת תחקיר על אופי העסק, לצורך מציאת השפה הגרפית והעיצוב הנכונים עבורו שיביאו למיקסום הפוטנציאל העסקי שלו. בין היתר ניתנת חשיבות מרובה לחווית משתמש מנצחת ולעיצוב קריאטיבי ברמה הגבוהה ביותר.

הנסיון הרב שצברנו לאורך השנים לאחר שהעלנו לאויר מאות חנויות, לימד אותנו כי יש לנו תהליך מנצח!
הצלחנו למצוא את דרך המלך בין ליצור אתר שהוא Custom למידותיו של בעל העסק, מבלי הצורך לעצב ייחודית את כל 17 הדפים השונים אשר נמצאים בחנות וירטואלית של קונימבו…
השיטה הייחודית של קונימבו מאפשרת לנו לתת מענה למגוון רחב מאוד של בעלי עסקים – החל מבעלי חנויות קטנות ואנשים פרטיים שמוכרים מהבית ועד לחנויות גדולות ורשתות ענק.
קונימבו היום מובילה תחומים שלמים כגון – חנויות סלולר, מדפסות, מחשבים, בייביז ועוד.

הכמות הרבה של פיצ’רים במערכת נותנת מענה גם ללקוחות שרוצים לפתוח חנות פשוטה עם תפעול יחסית פשוט, ועד לקוחות גדולים עם דרישות מורכבות הכוללות  אינטגרציות מורכבות עם מערכות CRM, דיוור לאלפי לקוחות, ניהול הזמנות ופניות, ניהול מטריצות מלאי, עבודה עם רובוט מחירים אוטומטי של זאפ, דילים, שיקוף מוצרים ל BUY2 ועוד.
המערכת נותנת מענה לחנויות עם עשרות מוצרים, ובעיקר לחנויות עם מאות ואלפי מוצרים, אשר באילו נדרשות פעולות גורפות כגון עדכון אייקונים, מבצעים, שדרוגים, מוצרים נלווים במאות מוצרים בפעולה בודדת באמצעות פיתוח ייחודי של עדכון גורף, הורדת דוחות מפורטים על הזמנות, סטטיסטיקה על הנעשה באתר, חיבור האתר ל Tag Manager לגוגל אנליטיקס החדש תוך הטמעת events ו E-commerce בילטאין. בנוסף מתבצעים חיבורי סליקה באשראי, פייפאל, מאסטרפס, אינטגרציות עם מערכות חיצוניות, עבודה דרך קבצי אקסל ועוד.

תוכלו לקרוא כאן בפירוט על כל שלב ושלב בתהליך הייחודי.
אם יש לכם עוד שאלות או מידע שאתם רוצים לדעת אתם מוזמנים לשאול את המומחים שלנו על ידי השארת פניה בטופס צור קשר או להתקשר אלינו ל-09-7739093
 

שלבים בתהליך הקמת חנות בקונימבו

שלב 1 - פגישת איפיון והקמה

זהו השלב הראשון בתהליך שמטרתו להתניע את הפרוייקט, להכיר את הלקוח, את צרכיו היחודיים, רצונותיו ושאיפותיו ובהתאם לבצע איפיון פונקציונלי מלא של החנות. לצורך כך מתקיימת פגישה במשרדנו שבה משתתפים כל הגורמים השותפים לתהליך הקמת החנות – הלקוח, מנהל ההקמה, מנהל הפרוייקט, המעצבת ומאפיין פונקציונלי.
מנהל הפרוייקט הוא הדמות שתלווה את הלקוח בכל שלבי...

קרא עוד

שלב 2 - עיצוב האתר

התוצאות בשטח מלמדות כי עיצוב מוצלח יכול לשנות, לרגש ולקבוע את עתיד העסק שלך.עבודת העיצוב בקונימבו נעשית בדגש על הבנת השאיפות, הרצונות והציפיות של הלקוח, לצורך מציאת השפה הגרפית העיצובית הנכונה עבורו שתביא למיקסום הפוטנציאל העסקי שלו.כל פרוייקט שלנו עובר תחקיר על החברה ועל המתחרים הקיימים בשוק, ספיגת השראה ממקומות שונים, החלטה על צבעוניות...

קרא עוד

שלב 3 - פיתוח האתר

מפתח בקונימבו מקבל את חלומות הלקוח ומתרגם אותם הלכה למעשה – כך בשלב זה עוברת הסקיצה שעוצבה על ידי המעצבת ואושרה על ידי הלקוח לידי המפתח שהופך אותה מסקיצה סטטית לחנות וירטואלית חיה דינאמית ומתפקדת.
מחלקת הפיתוח מונה 5 מפתחי Front – end , במחלקה נעשה שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר בינהן HTML5 CSS3 jQuery...

קרא עוד

שלב 4 - הקמה טכנית וחיבורי אשראי

בשלב זה מנהל הפרוייקט מקים את החנות טכנית במערכת קונימבו ומחבר את כל חיבורי האשראי כדי שהחנות תוכל לסלוק בפועל ולקבל הזמנות.
סעיפים שבהם מנהל הפרוייקט מטפל בשלב זה:
וידוא שיש בחנות תקנון
קבלת טפסי חברת אשראי חתומים מהלקוח ושליחתם לישראכרט / ויזה כאל
קבלה מהלקוח מס’ ספק אשראי + טפסי קרדיטגארד...

קרא עוד

שלב 5 - הלבשת האתר

בשלב זה מנהל הפרוייקט יוצר את כל דפי החנות ומעלה להם את כל התכנים הרלוונטים, מחבר את החנות לניתוחי גוגל אנליטיקס, מכניס את כל כל הקישורים בדפי החנות, מחבר אותה לכל הרשתות החברתיות הרלוונטיות ללקוח.

סעיפים שבהם מנהל הפרוייקט מטפל בשלב זה:
התקנת הגדרות טכניות על פי האפיון בפגישת ההקמה
בניית מבנה...

קרא עוד

שלב 6 - הצגת האתר ללקוח ועליה לאויר!

עכשיו כבר החנות למעשה כבר מוכנה, מתפקדת ויכולה כבר לעלות לאויר. מנהל הפרויקט מבצע בדיקות QA מלאות אחרונות כולל תאימות לכל הדפדפנים, שלאחריהן תוצג החנות ללקוח.

מתבצעים תיקונים נוספים במידה והלקוח ביקש כשבסיומם החנות מוכנה!! זהו אפשר להתחיל למכור באינטרנט (-:

קרא על המחלקות השונות בקונימבו

קרא עוד

מחלקות החברה

בקונימבו כ-30 עובדים מקצועני E-commerce המחולקים ל6 מחלקות שונות:
 
שרות לקוחות, תמיכה טכנית והדרכות
מחלקת שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית מונה 6 נציגי תמיכה טכנית מקצוענים, שירותיים ואדיבים שנותנים מענה שוטף לשאלות, בקשות, הדרכות ותקלות.
השירות זמין בטלפון ובמייל בשעות הפעילות של המשרד, ובמקרים דחופים ניתן מענה גם בשעות חריגות.
במחלקה מתבצעות מדי יום...

קרא עוד

process

תהליך Personal Touch

תהליך הקמת חנות בקונימבו הוא תהליך מובנה הכולל 6 שלבים כאשר לכל שלב בתהליך קיימת חשיבות רבה.
על התהליך אחראי מנהל הפרוייקט אשר מלווה את הלקוח בכל שלבי התהליך ועד השלמת האתר והעברתו לשירות הלקוחות לצורך עליה לאויר.

הקמת החנות היא תהליך המערב את כל מחלקות החברה- מחלקת העיצוב, מחלקת הפיתוח, מחלקת ניהול פרוייקטים ומחלקת שירות לקוחות והדרכה. בקונימבו ניתן דגש על הבנת צרכיו, שאיפותיו ורצונותיו של הלקוח, תוך עריכת תחקיר על אופי העסק, לצורך מציאת השפה הגרפית והעיצוב הנכונים עבורו שיביאו למיקסום הפוטנציאל העסקי שלו. בין היתר ניתנת חשיבות מרובה לחווית משתמש מנצחת ולעיצוב קריאטיבי ברמה הגבוהה ביותר.

הנסיון הרב שצברנו לאורך השנים לאחר שהעלנו לאויר מאות חנויות, לימד אותנו כי יש לנו תהליך מנצח!
הצלחנו למצוא את דרך המלך בין ליצור אתר שהוא Custom למידותיו של בעל העסק, מבלי הצורך לעצב ייחודית את כל 17 הדפים השונים אשר נמצאים בחנות וירטואלית של קונימבו…
השיטה הייחודית של קונימבו מאפשרת לנו לתת מענה למגוון רחב מאוד של בעלי עסקים – החל מבעלי חנויות קטנות ואנשים פרטיים שמוכרים מהבית ועד לחנויות גדולות ורשתות ענק.
קונימבו היום מובילה תחומים שלמים כגון – חנויות סלולר, מדפסות, מחשבים, בייביז ועוד.

הכמות הרבה של פיצ’רים במערכת נותנת מענה גם ללקוחות שרוצים לפתוח חנות פשוטה עם תפעול יחסית פשוט, ועד לקוחות גדולים עם דרישות מורכבות הכוללות  אינטגרציות מורכבות עם מערכות CRM, דיוור לאלפי לקוחות, ניהול הזמנות ופניות, ניהול מטריצות מלאי, עבודה עם רובוט מחירים אוטומטי של זאפ, דילים, שיקוף מוצרים ל BUY2 ועוד.
המערכת נותנת מענה לחנויות עם עשרות מוצרים, ובעיקר לחנויות עם מאות ואלפי מוצרים, אשר באילו נדרשות פעולות גורפות כגון עדכון אייקונים, מבצעים, שדרוגים, מוצרים נלווים במאות מוצרים בפעולה בודדת באמצעות פיתוח ייחודי של עדכון גורף, הורדת דוחות מפורטים על הזמנות, סטטיסטיקה על הנעשה באתר, חיבור האתר ל Tag Manager לגוגל אנליטיקס החדש תוך הטמעת events ו E-commerce בילטאין. בנוסף מתבצעים חיבורי סליקה באשראי, פייפאל, מאסטרפס, אינטגרציות עם מערכות חיצוניות, עבודה דרך קבצי אקסל ועוד.

תוכלו לקרוא כאן בפירוט על כל שלב ושלב בתהליך הייחודי.
אם יש לכם עוד שאלות או מידע שאתם רוצים לדעת אתם מוזמנים לשאול את המומחים שלנו על ידי השארת פניה בטופס צור קשר או להתקשר אלינו ל-09-7739093
 

שלבים בתהליך הקמת חנות בקונימבו