צור קשר עוד היום

ותהנה מחנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שם
טלפון

מה חדש?

מה חדש

מגוון תכונות חדשות לשדרוג ושיפור החנות שלך !

תנאי הסכם ללקוח קונימבו

תנאי הסכם ללקוח קונימבו


תנאים כלליים להתקשרות עם קונימבו אינטראקטיב בע"מ (“קונימבו” או “החברה”) 

 

 

  • תחולה

 

      1. תנאים אלה הינם חלק בלתי נפרד מכל הצעת שירות, הצעת מחיר ו/או מסמך אחר המתאר הצעה לשירותים של קונימבו לרבות טופס הזמנת שירות המופק על ידי קונימבו, על נספחיהם (יקראו יחד: “הצעה") למקבל השירותים  ("לקוח"). 
      2. שירותי קונימבו המצוינים במפרט ומתומחרים בהצעה, מכונים להלן  "השירותים".
      3. תנאים אלה ייכנסו לתוקף ויהוו הסכם מחייב בין קונימבו לבין הלקוח עם הסכמת הצדדים על פרטי ההצעה וחתימת הלקוח (הוראות ההצעה יחד עם הוראות תנאים אלה יכונו להלן "ההסכם").
      4. קונימבו תספק את השירותים ללקוח על פי התנאים המפורטים בהסכם.
      5. קונימבו שומרת לעצמה את הזכות לשדרג, להחליף ולשנות את השירותים על פי שיקול דעתה.
      6. קונימבו שומרת לעצמה את הזכות לשנות תנאים אלה כאשר כל שינוי של תנאים אלה יכנס לתוקף מיד עם פרסומם של התנאים המעודכנים באתר קונימבו.

 

  • זמני אספקת השירותים

 

      1. זמני אספקת השירותים על ידי קונימבו הינם כמפורט בהצעה ובכפוף להמצאת מלוא הנתונים הנדרשים מאת הלקוח וקיומן של תשתיות מתאימות כפי שיוגדרו על ידי החברה מעת לעת. 
      2. אי עמידת הלקוח בתנאים אלה יגרור איחור בזמני אספקת השירותים על ידי הלקוח מבלי שהדבר יחשב להפרת ההסכם על ידי קונימבו ומבלי שהלקוח יהיה זכאי לכל פיצוי בגין כך. 

 

  • מחירון קונימבו והתמורה

 

      1. תמורת השירותים הינה בהתאם להצעה והלקוח מתחייב לבצע את התשלום בגין השירותים, על- פי תנאי קונימבו, על מרכיביו השונים, ועל פי תעריפי קונימבו, כפי שיעודכנו מעת לעת. קונימבו רשאית לעדכן את תמורת השירותים בכל עת, על פי שיקול דעתה. 
      2. בכל מקרה של העדר תשלום בהתאם למתחייב מההצעה, מכל סיבה שהיא, יצבור הסכום שבפיגור ריבית פיגורים הנהוגה בבנק לאומי בע"מ בגין חריגה בחשבונות חח"ד וכן חיוב הוצאות גביה בשיעור המותר על פי דין וקונימבו תהא רשאית לגבות את התשלומים המגיעים לה בכל אופן שתמצא לנכון, זאת מבלי לגרוע מזכותה של קונימבו לכל סעד אחר, לרבות הפסקת השירותים ללא הודעה מוקדמת.

 

  • מתן השירותים

 

    1. השירותים יסופקו על ידי קונימבו כמתואר בהצעה ובהתאם להוראות הסכם זה.
    2. השירותים המפורטים בהצעה יסופקו ללקוח “as is” וללקוח לא תהיה כל טענה, תביעה או דרישה כלפי קונימבו בגין תכונות השימוש או המגבלות הכרוכות בשימוש בשירותים. קונימבו אינה מתחייבת לבצע עדכונים, שדרוגים או תוספות, גם אם יתבצע שינוי או תיקון בדין החל. בהמשך לכך, על הלקוח מוטלת האחריות הבלעדית לבצע עדכון או שינוי, בהתאם לדין החל.
    3. הלקוח מאשר שידוע לו כי קונימבו אינה מספקת עצה או ייעוץ משפטי מכל סוג שהוא לגבי כל דין או הוראות חקיקה מכל מין וסוג שהוא שחלה על הלקוח, על אתר האינטרנט שלו, על היישומים הכלולים בו, על המשתמשים באתר האינטרנט של הלקוח ועל כל הקשור לשירותים או על עמידת מי מהם באיזה מהוראות הדין. על הלקוח חלה האחריות המלאה והבלעדית לוודא שהאתר והשירותים שניתנו לו תואמים את צרכיו ועומדים בהוראות הדין החל וכן לעמידתו ולעמידת אתר האינטרנט שלו ויתר היישומים הכלולים בו, בכל עת, בכל הוראות הדין, לרבות אך לא רק, דיני הנגישות, דיני הגנת הפרטיות, דיני זכויות יוצרים, דיני הגנת הצרכן ועוד וקונימבו לא תישא בכל אחריות שהיא לאי עמידתו של הלקוח או של אתר האינטרנט שלו בהוראות כל דין. הלקוח ישפה את קונימבו, מיד עם דרישתה הראשונה, בגין כל טענה או דרישה שתופנה כנגדה בקשר עם אי עמידת אתר האינטרנט של הלקוח ו/או איזה מיישומיו באיזה מהוראות הדין.  
    4. הלקוח מתחייב שלא לעשות שימוש בשירותי קונימבו לצורך ביצוע כל פעולה האסורה על פי כל דין והוא מצהיר, כי ידוע לו שכל חבות שתחול בשל ביצוע פעולות אלה, תחול עליו בלבד .
    5. הלקוח מצהיר ומאשר כי הוא לבדו אחראי לכל פעילות מסחרית המבוצעת על ידו בקשר עם השירותים, לרבות פעילות מסחרית און ליין שיבצע באתר האינטרנט שלו וביישומים שלו לרבות פרסומות ואמצעי שיווק שונים הכרוכים בכך וקונימבו אינה ולא תהיה צד לכל מערכת יחסים ו/או התקשרות בין הלקוח לבין הלקוחות שלו ו/או הלקוחות הפוטנציאליים שלו ו/או המשתמשים באתר הלקוח ו/או ביישומים הכרוכים בו. הלקוח יהיה אחראי לכל ההוצאות הכרוכות בפעילות מסחרית כאמור ולתשלום כל מס החל עליו. 
    6. הלקוח מצהיר בזאת כי הוא הבעלים ו/או בעל רישיון השימוש במערכות וביישומים להם מסופקים השירותים והוא רשאי, בהתאם להוראות כל דין ו/או הסכם, להתקשר בהצעה. 
    7. הלקוח מתחייב להקים את התשתיות הטכניות, ככל שדרושות כאלה, לשם קבלת השירותים.
    8. הלקוח מצהיר ומתחייב כי המידע והתכנים שימסרו על ידו לצורך מתן השירותים על ידי קונימבו אינם מפרים כל דין ו/או זכויות צדדים שלישיים כלשהם. הלקוח לבדו יהא אחראי לנכונותם, שלמותם, דיוקם אמינותם ומהימנותם של כל התכנים כאמור כפי שמופיעים באתרי אינטרנט של הלקוח וביישומים הקשורים אליהם. הלקוח מתחייב כי יעשה שימוש בשירותים של קונימבו לפעילות חוקית בלבד וכי לא יכלול, ישתמש, ישלח או יפיץ מידע או קבצים מזיקים, שגויים, פגומים או המכילים וירוסים, או כל יישום פוגע אחר מכל סוג. 
    9. הלקוח מתחייב כי לא יעלה לאתר האינטרנט תכנים מפרי זכויות יוצרים ו/או סודות מסחריים ו/או זכויות קניין רוחני מכל מין וסוג שהוא ו/או תכנים פוגעניים ו/או כל תוכן האסור על פי כל דין. הלקוח מאשר בזאת כי  הוא נושא באחריות הבלעדית והמלאה לתכנים המוצגים באתר וביישומים הקשורים לאתר ולהתאמתם להוראות כל דין והוא פוטר בזאת את קונימבו מבדיקתם של התכנים והתאמתם לדין וכן לבדיקת האישורים הנדרשים במסגרת הוראות כל דין, ומתחייב לשפות את קונימבו, מיד עם דרישתה הראשונה, בגין כל טענה ו/או תביעה כנגדה בקשר עם תכני האתר ובגין כל נזק ו/או אבדן שיגרם לקונימבו עקב כך. 
    10. הלקוח מתחייב להסיר מיד על חשבונו תכנים מפרי זכויות יוצרים ו/או סודות מסחריים ו/או זכויות קניין רוחני מכל מין וסוג שהוא ו/או תכנים פוגעניים ו/או כל תוכן האסור על פי כל דין ומאשר בזאת לקונימבו כי במקרה בו צד שלישי כלשהו יפנה לקונימבו בטענה כי אתר הלקוח ו/או תכני האתר מפרים זכויות יוצרים ו/או סודות מסחריים ו/או זכויות קניין רוחני מכל מין וסוג שהוא ו/או כוללים תכנים פוגעניים ו/או כל תוכן האסור על פי כל דין והלקוח לא פעל להסרת תכנים אלה בתוך 3 ימים ממועד דרישת קונימבו שיפעל כאמור, תהיה קונימבו רשאית להסיר תכנים אלה מאתר הלקוח, על חשבון הלקוח, אף ללא קבלת הסכמת הלקוח לכך מראש או בכלל והלקוח פוטר בזאת באופן בלתי חוזר את קונימבו מאחריות לכל אבדן ו/או נזק ו/או הוצאה מכל מין וסוג בקשר עם פעולת קונימבו כאמור ומוותר באופן בלתי חוזר על כל תביעה כנגד קונימבו בקשר לכך, זאת מבלי לגרוע מהתחייבות הלקוח לשיפוי קונימבו כאמור לעיל. 
    11. קונימבו עושה כמיטב יכולתה על מנת לספק את שירותיה בצורה תקינה וללא תקלות. עם זאת, ולאור אופיים של שירותי התקשורת, תתכנה הפרעות או תקלות ו/או פריצות ו/או שיבושים באתר, מכל סיבה שהיא . על כן מובהר, כי ללקוח לא תהיה כל טענה, דרישה או תביעה כלשהי כלפי קונימבו בגין כל תקלה או הפרעה כאמור, לרבות בגין כל נזק, מכל סוג שהוא, שיארע כתוצאה מהפרעה או תקלה כאמור. 
    12. קונימבו אינה אחראית לתוכנם של מסמכים ו/או קבצים גרפיים או נתונים אחרים הנמצאים באתר הלקוח. קונימבו לא תישא בכל אחריות ביחס לתקינות האתר ולהמשך פעילותו הסדירה וכן לכל נזק, מכל סוג שהוא.
    13. ככל שההצעה כוללת מוצרי או שירותי צד ג’ לרבות, מבלי לגרוע מכלליות האמור שיתופי פעולה של קונימבו עם צד ג’ להצעה ללקוחות קונימבו של שירותים שונים כגון שירותי שליחויות, טיוב מכירות באתר וכיוצ"ב, אף אם יוצעו ללקוח שלא במסגרת ההצעה או לאחר תחילת תוקפו של ההסכם בין הצדדים , בין אם יוצעו ללקוח כרכיב plug-in באתר הלקוח או יוצעו על ידי קונימבו בנפרד או עלי יד צד ג’ (להלן: "שירותי צד ג’")  מובהר ומוסכם כי קונימבו אינה ממליצה ללקוח להתקשר או לא להתקשר עם צד ג’ לקבלת שירותי צד ג’ וקונימבו אינה ולא תהיה אחראית בכל אופן שהוא לשירותי צד ג’ ואינה ולא נותנת כל מצג ו/או התחייבות בגינם. קונימבו אינה צד להתקשרות הלקוח עם צד ג’ ולא תהיה אחראית לפקח עליהם. התקשרות הלקוח עם צד ג’ לקבלת שירותי צד ג’ הינה בסיכון הבלעדי של הלקוח והאחריות הבלעדית (לרבות בנוגע לטיבם, זמינותם וכיוצא באלה), התמיכה והשירות בגין שירותי צד ג’, הינם באחריותו הבלעדית של צד הג’ הרלבנטי, ובכפוף לתנאים החלים ביחס לאותם שירותי צד ג’. הלקוח מאשר כי ידוע לו כי שירותי צד ג’ כאמור יהיו כרוכים בתשלום לקונימבו ו/או לצד ג’. לקונימבו הזכות, לשיקול דעתה הבלעדי, להחליט על הפסקת או השהיית אספקת שירותי צד ג’ ללקוח, מבלי שתישא בכל אחריות כלפי הלקוח ו/או למשתמשי הלקוח ו/או לצד ג’.
    14. הלקוח מתיר לקונימבו לפרסם את שמו ואת הסמליל שלו לצרכי שיווק, לרבות אך לא רק באתר האינטרנט של קונימבו ובמצגות קונימבו, אלא אם סוכם מפורשות ובכתב אחרת בין הצדדים.
    15. הלקוח מאשר לקונימבו להירשם כמשתמש בגוגל אנליטיקס או בכל מנוע דומה אחר למטרת איסוף נתונים על היקף הגלישה באתר הלקוח לשם חישוב המחיר החודשי שעל הלקוח לשלם לקונימבו.  

 

 

  • רישיון שימוש

 

    1. בכפוף להוראות המפורטות להלן ובהצעה ותשלום התמורה לקונימבו על פי ההצעה, מעניקה קונימבו ללקוח, והלקוח מקבל, רישיון לא בלעדי, בלתי ניתן להעברה או המחאה, בלתי ניתן לרישוי משנה, כפוף לסיום הרישיון על פי ההצעה ותנאי השימוש, להשתמש בתוכנה, כהגדרתה להלן, אך ורק לפעולותיו העסקיות בתחומי עיסוקיו של הלקוח. מובהר בזאת כי קונימבו מעניקה את הרישיון ללקוח בלבד, בישותו המשפטית המוגדרת בהסכם עם הלקוח, ולא לכל גורם אחר ו/או צד שלישי. כמו כן מובהר בזאת כי הלקוח לא יעשה כל עותקים של התוכנה ו/או המסמכים (כהגדרתם להלן). 

המונח “תוכנה” בתנאי שימוש אלה מתייחס לטכנולוגיה של קונימבו להקמה ותפעול של חנויות מקוונות או כל יישום ו/או פיתוח מכל מין וסוג שהוא שפותח ו/או שיפותח על ידי קונימבו (להלן: “התוכנה”). המונח “המסמכים” יכלול כל מדריך למשתמש ו/או הוראות שעשויה קונימבו לספק בנוגע לשירותי התוכנה (להלן: “המסמכים”).

  1.  הגבלות על השימוש:

הלקוח לא יתיר, יאפשר או יסייע לכל צד ג’, ולא יעשה כן בעצמו:

  1. לבצע הנדסה חוזרת, פירוק למרכיבים, להנדס מחדש או לנסות לגלות את קוד המקור או את הרעיונות, המבנה, הארגון או האלגוריתמים העומדים בבסיס התוכנה;
  2. לספק, להשכיר, להשאיל, לפרסם, להפיץ, להעניק רישיון משנה, להמחות, לאצול או להעביר או להשתמש באופן אחר, או לאפשר לאחרים להעביר או להשתמש בתוכנה לטובת כל צד ג;
  3. לשנות, לשפר או ליצור יצירות נגזרות של התוכנה. בנוסף לכך, ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, הלקוח מסכים כי כל תיקון, שינוי או התאמה של התוכנה ו/או המסמכים, שנעשו על ידו (אף תוך הפרת תנאי הרישיון), יהיו קניינה הבלעדי של קונימבו, ויהיו כפופים להוראות תנאי שימוש אלה. הלקוח ממחה בזאת לקונימבו, באופן בלתי חוזר, את כל התיקונים, השינויים וההתאמות כאמור, מיד עם תחילת ביצועם.
  4. הלקוח מתחייב לדאוג כי כל עובדיו ו/או הפועלים מטעמו ישמרו על הוראות סעיף  זה ושאר התחייבויותיה הכלולות בהצעה בקשר לרישיון לשימוש בתוכנה. 
  1. קונימבו מעודדת את נושא אבטחת המידע, ולכן מאפשרת ללקוחותיה החפצים בכך לבצע בדיקות אבטחת מידע בתיאום מראש. יחד עם זאת, על מנת שלא לפגוע בכלל לקוחות קונימבו, הלקוח מתחייב בזאת להימנע מכל אחת מהפעולות המפורטות להלן:
    1. ניסיון חדירה / שיבוש / פריצה לענן המחשוב, לרבות תוכנות הנמצאות בו;
    2. שימוש בכל דרך שהיא בענן המחשוב ו/או בשירותי התוכנה ו/או בתכונותיה באופן העשוי להשפיע על נושאי אבטחה, מהירות ו/או יציבות של השרתים של קונימבו ושל פעולתם. כגון: פעולות Sniffing, DoS, DDoS, רובוטים ממוחשבים לבדיקת זמינות המערכת מרחוק וכד’;
    3. מתן גישה לענן המחשוב ולשירותי התוכנה לאלו שאינם מורשים לכך מתוקף הסכם זה ללא קבלת הסכמת קונימבו מראש ובכתב;
  2. מוצהר ומוסכם בזה, כי כל אחת מהפעולות הנ"ל אם תיעשה ע"י הלקוח, תקנה לקונימבו זכות לביטול מיידי של ההסכם, הפסקת פעילות אתר הלקוח ופיצוי על כל הנזקים שייגרמו לקונימבו ו/או למי מלקוחותיה ו/או לכל צד שלישי כלשהו כתוצאה מאיזו מהפעולות האמורות וזאת מבלי לגרוע מכל זכות ו/או סעד שיעמדו לזכות קונימבו על פי כל דין ו/או הסכם.
  3. זכויות יוצרים וקניין רוחני
    1. למען הסר כל ספק, בכפוף לרישיון המפורט בהצעה, כל הזכויות מכל מן וסוג שהוא בכל תוצרי הפיתוח של קונימבו (בין אם נעשו במסגרת הסכם עם הלקוח ובין אם לאו) ו/או בכל קניין רוחני הקשור לתוכנה ו/או למסמכים, כהגדרתם להלן, יוותרו באופן בלעדי בבעלותה של קונימבו.
    2. קונימבו שומרת על בעלות בלעדית על כל זכויות הקניין הרוחני בתוכנה, כהגדרתה להלן, בתוצרי פיתוחה ובמסמכים, כהגדרתם להלן, כמו גם הידע, תוכניות, רישומים, חישובים, תרשימים, מידע טכני, מפרטים, תהליכים, שיטות, טכנולוגיות, דגמים, וכן כל מסמך מכל סוג שהוא וכל ידע המתייחס ו/או הנובע ו/או הקשור בתוכנה ו/או בשירותי פיתוחה, וכן בפיתוח עתידי של התוכנה, ללא הגבלת זמן ומקום. כל הטכניקות, האלגוריתמים והתהליכים שמכילה התוכנה או כל שינוי או הסרה הנובעים מכך מהווים סוד מסחרי והם מידע קנייני של קונימבו ו/או צדדים שלישיים עימם קונימבו התקשרה. הלקוח מאשר ומסכים כי כל הזכויות והבעלות בתוכנה, ובכל פטנטים, זכויות יוצרים, סודות מסחריים, סימני מסחר וכל זכויות קניין רוחני אחרות, המשמשת או הכלולה ב- או בנוגע לתוכנה ולמסמכים, הנן ותישארנה בכל עת קניינה הבלעדי של קונימבו. כל תוכנת צד ג’, וכל זכויות קניין רוחני בנוגע אליה, הנן ותישארנה קניינו הרוחני הבלעדי של ספק צד ג’ הרלבנטי. קונימבו מתחייבת כי כל שימוש אגבי בתוכנת צד ג’ הנעשה במסגרת השימוש בתוכנה, נעשה ברשות ובסמכות אותו צד ג’ מכוח התקשרותה כאמור עם אותם צדדים שלישיים.
    3. הלקוח ישמור ולא יסיר, ישנה או יטשטש כל הודעה קניינית (לרבות הודעת זכויות היוצרים) המופיעה על התוכנה או על המסמכים ועל כל מדיה המכילה את התוכנה.
    4. מוסכם בזאת, שזכויות היוצרים בכלל הנתונים אשר יוזנו על ידי הלקוח אל התוכנה ודו"חות אשר יופקו כתוצאה מהשימוש בתוכנה שייכים ללקוח ובבעלותו הבלעדית. מבנה הנתונים, דרך סידורם, אחסונם, ייצוגם והצגתם בבסיס הנתונים אינו חלק מתכולת הזכויות של הלקוח ויהיה שייך לקונימבו.
    5. מוסכם כי הלקוח יעניק לקונימבו זכות שימוש במידע אשר מוזן לתוכנה בכל תקופת ההסכם עם הלקוח וזאת לצורך הפעלת התוכנה ומתן השירותים בלבד ובכפוף להקפדה על שמירת סודיותו ואי שימוש בו לכל מטרה אחרת.
  4. תחזוקה, גיבוי ואחסון, הדרכות
    1. קונימבו מתחייבת לפעול לפתח את התוכנה באופן בו התוכנה, כשהותקנה כהלכה ונעשה בה שימוש כהלכה בתצורת החומרה ובמערכת ההפעלה לה נועדה ובאופן המשוקף באופן מהותי במסמכים כמוגדר לעיל – ככל שיהיו, תתפקד באופן תקין כנזכר במסמכים (להלן: “אחריות קונימבו”)“; אחריות קונימבו" זו היא המחוייבות היחידה שתחול על קונימבו בקשר עם תפקוד התוכנה, בין בחוזים, בין בנזיקין ובין בכל עילה אחרת. אחריות קונימבו כאמור לא תחול על כל בעיה בתוכנה שנגרמה על ידי: (1) כל שינוי או מתן שירות לתוכנה על ידי כל גורם אחר למעט קונימבו, ללא הסכמתה המוקדמת בכתב של קונימבו; (2) שימוש בתוכנה שלא על פי המסמכים; (3) שימוש בתוכנה עם חומרה או תוכנה או שאינה נזכרת במסמכים ולא אושרה מראש ע”י קונימבו; (4) כל וירוס מחשבים או קוד זדוני דומה הנמצא בתוכנה, שלא באשמה של קונימבו; (5) שגיאות של המשתמשים אצל או מטעם הלקוח ו/או שגיאות הנובעות מבקשות ו/או איפיון מטעם הלקוח ובכלל זאת, בעיות שנגרמו בשל הגדרת תצורה לא נכונה או אי ביצוע חובות מנהלתיות נדרשות; (6) סיבות חיצוניות לתוכנה, כגון, מבלי לגרוע מכלליות האמור, הפסקת חשמל, קפיצות מתח או תקלות תקשורת, פרצות אבטחה ו/או האקרים וכו’; הלקוח הינו האחראי הבלעדי לנקיטת כל אמצעי הזהירות הדרושים ו/או המומלצים לדעתו להגן על-עצמו מפני תביעות, נזקים, אבדן ו/או סכנה העלולים לעלות כתוצאה ו/או בקשר עם שימושו ו/או הסתמכותו על התוכנה ו/או כל חלק ממנה. 
    2. במידה שהלקוח יודיע לקונימבו אודות תקלה חמורה בהתאם לאחריות קונימבו אזי סעדו הבלעדי והיחיד של הלקוח, והתחייבותה הבלעדית והיחידה של קונימבו תהיה, במהלך  5 ימי העבודה הראשונים לאחר זיהוי התקלה והפקת דוח שגיאה על ידי קונימבו, להשתדל לתקן את התקלה. במידה שקונימבו לא תהיה מסוגלת לתקן את התקלה במסגרת פרק הזמן האמור, אזי, לבחירת הלקוח, קונימבו (i) תמשיך לנסות ולתקן את התקלה, לשביעות רצונם ההדדית של הצדדים כך שהתוכנה תפעל באופן מהותי בהתאם למסמכים, או (ii) תספק פתרון חלופי סביר, או (iii) תאפשר ללקוח לבטל הסכם זה ולהפסיק לשלם ו/או לקבל החזר את דמי הרישיון בעבור התקופה בה נמנעה מן הלקוח האפשרות להשתמש באופן תקין בתוכנה. “תקלה חמורה” מוגדרת כתקלה בתוכנה של קונימבו המשביתה את שירות התוכנה באופן שלא ניתן לבצע רכישות בחנות המקוונת של הלקוח.
      בכפוף לאמור בהסכם עם הלקוח וכל עוד ההסכם עם הלקוח בתוקף ובכפוף לאחריות קונימבו כהגדרתה לעיל, קונימבו תעניק, ללא תמורה נוספת מעבר לזו הקבועה בהסכם עם הלקוח שירותי תחזוקה, גיבוי ואחסון כמפורט להלן:
    3. קונימבו תפעל לתיקון תקלות בתוכנה ותתקין שידרוגים לתוכנה, מעת לעת, על פי שיקול דעתה המקצועי בלבד ומבלי שתהא בכך משום התחייבות מצד קונימבו. הסעד היחיד של הלקוח במקרה של חוסר שביעות רצון מפיתוחי התוכנה של קונימבו יהיה סיום הסכם זה בהתאם להוראות ההסכם עימו ולתנאי שימוש אלו.
    4. קונימבו רשאית להפסיק באופן מיידי את השירותים הניתנים ללקוח, כולם או מקצתם, באופן זמני ולפרק זמן מינימלי במידת האפשר, תוך הודעה ללקוח ככל שהדבר ניתן בנסיבות העניין, אם הדבר דרוש לצורך תפעול, תחזוקת או הרחבת שרותי התוכנה של החברה, או מטעמים טכנולוגיים אחרים לפי שיקול דעתה הבלעדי של קונימבו.
    5. קונימבו לא תהיה אחראית על זמינות ותפקוד שרותי ענן המסופקים על ידי צדדים שלישיים. קונימבו תדאג ליידע את הלקוח, במידת האפשר, בהקדם האפשרי בנסיבות העניין, בהיוודע לה על הפסקות בשרות שרותי הענן בין השאר בשל צורך בתפעול, תחזוקה או הרחבה של השרתים.
    6. על אף האמור בסעיף זה ובנוסף לאמור בסעיף האחריות המוגבלת, אחריות קונימבו לא תחול על תקלות שנגרמו עקב שימוש בתוכנה שלא בהתאם למסמכים או עקב שילוב של התוכנה עם יישומים שאינם תקינים או עקב תקלה חיצונית או בקשר למערכות אחרות של הלקוח או של צד שלישי כלשהו.
    7. מבלי לגרוע מכלליות האמור, מובהר כי קונימבו הגם שאינה יכולה לערוב לכך, תעשה כל מאמץ לכך שהתוכנה או חלק כלשהו ממנה יהיו נקיים מכשלים ו/או מהפרעות ו/או מפגמים בתפקוד הנגרמים ע"י וירוסים ו/או כל אלמנט אחר בעל תכונות הרסניות. הלקוח מקבל את העובדה כי בתוכנה עשויים להיות פגמים ו/או באגים ו/או פרצות אבטחה וכי קונימבו תפעל לתיקון תקלות ו/או תיקון האתר במקרה שנפרץ.
    8. קונימבו מגבה באופן יומי את ה DATA באתר אשר הינו טקסט בלבד. גיבוי מעבר לאמור לעיל, כרוך בתשלום כפי שיוסכם בין הלקוח לקונימבו.
    9. אחסון האתר מבוצע על בסיס שרתים של חברת אמזון (AMAZON) או כל ספק אחסון אחר, כפי שייבחר על ידי החברה, לשיקול דעתה הבלעדי וכל שימוש של הלקוח בשירותי האחסון של קונימבו כפוף לתנאי הסכם האחסון שבין קונימבו לבין אמזון או ספק שירותי האחסון, לרבות זכותה של קונימבו להפסיק את פעילות האתר של הלקוח  באופן מיידי במקרה של הפרת זכויות יוצרים ובמקרים אחרים, הכל כמפורט בהסכם שירותי האחסון.
    10. לקוחות החברה אשר שילמו לחברה את דמי הרישיון, זכאים לקבלת הדרכה טלפונית או הדרכה באמצעות הדואר האלקטרוני מנציגי השירות של החברה, זאת עד לשעתיים חודשיות בחודש קלנדארי. בנוסף, רשאים הלקוחות האמורים להגיע להדרכה פרונטלית קבוצתית במשרדי החברה פעם אחת בחודש, הכל בתיאום מראש עם החברה וככל שיתאפשר ובכפוף לאמור בהצעה,  הכל בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של החברה ומבלי לגרוע מזכותה לבטל ו/או לשנות את ההדרכות בכל עת. 
    1. תקופת ההסכם

      1. ההסכם יחל ביום החתימה עליו ו/או על ההצעה וימשיך לחול בהתאם לקבוע בהצעה אלא אם כן הגיע לידי סיום בהתאם להוראות ההצעה או להוראות סעיף זה. אם לא צוינה תקופת ההסכם בהצעה יעמוד ההסכם בתוקף למשך שנה מיום תחילת השירותים ויתחדש אוטומטית לתקופות נוספות בנות שנה כל אחת, אלא אם כן יגיע ההסכם לסיומו על פי ההצעה או על פי סעיף זה. 
      2. אופן מתן השירותים, מרכיביהם ותנאיהם הכלליים עשויים להשתנות ואף להיפסק באופן זמני או קבוע, בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי של קונימבו ומכל סיבה שהיא מבלי שהדבר יהווה הפרה של ההסכם ו/או יזכה את הלקוח בפיצוי כלשהו. ככל שקונימבו תחליט להפסיק את מתן השירותים – תינתן ללקוח הודעה מוקדמת של 3 חודשים. על אף האמור לעיל, תהא קונימבו רשאית לעכב את מתן השירותים ו/או להפסיק את שירותיה לאלתר וללקוח לא תהיה כל טענה בקשר לכך: א. בכל מקרה של אי תשלום התמורה ו/או כל חלק ממנה לקונימבו ו/או הפרת חובת סודיות ו/או בכל מקרה של הפרה יסודית על ידי הלקוח שלא תוקנה תוך 15 ימים ממועד הודעת קונימבו על ההפרה ב. בכל מקרה בו קונימבו תהא סבורה כי נעשה שימוש לרעה ו/או שלא כדין בשירותיה ו/או באופן הפוגע בלקוחותיה האחרים של קונימבו ג. בכל מקרה של ביצוע עבודות תיקונים ו/או תחזוקה וכיוצ"ב ד. בכל מקרה של צריכת שירותים על ידי הלקוח בהיקפים שאינם סבירים ו/או מעמיסים על מערכות קונימבו באופן שעלול לפגוע באיכות השירותים של קונימבו. 
      3. מבלי לגרוע מכל זכות או תרופה אחרת העומדת לקונימבו על פי כל דין ו/או על פי הוראות ההסכם עם הלקוח, קונימבו רשאית לסיים את ההסכם, באמצעות מתן הודעה בכתב ללקוח, בכל אחד מן המקרים להלן:
        1. הלקוח מבצע הפרה של תנאי הרישיון, והפרה כאמור לא תוקנה תוך 3 ימים ממועד הודעה בכתב מאת קונימבו המציינת את ההפרה ודורשת לתקנה; או
        2. אם ההפרה אינה ניתנת לתיקון או אם הלקוח מפר את הוראות סעיפי רשיון השימוש, תנאי ההצעה, סעיפי הגבלות על השימוש או סעיפי זכויות יוצרים וקניין רוחני או סעיפי סודיות להלן; או
        3. אם הלקוח לא שילם כל סכום שיש לשלמו לקונימבו בתוך 14 ימים מהמועד בו קונימבו התרתה בכתב פני הלקוח כי תשלום המוסכם בהסכם זה לא שולם במועדו; 
        4. אם הלקוח הגיש בקשה לפירוק או למינוי כונס נכסים או עשה הסדר כללי עם נושיו, או אם הוגשה בקשה שלא מרצון לביצוע פעולות כאמור כנגד הלקוח, ובקשה כאמור לא בוטלה בתוך 30 יום.
      4. עם סיום הרישיון מכל סיבה שהיא: 
        1. הלקוח יחדל להשתמש מיד בשירותי התוכנה.
        2. קונימבו תהא רשאית, לשיקול דעתה הבלעדי, להסיר את אתר הלקוח משרתיה ו/או הפניית דומיין הלקוח לשרתיה ואם תבחר לעשות כן, הנתונים יימחקו לצמיתות.
        3. ולבקשת הלקוח, קונימבו תאפשר ללקוח ליצור העתק גיבוי הנתונים האחרון הקיים על שרתי קונימבו ואשר מכיל את נתונים אשר הוזנו על-ידי הלקוח או שייכים ללקוח. הגיבוי ניתן להורדה כפי שהוא (“As-Is”) עפ"י אפשרויות הורדת הנתונים הקיימות בממשק הניהול של החנות.  
      5. מיד עם ביטול ההסכם עם הלקוח, כאמור לעיל, תפקע זכותו של הלקוח להשתמש ברישיון וללקוח לא תהיה כל זכות נוספת להשתמש בתוכנה או בשירותי התוכנה.
      6. סיום הרישיון שניתן ללקוח בשל הפרה מצדו של הלקוח תתווסף ל-, ולא תהווה ויתור על, כל תרופה על פי חוק או ביושר, העומדת לקונימבו בנסיבות כאמור.
      7. סעיפים 4 (למעט 4.1 ו- 4.15), 5.2, 5.3, 6, 9, 10 , 11 ו- 12 על סעיפי המשנה שלהם ימשיכו להיות בתוקפם גם לאחר סיום ההסכם בין הצדדים. 

 

  • סודיות

 

      1. הלקוח מתחייב לשמור בסודיות מוחלטת ולא להעביר בכל דרך שהיא, לצד שלישי כלשהו כל מידע לרבות בעניינים טכניים, טכנולוגיים, מקצועיים מסחריים ו/או אחרים שהגיעו לידיעתו, בין בעל פה ובין בכתב בין במישרין בין בעקיפין, ובין בכל דרך אחרת בקשר עם שירותי קונימבו, ובכלל זה תנאי ההצעה, למעט אם הדבר הפך לנחלת הכלל שלא על דרך הפרת חובת סודיות ו/או כמתחייב על פי דין.

 

  • אחריות מוגבלת

 

      1. הלקוח מאשר כי ידוע לו שבכל מקרה לא תחול על קונימבו אחריות כלשהי והיא לא תחוב בגין נזק ישיר או עקיף ,נזק מקרי, מיוחד, נלווה או תוצאתי, ו/או נזק מכל סוג ומין, לרבות ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, הפסד הכנסה, מניעת רווח או אובדן הזדמנות עסקית, אבדן מוניטין, הפרעה למהלך עסקים, שיבוש, אובדן או גניבה של נתונים או מידע עסקי, עלות השגת סחורות או שירותים חלופיים, שיגרמו מכל סיבה שהיא, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש בשירותים, שימוש באתר הלקוח, ו/או בהסתמכות עליו או בביצועיו, בעיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש בו, באספקתם או באי אספקתם של האתר ו/או שירותי קונימבו ו/או כל עילה אחרת, אף אם נודע לקונימבו על האפשרות של קרות נזקים כאמור ,  ולא תהא ללקוח כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי קונימבו ו/או מי מטעמה בקשר עם נזק כאמור. בכל מקרה, אחריותה הכוללת של קונימבו בקשר עם כל חבות הקשורה בשירותיה מכל עילות התביעה מכל סוג, לרבות, מבלי לגרוע מכלליות האמור, עילה חוזית, נזיקית, רשלנות, אחריות קפידה, הפרת אחריות או כל עילה אחרת, הנובעת או הנוגעת להסכם עם הלקוח או לתוכנה שניתנה ברישיון או לאתר שנבנה על ידי קונימבו לא תעלה על סך התמורה החודשית ששולמה בפועל לקונימבו על פי ההסכם עם הלקוח, במהלך 3 החודשים שקדמו למועד עילת התביעה או הנזק. אם הלקוח עוד לא עשה שימוש בשירותי קונימבו ואינו משלם תשלום חודשי לא תעלה אחריות קונימבו על סך השווה ל 20% מהסכום ששולם בפועל לקונימבו עבור תהליך ההקמה על פי ההצעה.
      2. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל נזק הנובע מנסיבות שאינן בשליטתה, ובכלל זה, אש, מגיפות, מלחמה, שביתה או השבתה, פעולות חבלה, הפרעות קשות לסדר הציבורי, מחסור במקורות סבירים להספקה של ציוד חיוני למערכת, מעשה או מחדל של צד שלישי או מגבלות שהוטלו על ידו, חוקים, תקנות, צווים או הוראות ממשלתיות אחרות, מגבלות צבאיות ו/או ביטחוניות או נסיבות אחרות שאינן בשליטת החברה ואשר בשלן אין באפשרותה לעמוד בהתחייבויותיה על אף מאמצים סבירים.
      3. במידה שהחוק החל אינו מאפשר הגבלת אחד או כמה מתחומי האחריות הנזכרים לעיל, אחריות קונימבו במקרה כאמור תוגבל למידה המירבית המותרת על פי חוק כאמור.

 

  • שיפוי 

 

הלקוח מתחייב לשפות את החברה, עובדיה, נושאי משרה ו/או מי מטעמה (יחד: “המשופים”) מיד עם דרישתם הראשונה בכתב, כנגד כל נזק, עלות, הפסד, והוצאות (לרבות הוצאות שכ"ט עו"ד סבירות) שיגרמו למי מהמשופים בגין או בקשר עם מצגיו והתחייבויותיו של הלקוח, ביצוע הסכם זה על ידי הלקוח ו/או כל תביעה או טענה של צד שלישי כנגד החברה בגין התקשרות הצדדים כאמור בהסכם זה ו/או בהצעה, מתן השירותים ללקוח ו/או בגין הפרה של זכויות של צד שלישי כאמור. הוראות סעיף זה יחולו גם לאחר סיום ההסכם.

 

  • שונות

 

    1. היחסים בין החברה לבין הלקוח הם יחסי קבלן עצמאי – מזמין. לא מתקיימים בין החברה ומי מטעמה לבין הלקוח ומי מטעמו יחסי עובד-מעביד או יחסי שותפות.
    2. הסכם זה כפוף להוראות הדין החל בישראל ,(למעט הדינים העוסקים בברירת הדין החל) ולבית המשפט בנתניה הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הקשורה בו
    3. כל הוראה מהוראות הסכם זה אשר תימצא חסרת תוקף או בלתי חוקית או בלתי ניתנת לאכיפה לא תפגע בתחולתן או בתוקפן של יתר הוראות הסכם זה.
    4. בכל סתירה בין הוראות הסכם זה לבין ההצעה או כל נספח אחר, יגברו הוראות ההסכם. בכל סתירה בין הוראות הסכם זה לבין הוראות החוק, יגברו הוראות החוק, למעט אם החוק מאפשר התניה על הוראותיו, ובמקרה כזה יגברו הוראות ההסכם
    5. ההצעה, וכל יתר הנספחים לה והמסמכים האחרים המוזכרים בהסכם זה הנם חלק בלתי נפרד ממנו וחתימת הלקוח על ההצעה או על הסכם זה מהווה אישורו בדבר קבלת מסמכים נלווים אלו והסכמה לתנאים הכלולים בהם. חתימה על ההצעה כמוה כחתימה על הסכם זה.
    6. הלקוח אינו רשאי להסב או להמחות לאחר את זכויותיו ו/או חובותיו על פי הסכם זה או בקשר עמו.
    7. הסכם זה מבטל כל הסכם, הסכמה ו/או התחייבות קודמת, בין בעל-פה ובין בכתב, בין במפורש ובין מכללא, בכל הקשור והנוגע לרשות השימוש לפי הסכם זה.
    8. זכויותיה של החברה על-פי ההסכם לא תיפגענה עקב מתן ארכה ללקוח, ושיהוי בתגובה ו/או אי-תגובה מצד החברה לא ייחשב כוויתור כלשהו
    9. כתובות הצדדים הן כמצוין בהצעה. כל הודעה אשר תשלח בדואר רשום בישראל מצד אחד למשנהו לפי הכתובת המפורטת לעיל תחשב כאילו הגיע ליעדה תוך שבעה ימי עסקים ממועד משלוחה כאמור או מיד עם מסירתה ביד או תוך יום עסקים ממועד משלוח בדואר אלקטרוני לכתובת המייל המצוינת בהצעה.