איך מקימים חנות וירטואלית?

הקמת חנות וירטואלית בעזרת הצוות של קונימבו. יש לנו נסיון של הקמת מאות חנויות אינטרנטיות בכל התחומים. אפיון מלא בהתאם לצרכי הלקוח. רוצים לדעת עוד, להתייעץ או לקבוע פגישה? אנחנו כאן למענכם 

 

 

רוצים לדעת מהם הצעדים הראשונים בהקמת חנות וירטואלית?

אנשים רבים חולמים על הקמת חנות וירטואלית שבה יוכלו הגולשים לבצע רכישות באופן עצמאי. מכיוון שרשת האינטרנט מספקת את התשתית המצוינת לכך וגולשים רבים כבר מבצעים באופן עצמאי לא מעט פעולות דרך הרשת – הרי שמדובר בפתרון מצוין שחוסך מהקונים הגעה פיזית אל החנות וקבלת המוצר באמצעות משלוח. יחד עם זאת חשוב מאד לדעת איך להקים חנות מקוונת בחוכמה ותוך התבססות על תכנית מדויקת על מנת שהמכירות אכן תהיינה מוצלחות והחנות תעשה חיל.

 

אז איך הכי נכון לפעול כאשר רוצים להקים חנות אינטרנטית?


1. חנות וירטואלית היא עסק לכל דבר ועניין. ככזה יש להקדיש זמן ומחשבה לתכנון עסקי, בניית אסטרטגיית שיווק והכנת התשתיות הדרושות למוצרים או הפריטים שעומדים להימכר (אריזות למשלוח, מחסן וניהול מלאי).

2. בחירת הפלטפורמה הנכונה – בבניית חנות וירטואלית, חשוב לבחור בפלטפורמה שיודעת את העבודה ומספקת תשתית לחנות אינטרנטית שזו מטרתה. עלולות לצוץ לא מעט בעיות כאשר בוחרים להקים אתר חנות אצל מי שאינו מתמחה בכך.

3. הכנת התשתית הלוגיסטית – אריזה והורדת מוצרים מהמלאי, משלוח ו-וידוא הגעה ללקוח. ישנן כמה אפשרויות לביצוע שרשרת פעולות זו וחשוב לתת עליהן את הדעת כדי לבחור בזו שהכי תתאים וגם תקטין את העלויות למינימום הדרוש.

4. ניהול מלאי וקשר עם ספקים – חשוב לקחת את הפרמטר הזה בחשבון בעיקר ככזה שדורש התעסקות ויצירת קשרים לטווח ארוך. כך יהיה קל לוודא שלא יהיו חוסרים ואפשר יהיה תמיד לבצע משלוח ללקוח שקנה.

5. אפשרויות תשלום – כיום נהוגות לא מעט אפשרויות תשלום וחשוב לבחור את זו שקהל היעד של אותה חנות וירטואלית יחוש אתה בנוח ויסכים לבצע באמצעותה רכישות. באותו נושא יש לוודא את אבטחת התשלום ושמירת הפרטים האישיים של הקונים.

6. עדכון ותחזוקה שוטפים של האתר – חנות מקוונת דורשת עדכון מתמיד ללא הפסקה – מוצרים חדשים, מוצרים שאזלו מהמלאי או מבצעים מיוחדים. יש לקחת בחשבון מראש מי יבצע את הפעולות האלה על בסיס שוטף.

7. שיווק של אתר המכירה – גם כאן מדובר בפעולות שצריכות להתאים באופן אישי לכל חנות וירטואלית וחייבות להתבצע על בסיס קבוע. אין להזניח את הנושא הזה שכן אי אפשר לדעת מה יקרה כאשר קונים אל יגיעו אל האתר.

8. קבלת סיוע ממי שמנוסה או בעל ידע מקצועי בנושא – חשוב לקבל עצות או טיפים להתנהלות נכונה, אם מאדם שהקים בעצמו אתר של חנות מקוונת ואם ממי שעוסק בייעוץ שיווקי ועסקי לאתרים כאלה.

כאשר מגיעים לשלב שבו לא יודעים מה לעשות או שחוששים לבצע את הפעולה הלא נכונה – זה הזמן לפנות אל מי שיש לו ידע וניסיון ויוכל לתת הדרכה והכוונה.
כשפועלים שלב שלב ומתוך שיקול דעת – אין ספק שהתהליך ייבנה בצורה נכונה ולבסוף תתקבל חנות וירטואלית שתענה על הצורך של בעליה וגם תהווה מוקד משיכה לגולשים וקונים.