שיעור מספר 2
חלקו מתנות שאנשים רוצים לקבל
מתנות שוות ערך באתר מסייעות לבניית רשימות תפוצה איכותיות, תוכן ויראלי שיופץ בין חברים, והגדלה משמעותית של התנועה באתר.
חוק האצבע של השיעור היום – אנשים לא נרשמים לרשימת התפוצה שלכם כי הם מחבבים אתכם. הם מחפשים אתכם כי ה מאמינים שיש לכם מה להציע להם.
אז הציעו להם פתרונות לבעיות שלהם – עיזרו ללקוחות שלכם!
איך אני יכול לעזור ללקוחות שלי?
שאלת השאלות היא – מה הלקוחות לך מחפשים? מהי הבעיה שאותה הם מנסים לפתור? מהי השאלה שעליה הם מנסים לענות?
לפני שאתם מחליטים מהו ה"פריבי" (Freebie) שאתם מתכננים לחלק ללקוחות שלכם, חשוב שתקחו את הזמן לתת תשובה איכותית על שאלה זו.
נצלו תכנות סקרים, כיתבו מייל אישי ללקוחות ובו בקשו לדעת מה מעניין אותם כרגע, או סיקרו אתרים של מתחרים.
בסופו של המחקר – עליכם לדעת, מה יהיה נושא ה Freebie שלכם, אותו כל העוסקים בתחום ירצו לקבל.
זה לא משנה אם אתם מוכרים בתכנית שותפים, מייבאים או משווקים מוצרים, מייצרים מוצרים משלכם או מוכרים שירותים – בכל מקרה, מוצר איכותי שעונה על שאלת מפתח בתחום העיסוק ומוצע בחינם לכל מתעניין – יכולה להזרים אליכם הרבה תנועה איכותית.
קחו את הזמן לעשות מה שהמתחרים שלכם לא יעשו
כיתבו מאמר שמסביר צעד אחר צעד, איך משתמשים במוצר מסויים.
אם המתחרים שלכם כבר מציעים מאמר איכותי כזה, אולי תלכו צעד אחד רחוק יותר ותיצרו סרטון וידאו שממחיש את השימוש במוצר ו/או יתרונותיו.
אולי תכתבו איזור “שאלות ותשובות” שבו ימצאו גם הלקוחות של המתחרים שלכם את התשובות לשאלות שיעזרו להם להשתמש במוצר בצורה הטובה ביותר.
שיעורי הבית שלכם להיום
ערכו מחקר או סקר שוק קטן, ונסו לגלות -
נסו להגיע למסקנה – איזה מוצר חינמי אתם הייתם רוצים לקבל, לו הייתם הלקוחות שלכם?
חישבו, תכננו ובחרו דרך להכין מוצר כזה בהשקעה מתאימה ובאיכות גבוהה.
קישור למאמר המקורי: https://www.quicksprout.com/double-your-traffic-in-30-days/
לאתר היוצר: http://neilpatel.com/