הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק למסחר

אמנם אנחנו לא מקימים חנויות וירטואליות בפייסבוק, אבל בניית חנות אינטרנטית זאת המומחיות שלנו

זקוקים לייעוץ, הצעת מחיר או להגיע אלינו לפגישה כדי לראות איך נוכל לבנות לכם חנות איכותית ברשת?

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן.

 

 חנות וירטואלית בפייסבוק

המסחר האלקטרוני תפס את מקומו המכובד בתעשיה העולמית כבר לפני יותר מעשור. הופעתו של אתר האינטרנט אי ביי המאפשר רכישה מקוונת מאובטחת באמצעי תשלום אלקטרוניים חדישים כמו הפייפאל היוותה פריצת דרך של ממש בכל הקשור למסחר האלקטרוני, ובעיקר היוותה שינוי תודעה מהותי וחשוב עבור רבים מאיתנו שעד אז חששו מביצוע של רכישות באינטרנט.

היום כמעט ואין אחד שלא התנסה בהזמנה של כרטיסים לסרט באינטרנט, רכישה של מיקרוגל או כל מוצר חשמלי אחר מחנות אינטרנטית, או בביצוע רכישות פשוטות וסתמיות מאתרים מאובטחים כאלה ואחרים. בשביל להתאים את עצמה לגל ההולך והגובר בעולם, פייסבוק מאפשרת הוספה של פיצ’ר חנות וירטואלית בפייסבוק עבור עמודים עסקיים.

צריכים חנות וירטואלית? לפייסבוק הפתרון בשבילכם

בעלי עסקים שעוסקים בממכר סחורות חושבים לא אחת ולא פעמיים על פתיחה של חנות באינטרנט. למרבה הצער, הקמה חנות אלקטרונית בעלת ממשק חזק ואיכותי עולה הרבה מאוד כסף, ודורשת תחזוקה מלאה. חנות וירטואלית בפייסבוק היא הפתרון הזול, הקל והיעיל להקמה של חנות אינטרנטית.

גם אם יש לכם חנות מקוונת ואתם מעוניינים ליהנות מהיתרונות החברתיים החזקים של הרשת החברתית הגדולה בעולם, אתם יכולים להיות בטוחים שכפל החנויות לא ירתיע אף אחד ולא יפריע לכם, אלא רק יאפשר לכם את הגדילה והצמיחה שאתם מחפשים. מדובר בפיצ’ר חדש, נוח וקל להקמה ותפעול, בו תוכלו להשתמש למגוון צרכים שיווקיים.

למשל, אם תרצו לקדם את המכירות של מוצר חדש או ליין מוצרים מיוחד שהבאתם זה עתה, תוכלו להקים עבורו חנות וירטואלית בפייסבוק על מנת להדגיש את האפשרות לרכישתו ואת הגעתו החדשה לארץ או לחנות שלכם.

חנות וירטואלית בפייסבוק לא מחליפה אתר מסחרי רגיל

בניית חנות וירטואלית היא כמעט חובה לכל עסק שעוסק בממכר של סחורות בארץ ובעולם. זוהי האפשרות הנוחה ביותר למכירה של מוצרים מבלי הצורך לשלם דמי שכירות, ארנונה וחשמל ותשלומים אחרים הנגררים מאחזקה של חנות פיזית וממשית.

בנוסף, הדרך להביא את הלקוחות אל החנות הוירטואלית שלכם ברוב המקרים תהיה קלה בהרבה מהדרך אותה תצטרכו לעבור על מנת להביא לקוחות לחנות הפיזית שלכם, הרי למי מאיתנו באמת יש את הזמן לקחת את האוטו ולנסוע לחנות, למצוא חניה ולהתרשם בעצמינו מהמוצרים?

זה נכון שחנות וירטואלית בפייסבוק או חנות רגילה אינן מתאימות לכל סוגי הלקוחות, אך מה שבטוח הוא שרוב האוכלוסיה מתחילה לצעוד לכיוון המחר ולהרגיש לגמרי בנוח לבצע רכישות באינטרנט.

חנות מקוונת רגילה עבור בית העסק שלכם משלבת אתר תדמית מלא עם כל המאפיינים שאתם דורשים עבור השיווק וקידום המכירות של העסק שלכם והמוצרים השונים הנמכרים בו, והקמה של חנות וירטאולית בפייסבוק יכולה לתרום רבות למאפייני שיווק כאלה ואחרים של העסק שלכם ולהוות מוקד אינטרנטי חברתי נוסף שמשתלב כחלק ממערך השיווק האינטרנטי שלכם.

חנות של פייסבוק – כל היתרונות של רשת חברתית

הקמה של חנויות אונליין מזכה את בעליהן ביתרונות חברתיים ושיווקיים רבים. מדובר בנגישות קלה ומהירה ללקוחות שלנו, המתאפשרת בלחיצת כפתור.

היתרון הגדול של חנות בפייסבוק הוא שמדובר ברשת חברתית, בעלת כל המאפיינים החברתיים של הרשת. הקישוריות הגבוהה, האפשרות לתגובות ולדירוג, המעבר הויראלי מהאחד לשני, כל אלו הופכים את האפשרות של הקמת חנות מקוונת בפייסבוק לעדיפה עבור בעלי עסקים רבים שמעוניינים למצב את העסק שלהם גבוה בתוך תודעתם של לקוחותיהם.