איך תשפרו דפי מוצר באתר מכירות ותגדילו מכירות?

מעוניינים להגדיל משמעותית את המכירות באתר שלכם? האם גולשים רבים מבקרים באתר המכירות אך אינם מבצעים בו רכישה של מוצרים? ובכן, כל מי שמקים אתר מכירות מעוניין להצליח לכן עליכם להקפיד על מספר כללי ברזל שישפרו משמעותית את קצב המכירות באתר שהקמתם. למשל, עליכם לוודא כי אתר המכירות שלכם ידידותי למשתמש ומספק חוויה נעימה לגולשים. יש להקפיד על מיתוג נכון של העסק, להבליט את יתרונות המוצר ולפרט עליו במידה נכונה, וכמו כן חשוב גם להקפיד על ניסוח תקין וברור ולשלב טקסטים מניעים לפעולה.

שיפור דפי מוצר

איך לשפר אתר מכירות כדי להגדיל משמעותית את המכירות?

הקמת חנות אינטרנטית מאפשרת לכם להגדיל מכירות בעסק וליהנות משיפור ברווחיות. חנות וירטואלית מאפשרת למכור מוצרים שונים לקהל יעד גדול ומגוון, ללא מגבלה גיאוגרפית. עם זאת, לא כולם מצליחים לעמוד ביעדי המכירות שהציבו לעצמם, לכן חשוב להקפיד על 4 נושאים מרכזיים כדי להבטיח אתר מכירות דינמי ומצליח:

דף מוצר- עליכם להכין דף מוצר בעיצוב מרשים, אלגנטי ונקי. אל תעמיסו בפרטים מיותרים והקפידו לכלול לתמונה איכותית של המוצר ולציין פרטים חשובים שיסייעו לגולש לקבל החלטה וללחוץ על כפתור הוסף לעגלה.

מיתוג- עליכם להשקיע במיתוג העסק שלכם, הן באתר המכירות שהקמתם והן ברשתות החברתיות. מומלץ לשלוח גם הודעות וניוזלטרים באמצעות מערכת דיוור ישיר כדי להיות בקשר שוטף עם הלקוחות ולעניין אותם במוצרים חדשים שהוספתם לאתר ובמבצעים שונים.

קופירייטינג- ניסוח מקצועי של הטקסט המופיע בדפי המכירות באתר חשוב לבידול מהמתחרים, לחיזוק המותג, ליצירת ערך ועניין וכל אלה מובילים לשיפור משמעותי במכירות. אתר מכירות הכולל דפים שאינם מנוסחים במקצועיות עלול לסבול מנטישה גדולה של גולשים ולא לספק את התוצאות הרצויות.

עיצוב האתר וחוויית משתמש- יש להשקיע בעיצוב נכון ואטרקטיבי של חנות וירטואלית ולספק לגולשים חוויית משתמש ייחודית וידידותית. ככל שהאתר נוח יותר לגולש, מספק לו את המידע הנחוץ בפשטות ומעניק לו חוויית קניות נעימה ובטוחה, כך הוא ישוב לבקר בו ולרכוש מוצרים שונים.

תמונה שווה אלף מילים

אמנם התוכן הוא המלך באינטרנט, אבל בואו לא נשכח שתמונה שווה אלף מילים. כשאתם מעלים מוצר חדש באתר המכירות שלכם, חשוב לבחור תמונה המשקפת היטב את המוצר ומבליטה את יתרונותיו. את התמונה כדי להציב במיקום מרכזי לנוחות הגולשים, מומלץ להוסיף טקסט קצר המציין את תכונות המוצר המופיע בתמונה, לרבות צבע, מידות ופרטים חשובים נוספים.

מחיר ומידע חשוב ללקוחות

גולשים מגיעים לאתר שלכם לאחר חיפוש מוצר מסוים שברצונם לרכוש, לכן עליכם לציין את המחיר במיקום מרכזי ובולט. ראוי לציין כי גם אם המחיר שאתם דורשים יקר לעומת המתחרים – תוכלו לשכנע את הגולש לרכוש מכם את הפריט כל עוד תדגישו את הערך והיתרון שבבחירה בכם. למשל, שירות הלקוחות שלכם, מדיניות החזרת המוצרים, אמצעי תשלום נוחים, משלוח חינם וכו’.

לסיכום, בניית אתר מכירות מחייבת אתכם להתאים אותו למאפייני הגולשים, לספק חוויית משתמש, לכלול טקסט איכותי, תמונה מקצועית ופרטים חשובים נוספים. כך תוכלו להגדיל משמעותית את המכירות וליהנות מעסק מצליח הזוכה ללקוחות נאמנים ועקביים.